Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2015 11:08 - Духове и извънземни бродят сред нас
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3358 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Преди години забелязах в детските рисунки на сина ми присъствието на едни червени фигурки. Каквото и да рисуваше - пейзаж, детски площадки, войни, стаята си...тях винаги ги имаше изтипосани тук-там.     На моя шашнат въпрос"Какви са тия,бе Мити?", той отговори съвсем спокойно -червени човечета.
    Така се същисах! Взех да го питам най-внимателно къде ги е виждал, те къде са сега..?
    А той пак така, като съвсем в реда на нещата, ми казва - ми ето ги, тук са, едното стои да теб и те гледа.
   Само дето не избягах от стаята! Така си изкарах ангелите.
    Но гледам детето - спокойно, продължава да си рисува, дори не ме забелязва.
    Реших,че ...детска му работа ...я вижда, я - не..така си ги приказва едни...Той синът ми си беше фантазьор  от малък, а сега има такова чувство за хумор, че докато се усетиш... половин час те поднасял.
      Много пъти после съм се замисляла за това как бих реагирала ако ми се случи да видя дух или извънземно. То, че ще си глътна езика - ясно.
     Страхувам се и от двете.
     Чувала съм да казват, че духовете не се явявали на хора дето ги е страх от тях. Но знае ли човек?
     Извънземните пък, както е известно, изобщо не те питат дали искаш - просто си те вземат и ти разпорват корема да го проучват.
     Как да не го е страх човек!?
     Запомнила съм няколко случки, когато като студенти и  по-късно с колеги, сме викали духове. Онази история с подвижната чиния, която обикаля в кръг и изписва думи. Случвало се е два-три пъти да се плашим до смърт.
     Единият беше когато позна тема за изпит. После рождена дата на човек, който не участваше в допирането на чинийката.
     А веднъж, когато попитахме духа с какво ще докаже, че е в стаята, той изписа - ще падне свещта. Ние се захилихме гледайки свещта пред нас / тези сеанси се правят при запалена свещ/ и тя не падаше, разбира се. Но за ужас на всички, изведнъж се изтъркули една стара забравена свещ, от  свещник в шкаф зад гърбовете ни.
     Разпищяхме се и хукнахме навън да се спасяваме.
     Вярвам, че ги има - и духовете и извънземните, но бих искала, в моя кратък и без това изнервен живот, Господ да ми спести срещи с тях.




image


image  



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Ха-ха, Джойс, наистина само те ни липсват и картинката ще е пълна.
26.06.2015 11:16
Всъщност може някое добро духче, защо пък не. Аз имам едно, дето обира паяжините/примерно/, но се правя че не го забелязвам. А лошите, няма как да се появят в къщи, защото мопсовете бдят. Усмивки!
цитирай
2. joysii - Всъщност може някое добро духче, ...
26.06.2015 11:40
makont написа:
Всъщност може някое добро духче, защо пък не. Аз имам едно, дето обира паяжините/примерно/, но се правя че не го забелязвам. А лошите, няма как да се появят в къщи, защото мопсовете бдят. Усмивки!

======
О, тичам да обера паяжините,че да не довтаса духче да ми помага! Понеже нямам мопсове сладури да бдят.
Здрасти, Маки. Как си, сладурче?
цитирай
3. apostapostoloff - Направена ти е копанарска
26.06.2015 11:41
циганска магия. Приготви си 4 бона и ще ти я развалят.
цитирай
4. joysii - циганска магия. Приготви си 4 бона и ...
26.06.2015 11:57
apostapostoloff написа:
циганска магия. Приготви си 4 бона и ще ти я развалят.

=============
Хахахаха,няма страшно! Мен магии не ме ловят, щото аз самата съм вещицааааа!!!
Здрасти, Толи.
цитирай
5. apostapostoloff - А бе. вещица си ти, ама
26.06.2015 17:26
мен веднъж един дух ме ущипа по г@за. Честна ловджийска дума.
цитирай
6. joysii - мен веднъж един дух ме ущипа по г@за. ...
27.06.2015 11:43
apostapostoloff написа:
мен веднъж един дух ме ущипа по г@за. Честна ловджийска дума.

=======
Ахаааа, ловджийска, ясна е работата...:):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411218
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930