Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2015 18:50 - Много му е голям
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6973 Коментари: 21 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Преди време сращнах един мой познат. Седнахме на по кафе да побъбрим. Как си, що си...той се оплака, че приятелката му го зарязала. Що? Недоумявах наистина, понеже си беше пич отвсЕкъде. Ами...мънка той...много ми бил голям и не й било хубаво в леглото.
Алеле, малеее! Ама че проблемче!
  ВЕрно му е голям. Но на мен не ми пречи, вече две години, не ми пречи.
  Наскоро си лафихме с колеги пак за размерите. Споменах за този мой познат, как всъщност, бившата му докато се оплаква от неговия, му прави супер реклама. Сега всички знаят, че му е голям. На един колега, обаче, му светнаха очичките и оживено ме заразпитва за моята приятелка, дето пък...на нея явно й е малка....
  Та такива разни - всеки с размера си.
  Чудя се, на братството блогъри, всичко по мярка ли им е?


image
 




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. f873 - Тактично ще изчакам мнението на ...
07.05.2015 19:34
Тактично ще изчакам мнението на една дама.
цитирай
2. getmans1 - Аз пък нищо няма да кажа ...
07.05.2015 19:52
... нито съм фукльо, нито в обратния случай ще си призная :))) но баналното за влака и пътниците ще спомена!

Даже подобно ми е мнението и на сериозния въпрос ... последния.
цитирай
3. joysii - Тактично ще изчакам мнението на ...
07.05.2015 22:41
f873 написа:
Тактично ще изчакам мнението на една дама.

-----
Да каже ,че и идва малко големичък...твоя ли?
Като на моето приятелче...нали,Ефи?
Ама, че разговор подхванах, чак леко ме е срам...таковата...
Хайде-прилични поздрави сега.
цитирай
4. joysii - . . . нито съм фукльо, нито в обратния ...
07.05.2015 22:45
getmans1 написа:
... нито съм фукльо, нито в обратния случай ще си призная :))) но баналното за влака и пътниците ще спомена!

Даже подобно ми е мнението и на сериозния въпрос ... последния.

----
Това за влака, без малко да го спомена, но се сафирясах, че няма начин някой да не направи връзката между тази умна мисъл и моя постинг.
По повод на последния въпрос, струва ми се, че тук има доста неуравновесени и изнервени хора, на които нещата май не са им по мярка-или им е тясно, или широко, или им идва малък, или прекалено голям...и те така...
цитирай
5. slavimirgenchev1953 - Най-важно е да става,
07.05.2015 23:43
би казал не кой да е, а Кънчо. И героят от комикса, дето го бяха издали като учебно помагало за подрастващи, и лирическият герой на Пеньо Пенев от поемата "Кънчо П.ткодеров".
В "Безкраен празник" Хемингуей разказва за драмата на Скот Фицджерад, който му се оплакал, че му бил къс, което обяснявало лудостите на Зелда - жена му. Но май тази клюкарска история е повече плод на фантазиите на бъдещия нобелист и шизофреник.
Да, размерът има значение. )))
цитирай
6. getmans1 - Хора всякакви, ама най-много са тия дето не знаят, „дъл ги боли ил сърби“, за размера пък съвсем не им са вдява :))) Приятна нощ и всичко да е с мярката :)
07.05.2015 23:47
joysii написа:
getmans1 написа:
... нито съм фукльо, нито в обратния случай ще си призная :))) но баналното за влака и пътниците ще спомена!

Даже подобно ми е мнението и на сериозния въпрос ... последния.

----
Това за влака, без малко да го спомена, но се сафирясах, че няма начин някой да не направи връзката между тази умна мисъл и моя постинг.
По повод на последния въпрос, струва ми се, че тук има доста неуравновесени и изнервени хора, на които нещата май не са им по мярка-или им е тясно, или широко, или им идва малък, или прекалено голям...и те така...

цитирай
7. hristo27 - Радка Димитрова от Шумен пак се оля / ...
08.05.2015 17:08
Радост Димитрова от Шумен пак се оля / не за първи път/!
Абе, Радост - Радке, как нещо умно не роди тая твоя глава? Може ли една прецъфтяла роза като теб да я вълнуват такива неща? Някой трябвало да си го е намерил на пътя или да е на 5-6 ракии, че да обсъждате двамата "на живо" тази тема.
Боже, Боже, колко простотия има на тоя свят!
цитирай
8. joysii - Радост Димитрова от Шумен пак се оля ...
08.05.2015 17:21
hristo27 написа:
Радост Димитрова от Шумен пак се оля / не за първи път/!
Абе, Радост - Радке, как нещо умно не роди тая твоя глава? Може ли една прецъфтяла роза като теб да я вълнуват такива неща? Някой трябвало да си го е намерил на пътя или да е на 5-6 ракии, че да обсъждате двамата "на живо" тази тема.
Боже, Боже, колко простотия има на тоя свят!

=============
Ристе и ти вървиш по пътя на Гина. Захапал си името на някоя си Радка и непрекъснато й пишеш тук при мен. Не зная коя е дамата, но със сигурност няма да й хареса това,че някакъв кретен от блогбеге злоупотребява с името й. Внимавай за злоупотреба с лични данни...нали се сещаш.Рискуваш още, да ти се случи същото като на Гина и Спарчо-всички да видяха колко са плиткоумни и ги отсвириха.Сега тънат в забвение.
цитирай
9. joysii - 7. hristo27
08.05.2015 17:26
Ристьо, защо толкова те възмущава темата секс? Май нещо комплексар го раздаваш?
То да ти е голям не е простотия, бе. Дар Божи е.
цитирай
10. hristo27 - Радост Димитрова от Шумен пак се оля ...
08.05.2015 17:27
joysii написа:
hristo27 написа:
Радост Димитрова от Шумен пак се оля / не за първи път/!
Абе, Радост - Радке, как нещо умно не роди тая твоя глава? Може ли една прецъфтяла роза като теб да я вълнуват такива неща? Някой трябвало да си го е намерил на пътя или да е на 5-6 ракии, че да обсъждате двамата "на живо" тази тема.
Боже, Боже, колко простотия има на тоя свят!

=============
Ристе и ти вървиш по пътя на Гина. Захапал си името на някоя си Радка и непрекъснато й пишеш тук при мен. Не зная коя е дамата, но със сигурност няма да й хареса това,че някакъв кретен от блогбеге злоупотребява с името й. Внимавай за злоупотреба с лични данни...нали се сещаш.Рискуваш още, да ти се случи същото като на Гина и Спарчо-всички да видяха колко са плиткоумни и ги отсвириха.Сега тънат в забвение.

.....................................................

Коя е дамата ли? Да си припомним тогава:

Публикувано във Facebook от Радост Димитрова - 26.11.2011 г.
И в Blog.bg от joysii / "Рокличка дълга педя и половина"/ - 02.01.2013 г.


Ти "Радост" ли си или "joysii"? Или крадеш написаното от друг преди теб?
цитирай
11. f873 - Тактично ще изчакам мнението на ...
08.05.2015 18:37
joysii написа:
f873 написа:
Тактично ще изчакам мнението на една дама.

-----
Да каже ,че и идва малко големичък...твоя ли?
Като на моето приятелче...нали,Ефи?
Ама, че разговор подхванах, чак леко ме е срам...таковата...
Хайде-прилични поздрави сега.


:) ... Ок!
цитирай
12. joysii - Ти "Радост" ли си или "joysii"? Или крадеш написаното от друг преди теб?
09.05.2015 15:01
Ристьоооо, joysii съм. Каква Радост те е обсебила ,бе куку? Какви фейсбуци, какви рокли са те патили теб?
цитирай
13. hristo27 - Ристьоооо, joysii съм. Каква Ра...
09.05.2015 18:42
joysii написа:
Ристьоооо, joysii съм. Каква Радост те е обсебила ,бе куку? Какви фейсбуци, какви рокли са те патили теб?

.........................................................................

Ахаааа, колко интересно! Някаква извънземна Радост, с твоя аватар, взела че написала във Facebook същата глупост като теб, която ТИ после си преписала. Дума по дума, с точките и запетайките. И по извънземен начин, тая извънземна кифла ти е внушила няколко месеца след това мотамо да го повториш в Blog.bg?!?
И ако сега кажеш, че е нямало такива "писанки" /защото си ги изтрила вероятно от твоите два профила, за които иде реч/, ще им подскажа на твоите коментатори в блога, как и къде да се уверят в обратното. :D
цитирай
14. joysii - 13. hristo27 - Ристьоооо, joysii съм. Каква Ра...
10.05.2015 10:04
Хайдее и извънземните дойдоха. И многопрофилна съм била...Ристьо, ставаш жалък, не само глупав. Вярно, по една време една мухла реши да ме плаши и направи няколко мои клонинга, но те просъществуваха час-два. Сега си имам само един профил в блог.бг.-joysii. Пък ти и Гина по чии фейсбуци бродите, това мен хич не ме интересува.
цитирай
15. joysii - Ристьо / явно- с малкия/ да престане ...
10.05.2015 13:04
Ристьо / явно- с малкия/ да престане да ми пише простотии,че взех да се отегчавам до смърт, моля.
цитирай
16. dinkov - Динков
10.05.2015 13:25
joysii - нали го знаеш вица за Мара и Пена кварталните ....., съдията и жената на съдията. Че тъй де. Какъвто ще да е, корав да е.....
Голяма терца си :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) +1
Ицко
цитирай
17. hristo27 - Радост /joysii/, повече не се излагай, от историята никой не е избягал!
10.05.2015 15:26
Има ли ПЛАГИАТСВО или просто авторките са едни лице?! Преценете сами! ;-)
Как би могла тази "радост" от ФБ да открадне творба на Joysii / от Blog.bg/ от 2013 г и да я публикува през 2011 г на страницата си във ФБ??? Или обратното... Загадка? Нищо подобно! :)
Да? Ама не! ;-) Каква е вероятността една от милионите картинки в нета да бъде пусната от набедената "радост" веднъж във ФБ , веднъж в Блог.бг? А разказче за рокличка?
Не е важно коя е "радостта", а поведението. Несъответствието на поведение и професия боде, както казва Тя...Отвратително е начална учителка да има поведение на лека жена, да публикува разкази на сексуалните си завоевания и да се заяжда с различните от нея!! Недопустимо е, човек с професия - начален учител да се държи така!!!
Никът и, името и , картинката и разказчето, стюардесата, археолога...Колко малко трябва, за да получим от 2+2=4....нищо, че "радостта" се опитва да убеди някого че, 2+2=6 :)

ЕТО ЗА КАКВО ИДЕ РЕЧ, НО joysii /или Радост, както искате го възприемайте/ КАТО КОМУНИСТ НА РАЗПИТ ОТГОВАРЯ: "НЕ, ТОВА НЕ СЕ ОТНАСЯ ЗА МЕН:

"На рожденните си дни съм много нервна, раздразнителна и ми е много тъжно. Компенсирам това ужасно настроение с капризи по повод на подаръците..." и т.н.

автор - Радост Димитрова, Фейсбук, 26 ноември 2011 г.

"На рожденните си дни съм много нервна, раздразнителна и ми е много тъжно. Компенсирам това ужасно настроение с капризи по повод на подаръците..." /100 % същият текст.

автор - joysii, Blog.bg, 02.01.2013 г., 20:48 ч.

Едната "радост" или другата плагиатства се питам, или просто "радостите" са едно лице - налгло, по просташки невъзпитано и сексуално незадоволено.
Преценете сами.




цитирай
18. joysii - 17. hristo27
10.05.2015 19:17
Леле колко празноглави дрънканици, без никакъв смисъл. Направо се омотахме във фейсбуци, рокли, постинги, някакви дати, някакви профили насам натам. Пълна каша забъркана от безмозъчния ни приятел Ристьо. Не вървиш, скъпи. Особено с тези каламбури. И престани да ми приписваш имена и роднини на някоя си госпожа, че ако тя разбере какво правиш, може и да си изпатиш. Като Гина. Виж как подви опашка. Да не мислиш,че това е случайно? Така се случва с хора, които злоупотребяват с лични данни крадени от нета.
цитирай
19. joysii - joysii - нали го знаеш вица за Мара и ...
10.05.2015 19:18
dinkov написа:
joysii - нали го знаеш вица за Мара и Пена кварталните ....., съдията и жената на съдията. Че тъй де. Какъвто ще да е, корав да е.....
Голяма терца си :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) +1
Ицко

...............
Да, да , Ицко, корав да е.
Поздрави.:):):):)
цитирай
20. apostapostoloff - Имам страшна паламарка, ама нито една
11.05.2015 13:31
от многото жени с които съм спал, не се е оплакала от нея. Този твой познат трябва да е някакъв шибаняк, който има други недостатъци, ама прехвърля вината на дедовия си.
цитирай
21. joysii - от многото жени с които съм спал, не ...
11.05.2015 18:22
apostapostoloff написа:
от многото жени с които съм спал, не се е оплакала от нея. Този твой познат трябва да е някакъв шибаняк, който има други недостатъци, ама прехвърля вината на дедовия си.

============
Хахахаха....ма не е шибаняк, бе!
Колкото до тебе, то си личи, че си майстор в тая работа-бива те по тънката част, както казваше навремето баба ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411529
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930