Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2016 18:41 - Образованието
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2080 Коментари: 9 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Образованието? Толкова е просто. Трябва само да създадем много, много училища за строителни работници, сладкари, шивачи, обущари, тенекиджии, електротехници, водопроводчици, градинари, зеленчукопроизводители, живтотновъди, готвачи, фризьори, шофьори....и.т.н....необходими в ежедневието и търсени професии. А университетите, в които да се развива умът на способните деца, да са най-много три в България.
  А, и още една подробност - нека в училищата има деца, които наистина искат и могат да учат. Останалите няма защо да се мъчат. Хулиганите и гамените нямат място там.Насила хубост не става.
image




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Днес направо преливаш от мъдрост :) ...
04.02.2016 19:02
Днес направо преливаш от мъдрост :) тортата оставям за десерт:)))
Нямаш си на идея колко си права, проблемите с изпълнителските кадри в производството /каквото и да е то/ са на годините на „прехода“ ни. Дори вече чуждите инвеститори не го крият, даже го поставят преди корупцията. Грехота ще е да припишем всичко на прехода защото развалата започва десетина години преди това.
Знам какво говоря защото действително много стажанти са минали през „ръцете“ ми, тъй да се каже, по народно му.

Един министър се зае с въпроса за професионалното обучение и ние му духнахме под опашката, дет се вика за едното нищо.
Приятен ден, и с тортата, умно!
цитирай
2. joysii - Гети, те нещата са ясни. Проб...
04.02.2016 19:26
Гети, те нещата са ясни. Проблемът е,че когато трябва да се реализират по най-правилния начин, това създава известни неудобства на тоя и оня. А като се набъркат лични интереси и пари...всичко отива по дяволите.
Поздрави за теб!
цитирай
3. getmans1 - Чудна работа, защо само жени ме б...
04.02.2016 19:33
Чудна работа, защо само жени ме бъркат с Тигъра, и трябвали да му завиждам, а? :)))
цитирай
4. apostapostoloff - Аааа, не! Требе да има и
04.02.2016 19:53
ПУЦ- ове. Завършваш ПУЦ и не ти пуца!
цитирай
5. joysii - Чудна работа, защо само жени ме б...
04.02.2016 19:58
getmans1 написа:
Чудна работа, защо само жени ме бъркат с Тигъра, и трябвали да му завиждам, а? :)))

.................
Ооооу, сори, сори....хиляди пъти!
Бързах да отговоря по смисъл! Понякога съм....абе....пак-извинявам се...:):):):):)
цитирай
6. joysii - ПУЦ- ове. Завършваш ПУЦ и не ти пу...
04.02.2016 19:59
apostapostoloff написа:
ПУЦ- ове. Завършваш ПУЦ и не ти пуца!

==========
Да,де нещо такова имах предвид.
Поздрави,Толи!
цитирай
7. getmans1 - Моля те, не се притеснявай щото и и аз ще се притесня, и ще си загубим съня за едното нищо:)))
04.02.2016 20:49
joysii написа:
getmans1 написа:
Чудна работа, защо само жени ме бъркат с Тигъра, и трябвали да му завиждам, а? :)))

.................
Ооооу, сори, сори....хиляди пъти!
Бързах да отговоря по смисъл! Понякога съм....абе....пак-извинявам се...:):):):):)

цитирай
8. planinitenabulgaria - Г/жо Джойси,
04.02.2016 21:53
Постингите Ви са на много ниско ниво. В тях Вие нищо не казвате и причината е, че нямате нищо за казване. Такова е нивото Ви. Нито тема имате, нито стил. Но пък самучувствие, за което преди години казвахме, гаче ли я е тъкувал Бойко Борисов. Дали не е време да си починете малко от блога и да се замислите върху това, което сте написала?
цитирай
9. joysii - Постингите Ви са на много ниско н...
04.02.2016 22:40
planinitenabulgaria написа:
Постингите Ви са на много ниско ниво. В тях Вие нищо не казвате и причината е, че нямате нищо за казване. Такова е нивото Ви. Нито тема имате, нито стил. Но пък самучувствие, за което преди години казвахме, гаче ли я е тъкувал Бойко Борисов. Дали не е време да си починете малко от блога и да се замислите върху това, което сте написала?

==========
Уважаеми господине, постингите ми все са някакво ниво. Дали то е ниско или високо е твърде относително. Позволете да Ви посъветвам да се погрижите за Вашето ниво, независимо къде се намира то.
Аз имам собствено мнение по някои въпроси и нищо, ама нищо, не може да ми попречи да го споделя. Освен това имам самочувствието на интелигентен, информиран, мислещ човек, който живее в интелектуална среда. Около мен тъпанари и глупаци няма. Не съм такава и аз.
Хайде, мерси за мнението и хубава вечер.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411225
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930