Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2015 11:00 - Ти, в докосване
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10225 Коментари: 15 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Когато бях с теб имах странния навик да погледна за миг през прозореца.
  И запомнях. Спряло време.
  Прозорец обрамчил пейзаж, клони на дърво, есенно море, полет на птица, капчици дъжд, полъх на вятър.
  Поглед от прозорец... и ти...в докосване с устни , ръце, рамене...


image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Целувката е предисловие,
15.02.2015 17:46
следва задължително 69- най- нежната любовна игра, а след това- върти, не май се!
цитирай
2. joysii - следва задължително 69- най- не...
15.02.2015 18:49
apostapostoloff написа:
следва задължително 69- най- нежната любовна игра, а след това- върти, не май се!

=======
Последното ми харесва - върти, не май се!Всъщнос...обичам и целувките, този така омайващт допир на устите....мммм!
Толи, здрасти. Как си?

цитирай
3. joysii - Забравихме секси разговорите в ...
15.02.2015 18:51
Забравихме секси разговорите в този сайт. Всички бистрят политиката като че ли утре запрятат ръкави и хоп-тутакси подреждат нещата в България по свой вкус и предпочитание.
цитирай
4. charliemlad - Забравихме секси разговорите в ...
16.02.2015 00:49
joysii написа:
Забравихме секси разговорите в този сайт. Всички бистрят политиката като че ли утре запрятат ръкави и хоп-тутакси подреждат нещата в България по свой вкус и предпочитание.

Мда. атмосферата наистина е отвратителна. За сметка на това се срещат и постинги като твоят. :)
цитирай
5. dinkov - Динков
16.02.2015 03:41
Прегръдка, целувка,
времето спря,
през прозореца погледнах,
сърцето трепна.

Дървета, цветните клони,
есенно море,птица лети,
мирише на дъжд,
мили вземи ме, просто люби ме.

Ицко
joysii - най-после прочетох нормален постинг +1
цитирай
6. apostapostoloff - Целувки на всяка цена!
16.02.2015 05:09
Затова класическата поза е най- добрата- докато си правят кефа, двамата усилват изживяването със страстни целувки.

Аз съм много добре, ами ти как си? Защо не ми се обадиш все пак, когато си в София? Ще бъде много забавно, обещавам!
цитирай
7. joysii - Забравихме секси разговорите в ...
16.02.2015 10:40
charliemlad написа:
joysii написа:
Забравихме секси разговорите в този сайт. Всички бистрят политиката като че ли утре запрятат ръкави и хоп-тутакси подреждат нещата в България по свой вкус и предпочитание.

Мда. атмосферата наистина е отвратителна. За сметка на това се срещат и постинги като твоят. :)

============
Когато на човек в кревата нещата са му наред, то тогава той е уравновесен, позитивен и съответно-работоспособен, с приятно настроение, което пък от своя страна провокира отношения базирани на търпение, разбирателство и толерантност....такива разни.
С една дума - не бива да се омаловажава ролята на секса и любовта.
Поздрави!Мерси за коментара!
цитирай
8. joysii - Прегръдка, целувка, времето спря, ...
16.02.2015 10:42
dinkov написа:
Прегръдка, целувка,
времето спря,
през прозореца погледнах,
сърцето трепна.

Дървета, цветните клони,
есенно море,птица лети,
мирише на дъжд,
мили вземи ме, просто люби ме.

Ицко
joysii - най-после прочетох нормален постинг +1

......
Ммммм, Ицко, радвам се, че провокирам в теб поетичен порив и любовни трепети!
Поздрави!
цитирай
9. joysii - Затова класическата поза е най- ...
16.02.2015 10:45
[quote=apostapostoloff]Затова класическата поза е най- добрата- докато си правят кефа, двамата усилват изживяването със страстни целувки.

Аз съм много добре, ами ти как си? Защо не ми се обадиш все пак, когато си в София? Ще бъде много забавно, обещавам![/quote
...........
Ох, темата е изключително приятна!
Целувчици, гладка ароматна кожа, пухкави коси...и устни,устни,устни....влажни,мЕкички...
Толи,благодаря за поканата, но напоследък съм затрупана с работа, а освен това и преминах през всичките гадни грипища...та сега се възстановявам и....както забелязваш...мисля си за....:):):):)
Поздрави!
цитирай
10. makont - Запечатано с обич!
17.02.2015 13:11
Джойс, майсторка си в това, по най-лаконичния начин да предадеш експлозия от чувства. Усмивки от мен!
цитирай
11. joysii - Джойс, майсторка си в това, по на...
17.02.2015 18:30
makont написа:
Джойс, майсторка си в това, по най-лаконичния начин да предадеш експлозия от чувства. Усмивки от мен!

..........
Маки, пиле, от усмивки и позитивизъм да не се отървеш!
цитирай
12. astrojozi19 - Супер си!
17.02.2015 19:38
Много талант!
цитирай
13. apostapostoloff - Помисли, помисли!
18.02.2015 05:39
Ще се видим, ще хапнем по едно филе миньон, ще си поприказваме. Само полза и приятни изживявания може да се очаква от такава една среща.
цитирай
14. joysii - Много талант!. . . . . . . . Понякога. . ...
18.02.2015 10:24
astrojozi19 написа:
Много талант!

........
Понякога...просто ме обзема вдъхновение....настроение...Талант?Това е под въпрос.
Хубав ден!Благодаря, че се отбиваш!:):):)
цитирай
15. joysii - Ще се видим, ще хапнем по едно филе ...
18.02.2015 10:25
apostapostoloff написа:
Ще се видим, ще хапнем по едно филе миньон, ще си поприказваме. Само полза и приятни изживявания може да се очаква от такава една среща.

=========
Ще помисля, Толи. Обещавам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411120
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930