Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2015 21:31 - Лъжецът знае истинта
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3274 Коментари: 13 Гласове:
2



  "Не се носи по течението. Самата ти бъди течение."
  Божееее, ще стигна докрай в отегчението и тъгата. Дали ще успеят да ме съхранят смътната надежда за романтичност или...милосърдните пътища на лъжата? Мрак и светлина се редуват в дните ми. Само че мракът не е така черен , а  светлината не е толкова бляскава.
   Споменът е най-голямото наказание.
   Лъжецът знае истината.
   "Снегът е хрупкав и перфектно бял. Очите ти са кратки думи..."/Pontis/

image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Зарежи тия работи!
01.10.2015 19:55
Опитай 69- голяма убавиня е! Кара те да забравиш всичко около теб.
цитирай
2. joysii - Опитай 69- голяма убавиня е! Кара те ...
01.10.2015 22:02
apostapostoloff написа:
Опитай 69- голяма убавиня е! Кара те да забравиш всичко около теб.

=============
Толи, опитала съм, убаво е.
Доста неща съм опитала, да не кажа всичко.:):):):)
цитирай
3. ysmivka - Не умея да се нося по течението.
02.10.2015 10:53
Освен ако не пожелая. Играта на сляпа баба е бягство от реалността.
цитирай
4. joysii - Освен ако не пожелая. Играта на с...
02.10.2015 11:22
ysmivka написа:
Освен ако не пожелая. Играта на сляпа баба е бягство от реалността.

.........
Здрасти, Усмивчица!
Аз се нося по течението само когато ме мързи или течението си го бива.
Поздрави. Не бива да се бяга от реалността. Да. Трябва да умеем да оцеляваме в нея.
цитирай
5. makont - Страхотно Джойс! Лаконично, но точно в сърцето!
03.10.2015 16:32
Важното е да оцеляваме в кашата, която си забъркваме сами и дори да съумеем да бъдем щастливи! Лъжецът знае истината, но и цената на бремето, което носи. Като баланс по въже. Усмивки!
цитирай
6. milady - гледам ,че още повече изтъпя ,куха лейкЕ!
03.10.2015 20:10
9. 4hudovi6teto , 12. myryam1962 ,10. nalliia
...........................
Това може да е само истерясалото дуо "Джули + Гина". Те са способни на такова поведение. Освен това ужасно ми завиждат,че свестните тукашни мъже не ме намират за изкукуригала простакеса.
цитирай


А ,бе куха шуменске лейке !
този фейк пише във всички популярни
блогове ..ама си блогова Пуйка ....
НЕ съм аз ......
имам ,какво да пиша ,смотло!
аре бегай ....умираш за коменти , и
илюзорна слава ,мушмуло сплескана..

PS. че си грозна ,като жаба , е много лош късмет ,sorry ,
не ме карай ,да преминавам санитарната граница.
ноо ,че си ТЪп Пъпеш ,който са задява с идиоти тук...
тoва е трагичноо ,и зависи от личното. АЙ Кю, селянке !
пиши си със „свестните господа “ ,моля ,
а ,от мен Чао!
Па .ка тъпа !!!
на търсена ще ми се прави ,
като оная кокошка ,“дето бягала бавно“ / хихихи
..бегай си гледай Дядката ,бе мила! аз съм тук ,споко
цитирай
7. joysii - Важното е да оцеляваме в кашата, ...
03.10.2015 21:22
makont написа:
Важното е да оцеляваме в кашата, която си забъркваме сами и дори да съумеем да бъдем щастливи! Лъжецът знае истината, но и цената на бремето, което носи. Като баланс по въже. Усмивки!

====
Здрасти, Маки. Хубаво е когато стойностни хора като теб харесват моите постчета. Когато написаното успява да докосне мислите и чувствата им.
Чета ти блога и виждам,че си от заетите работещи дами. И аз така. Ежедневието ми е напрегнато претрупано с ангажименти и хиляди отговорности. Ама трябва да се печелят пари. Няма как.
Поздрави, скъпа. Отбивай се когато имаш време.
цитирай
8. joysii - 6. milady - гледам ,че още повече изтъпя ,куха лейкЕ!
03.10.2015 22:10
О, ти и първата ти приятелка Гина държите предимството. Никой не може да изтъпее повече от вас двете.
Скъпа, хайде, няма ли и ти да изчезваш? Виж Гината като види зора как се омита с подвита опашка от сайта. Ти вървиш по нейния път. Дрънкате простотии, излагате се едно хууубавичко, натрият ви носовете и хаааде - бегай!
цитирай
9. radkapiratka - https://youtu.be/fP0qoST3D84. джойсо, аз работя с 15 Аватара ,ма жабо кикерице. Не Профила реални Аватари
04.10.2015 13:22

https://youtu/fP0qoST3D84
ама направо на човек мяза;)))

добре, че си крие фейсa ....

крава + жаба / ГМО/

ПП не може и...Ракета ПейтриЪт да ма стигне ,мушмуло сплескана...
цитирай
10. joysii - https://youtu/fP0qoST3D84 ...
04.10.2015 13:34
radkapiratka написа:

https://youtu/fP0qoST3D84
ама направо на човек мяза;)))

добре, че си крие фейсa ....

крава + жаба / ГМО/

ПП не може и...Ракета ПейтриЪт да ма стигне ,мушмуло сплескана...

=============
Скъпа, вярно е , работиш с много аватари, но те не струват и колкото половин мой.Аз си бачкам тук само с един, обаче стойностен, интересен и четен.
По повод на ракетата дето не може да те стигне...дрън дрън...че кой те гони теб,бе! Ти бягаш с всичка сила право към простотията и излагацията, също като Гина. Защо някой трябва да те гони в тази посока. БЕгай си , та се цепи, твоя си работа.
Да ти призная ли нещо - номерът с копие на моя блог, този на радкапиратка, дето ми открадна аватара, не мина особено. Нали? Никой не го забеляза, на никого не направи впечатление. Не се ли питаш защо така се получи? То е ясно, де - просто мнооого плитък опит да ме засегнеш.Така правеше и Гина. Не мога да се начудя защо толкова усърдно копираш поведението й в сайта. Толкова ли нямаш собствен мозък, че подражаваш на тая глупава жена?

цитирай
11. joysii - 9. radkapiratka -
04.10.2015 18:03
Пак простееш на max, бе Джули. Лепнала си сега на радкапиратка някаква снимка и си писала,че това е Джойси. Смешна, наивна и глуповата постъпка.
Какво ми пречи сега на мен да напиша върху снимката на някой проскубан папагал "Джули"? И да твърдя,че това си ти? Ще ти отговоря - пречи ми това, че все пак имам малко мозък в главата, за разлика от теб и приятелката ти Гинчето.
Ох, скъпа, направо ме застреля, честно ти казвам. Не предполагах, че може да си толкова елементарна. Все си мислех,че се правиш на палячо за да става весело, ама то било истинска трагедия - ти се вземаш съвсем на сериозно с тези твои тъпотии. Жалко, много жалко за теб.
Хайде - поздрави,че наистина от сърце те съжалявам.
цитирай
12. gosho568 - Готин постинг... Поздрави! :)
09.10.2015 02:23
Готин постинг... Поздрави! :)
цитирай
13. joysii - Готин постинг. . . Поздрави! :) ...
10.10.2015 10:13
gosho568 написа:
Готин постинг... Поздрави! :)

===========
Поздрави и за теб. Нямам време за тук напоследък, само минавам, поглеждам и затварям. А така ми се иска да напиша нещо интересно, идеите ги имам, времето не ми стига.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411725
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930