Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2015 10:36 - Ако можеше само, на мястото на всяко отсечено дърво, да се посади ново
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2841 Коментари: 13 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Кварталчето, в което живея е чисто, подредено, спретнато, тихо и спокойно. Улиците са асфалтирани, тротоарите-здрави. Големите липи правят улицата сенчеста и прохладна през горещото лято.
  В карето от блокчета, под  прозореца на спалнята ми имаше красиви дървета -грамаааден орех, до него-бадем. Вечер ме унасяше песента на славей.
  Преди няколко години наоколо изникнаха елегантни еднофамилни сладурски къщички. Заедно с тях, надойдоха и колите, естествено. Разбира се-дърветата заминаха. 
  Отсякоха ги - няма лошо. Бяха на неподходящи места, пречеха, не оставаше място за паркинг. Но биваше да посадят нови дървета. Встрани, на място където няма да пречат.
  Славеят все още къдри песен, но малко по-далеч - в клоните на съседски орех. Ние си остнахме с едно бадемче под прозореца и с...новопристигналият папагал Чочо, който врещи разни щуротии и радва комшиите.


image

А, те това е почти като до нас! /Шегувам се/ Макар че с малко усилия бихме могли да си създаваме сами естетична и радваща среда.




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Впрочем, много по-лесно е да се п...
22.09.2015 11:05
Впрочем, много по-лесно е да се посади дърво, отколкото да се отсече, че и изкорени. Орехът до нас беше измъкнат с триста зора с един кран. То не беше рязане, дълбаене, дърпане....страхотия.
цитирай
2. joysii - 2. radkapiratka - смешна краво ,не та ли е срам ,на години си!!
22.09.2015 12:42
radkapiratka написа:
и недей лъга ,че си от Варна.
такива парцалеси немаме у Варна, пръчке шуменска...
Спри да лъжеш, да не ревеш горчиво...
на рамото на лудия Толи .подмазвачка...
аре ,чакам правилната реакция ,мушмуло!

===============
Здрасти и на теб.
За какви лъжи става дума в коментара ти, скъпа?
В този постинг съм писала за дръвчета и славейчета. А, и папагал е споменат.
Защо ще рева горчиво, че нещо не разбрах причината?
Накрая, със "смешна крава" се обръщай към майка си, не към мен. Нали?
цитирай
3. saanki - айде ,бе учителке любима и неуморима...
22.09.2015 14:25
Чакам ,да кажеш нещо смислено, радке пиратке
Това е втори Постинг ,към твоята скромна особа ..
напъни се..айде...Събуди и дядката...
цитирай
4. joysii - 4. saanki - айде ,бе учителке любима и неуморима...
22.09.2015 14:57
saanki написа:
Чакам ,да кажеш нещо смислено, радке пиратке
Това е втори Постинг ,към твоята скромна особа ..
напъни се..айде...Събуди и дядката...

===========
Този коментар на мен ли е написан? Защото не виждам какво общо имам с учителка някаква си, или пък с дядка.
Саанки, бъдете по-ясна и конкретна, моля.
цитирай
5. joysii - Забелязвам в блоговото простра...
23.09.2015 15:41
Забелязвам в блоговото пространство някакви лъжи по мой адрес, които новосъздаденият тандем Джули-Гина ръси.
Как им се радвам на двете като си демонстрират акъла! Рипат, рипат и само прахоляк вдигат, друго впечатление не правят.
Отново в сайта се злоупотребява с нечие име и ми се приписва лъжлива самоличност.
цитирай
6. joysii - Радке Димитрова, ко ти пука, коя е ...
23.09.2015 15:43
saanki написа:
Радке Димитрова ,ко ти пука ,коя е г/жата на снимката
..сестра ми е/ пищем заедно ;)))
7. joysii - Профил Джойси няма нищо общо с въ...
22.09 22:36
Профил Джойси няма нищо общо с въпросното име, което ти натрапваш тук.
Не те съветвам да злоупотребяваш с данни на тази госпожа. Може да ти припомня тези части от закона, които са във връзка с твоето поведение.


ps. толкова си тъпа и плоска, че даже и за Толи си жалка ,джойсо..
аз осмивам винаги Лъжата и Измамата .Затова съм в този сайт
търся ...Трибуна и гласност...нещо против ?
не ме бъркай с тъпи селски клюки, женке !

...............
Ти трибуна и гласност си намерила скъпа. Сега спокойно можеш да ставаш за смях и резил. Давай, следвай пътя на Гина.

цитирай
7. joysii - 6. saanki - ко ти пука, ма кифло. . ...
23.09.2015 15:47

6. saanki - ко ти пука, ма кифло...без пълнеж !?
15:39
Радке Димитрова ,ко ти пука ,коя е г/жата на снимката
................................................
За госпожата, с чието име се злоупотребява безнаказано/засега/ изобщо не ми пука. Но ми пука за това че приписват нейната самоличност на профил "Джойси".
Ако тази самоличност ти лепеше на друг блогбегейски профил, изобщо нямаше да обърна внимание.
цитирай
8. milady - “ Многоо шум за Нищо “ У.Шекспир ...щТо са напъваш....да ме разсмиваш...
23.09.2015 16:06
joysii написа:

6. saanki - ко ти пука, ма кифло...без пълнеж !?
15:39
Радке Димитрова ,ко ти пука ,коя е г/жата на снимката
................................................
За госпожата, с чието име се злоупотребява безнаказано/засега/ изобщо не ми пука. Но ми пука за това че приписват нейната самоличност на профил "Джойси".
Ако тази самоличност ти лепеше на друг блогбегейски профил, изобщо нямаше да обърна внимание.



пс . аз от малка съм Самостоятелна Бойна Единица
с непредвидима мощ и сила ,
и с неограничен Радиус на действие, радостинкее ..
отвори си третото Око и ...дишай пълноценно...
ще станеш по грозна иначе с тъз омраза ...
цитирай
9. joysii - 10. milady - “ Многоо шум за Нищо “ У.Шекспир ...щТо са напъваш....да ме разсмиваш...
23.09.2015 16:29
Скъпа, напъваш се ти. Я се виж само колко постинга изтипоса за профил Джойси, колко щуротии издрънка. С Гина станахте първи дружки. Прелест! Цялото блогбеге ще ви се радва на "умностите".
Аз никакъв шум не съм вдигнала. Драснах два-три коментара, колкото да се дистанцирам от госпожата,чието име ти и Гина развявате по сайта.
Хайде - късмет и слава на новото блогбегейско дуо "Джули+Гина"!
цитирай
10. joysii - 12. radkapiratka -
23.09.2015 18:04
"Aма ,това го чета от 2 г..Радостиноо...Я бегай ,да търсиш Булята на фотото.."

Не съм ти никаква Радостина. Ти четеш, ама изглежда не го проумяваш. Също като Гина, дето с нея пеете една и съща песен на два гласа - написахте сто постинга с лъжи за Джойси. Това са правила за комуникация чрез Microsoft, не е шегичка в блогбегето.
Булята от фотото може да я търся, може да не я търся, моя си работа. Както си я изтипосала тук, то тя може и сама да се види и сама да прочете какви ги редиш по неин адрес.
Накрая - аз не те занимавам с нищо, драскам си моите постинги, в които с нищо не те обиждам или засягам. ТИ СИ тази, която пише простотии за мен.
Налягай си парцалките и си затваряй устата, защото не съм от тези, които позволяват були като "Джули + Гина" да ми се качват на главата. Достатъчно ясна ли съм?
цитирай
11. joysii - Сори, че ставам отегчителна, ама ...
23.09.2015 19:14
Сори,че ставам отегчителна, ама отворената Юлка взе като отворената Гина да трепери от страх от моите коментари и да ги трие.Та затова ще постна тук един, написан под постинг, в който ми яде ушите,дрънка лъжи и ме обижда.

"radkapiratka написа:
приключих с теб ,шаранке... бай бай ..

=============
Ти може да си приключила ,скъпа, но аз не съм приключила с теб. Ще ти кажа бай бай когато аз пожелая.Какво, подви опашка бързо,бързо? Приключила била. А като пишеш простотии за мен не си приключила. И не ми трий коментарите. Аз и без това ги поствам и при мен. Съвсем като Гина простата взе да правиш. Ама вие двете наистина сте като две капки вода,бе! Как само си паснахте.И какъв лаф в пълно единомислие му дръпнахте за мен в коментарите на твоите постинги. Малеее...супер сте"Джули+Гина" Машалла!"
цитирай
12. joysii - Джой, готина си. Щом го казва Куш, ...
24.09.2015 15:44
kushel написа:
Джой, готина си. Щом го казва Куш, това има сила на конституция.
Всички други закачки са вятър работа. Знаем се от сто години и никога не си ме разочаровала. Тук малко хора могат да ти се намажат на малкото пръстче, защото си истинска.

....................
Малеее, благодаря, Куш.
Радвам се, че ме намираш за такава. Ти как си?
цитирай
13. barin - посаждане на дървета
29.11.2015 18:32
Започнах да действам по въпроса. Досега имам около 9-10 посадени дървета. Най-известното е каталпата в курорта "Св.св. Константин и Елена" край Варна за фонда за озеленяване.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409373
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930