Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2015 11:50 - Пази,Боже, от таксита в България
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1609 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   1. Бързам, но все пак избирам, сред подредените няколко жлътнати коли. Вали. Шмугвам се в тази дето ми се струва по-чиста и шофьорът е с по-малко сплъстена мазна коса. А и гледам да не пуши,че мразим дим в косите. Всичко ОК до мига, в който господинът решава,че трябва да прояви любезност под формата на непрестанно бърборене за политика, време и...всичко каквото му хрумне. За петнадесет минути главата ми е надута и съм убийствено отегчена.       2. Нервен е нещо. Псува по светофарите и всички пешеходци са му криви. Решавам да платя с един лев на жълти стотинки и един железен. Ужас! Човечето побесня, разврещя се,че съм му давала боклуците си и ми ги хвърли почти в лицето. Пръснаха се моите стотинчици навсякъде. Обаче копелето не знаеше каква вещица се крие под привидно хрисимата ми физиономия. Такъв симпатичен скандал стана,че....оня накрая каза - отивай си и не ми плащай нищо.
       3. Ама наистина бързам. Ще имам гости за вечеря. Таксито се изхлузва до нас и подавам припряно 20 лева. Аууу, ама нямам да Ви върна - хленчи шофьорът. Ми нямам по-дребни - чуруликам аз. Тука...има магазинче...да ги развалите - има глупостта да ме посъветва господинчото. Каквооо! - изблявам на свой ред аз - АЗ да ги разваля и да се върна да Ви платя!? Ако щете ги вземайте.Слизам без да платя.Отиде ми настроението като за гости.
      4. Душ, готини дрешки, парфюм...закъснявам леко...обаждам се за такси. Скок подскок, весела и щастлива - бум в колата. Вътре - мръсно, прашно, вонящо на цигари и маратонки, а като за капак - и на ония ароматизатори-елхи. Седалките - с някаква уникално мърлява дамаска, дето на едно място дори е разпрана. Бе човек - не се стърпявам - каква е тая кочина тука? Е...все нямам време да почистя малко - вяло ми отвръща  мързелът на волана. Слязох, че щях да повърна.
    
  5. Ще пътувам. Вземам такси и помолвам да побърза,че ще изпусна ЕТАПчето. Сякаш му казах карай меко, леко и баааавничко, на мравката път сторвай и всички баби изчакай да се извлачат по улицата, па тогава  се приплъзни с 20 км в час покрай тях, на светофарите дремиии  докато всички отзад ти засвирят да се събудиш и да тръгнеш....Едва не ми изгоря билета за автобус.


Такива разни...с таксиджиите...



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Не съм се разочаровала досега от ...
25.06.2015 13:51
Не съм се разочаровала досега от жена шофьор на такси. В нейната кола винаги е проветрено и чисто.
цитирай
2. gosho568 - Ужас!
28.06.2015 17:37
Аз не съм имал досега някакви препядствия с таксиметрови шофьори, може би защото не използвам толкова често техните услуги... иначе най-честите оплаквания към тях, разбира се си остават високите фиксирани суми за опредлени маршути! Поздрави! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411986
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930