Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2015 21:52 - Притеснението нежно ме гъделичка
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3202 Коментари: 12 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Притеснението ти от какво се поражда...дочух тази реплика. Мина покрай мен и отлетя нанякъде. Повторих фразата, ей така по инерция...веднъж...после пак...и се замислих.
   Притеснението ми се поражда когато зная, че трябва да се видя с теб. До момента когато попадна в ръцете ти, притеснението ме гъделчка. След това, започват да ме докосват твоите пръсти и притеснението се изпарява. Страстта го помита. Отново и отново...няма следа от притеснението...
   Под душа...усмихвам се и те измивам от себе си, но...следите от ласките...онзи особен трепет на сърцето...доволството.. остават.
  Какво е притеснение? Не разбирам.


image



Гласувай:
9



1. ysmivka - Ай, ай,
25.03.2015 09:24
накъде е тръгнала Тинчето с дъската за гладене...
цитирай
2. joysii - накъде е тръгнала Тинчето с дъската ...
25.03.2015 10:01
ysmivka написа:
накъде е тръгнала Тинчето с дъската за гладене...

====
Усмивчица, Гинчето имаш предвид вероятно, не Тинчето. :):):)
Тръгнала е на лов за балъци.В България вече не останаха.Всички я знаят каква куха лейка е и не й се връзват.Пък и дъска е, вярно, вижда се по снимките, с които ни затрупва.
Поздрави, скъпа.
На теб, притеснението ти , от какво се поражда?

цитирай
3. ysmivka - На теб, притеснението ти , от какво се поражда?
25.03.2015 14:03
Най-често от неизвестното. Ама то в моята глава триста се сбили, никога нищо не е напълно ясно :).
цитирай
4. joysii - Най-често от неизвестното. Ама то в ...
25.03.2015 19:34
ysmivka написа:
Най-често от неизвестното. Ама то в моята глава триста се сбили, никога нищо не е напълно ясно :).

============
Несигурността и неизвестността плашат, наистина. Ама добре е, че само се притесняваш, а не си гълташ езика от щура паника.
Поздрави.:):):):)

цитирай
5. ysmivka - Дам, Джойски
27.03.2015 09:52
страхът е лош съветник. Подели си ги с някого. Половин страх, не е страх :). Каква е тази снимка? Имам няколко предположения, и ако са наполовина вярни, Тинчето си е намерила балък, ще прощаваш.
цитирай
6. joysii - страхът е лош съветник. Подели си ги ...
27.03.2015 10:37
ysmivka написа:
страхът е лош съветник. Подели си ги с някого. Половин страх, не е страх :). Каква е тази снимка? Имам няколко предположения, и ако са наполовина вярни, Тинчето си е намерила балък, ще прощаваш.

=====
Тази снимка, Усмивка, е намек за това,че не бива да ни обземат разни притеснения и те да смущават или развалят някои така приятни моменти.
Не е селфи.
Ти как си?
Тук сам двете си говорим за притеснението. Всички останали са пЕкани стари кучета и тях никога нищо не ги притеснява.:):):)
цитирай
7. joysii - Усмивке бре, защо при теб не могат да се пишат коментари!
27.03.2015 10:44
Ето тук един мой коментар под постинга ти, който нямал заглавие:
"Не му трябва заглавие. И без него венчето от маргаритки виси на твоята врата, а облаците хвърлят сянка върху цветовете в лалетата.
Поздрави.
И да си усмихната, нали!"
цитирай
8. joysii - Някакви гъски са напъплили блог...
08.04.2015 10:13
Някакви гъски са напъплили блогбегето отново. И ми трият коментарите,хихихихи! То шубето е голям страх, вЕрно.
Радвам се когато видя, че простакеса ми трие коментар. Значи няма акъл да ми отговори. Явно коментарът ми е право в десетката и гъската се притеснява да публикува истината казана в него.
цитирай
9. apostapostoloff - Еееееей, само това пусто
08.04.2015 11:31
връткане ти е в главата! Не нае.а се!

А аз се пукам откъм гърба от яд и ревност!
цитирай
10. joysii - връткане ти е в главата! Не нае. а ...
09.04.2015 10:29
apostapostoloff написа:
връткане ти е в главата! Не нае.а се!

А аз се пукам откъм гърба от яд и ревност!

==========
Хихихи...,Толи, вЕрно - връткането наистина ми е в главата и в ....кревата...
Ти как си, слънце?
цитирай
11. apostapostoloff - Аз съм екстра- ям, пия, веселя се и
09.04.2015 20:10
после... и аз като теб... Нали разбираш? Само ти ми липсваш!

Работя над новия си албум, който вече е почти готов. След празниците влизам в студиото. Ще кача няколко неща в нета и ще ти дам линк към тях.
цитирай
12. joysii - после. . . и аз като теб. . . Нали ра...
10.04.2015 23:56
apostapostoloff написа:
после... и аз като теб... Нали разбираш? Само ти ми липсваш!

Работя над новия си албум, който вече е почти готов. След празниците влизам в студиото. Ще кача няколко неща в нета и ще ти дам линк към тях.

..............
ОК
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2405080
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031