Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2014 22:52 - Перманентната доброта е истинска глупост
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6210 Коментари: 27 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Всички в блогбеге са егоисти. Най-отчаяните егоисти, които познавам. Слугуват на своето АЗ непрестанно и са толкова самовлюбени. Тук няма съчувствие. Понякога се среща  добро възпитание. Понякога харесвам този сайт. Нищо че се случва да ме отегчава до смърт. Тук съм АЗ. Сред много други АЗ. Подобни на мен-егоисти. Безпощадни. Хора, за които добрината е само лустро.

image




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Даже и не се правя на добър. Добър съм ...
25.10.2014 22:59
Даже и не се правя на добър. Добър съм за малкото хора, които го заслужават. Универсалният добряк е идиот.
цитирай
2. joysii - Даже и не се правя на добър. Добър съм ...
25.10.2014 23:11
kushel написа:
Даже и не се правя на добър. Добър съм за малкото хора, които го заслужават. Универсалният добряк е идиот.

....................
Това беше и моята мисъл.
Уважавам всички, които са истински, неподправени и откровени егоисти.
Поздрави, Куш.
цитирай
3. joysii - Някои са не само егоисти, но и лиц...
25.10.2014 23:29
Някои са не само егоисти,но и лицемери. Правят се на наивни, обичливи и добродетелни.
цитирай
4. joysii - Други - отчаяно се опитват да при...
25.10.2014 23:33
Други - отчаяно се опитват да привлекат вниманието върху себе си- пишат глупост след глупост - класации, лепят снимки по постингите си, редят някакви плиткоумни стихове или се правят на Хайтов. Цирк, приятели. Почти забавен цирк.
Понякога се появява и малко разум, малко чувство за хумор, малко талант. Тогава сайтът става приятен и интересен. Но за кратко. Съвсем скоро простотията го превзема отново.
цитирай
5. lidislidis - Пернаментната доброта е фалш и оръжие на глупака в общуването му
25.10.2014 23:38
Относно блога, с истинските и добрите добра , с фалшивите и простите тарикати, борба до дупка. Егоистите от блога са с психични проблеми, те са на 1стр. на блога увредени умствено болни с болни амбиции и не ме интересуват. Жалки са. Поздрави и лека вечер!
цитирай
6. joysii - Знаете ли колко ми беше лесно да с...
25.10.2014 23:39
Знаете ли колко ми беше лесно да стана известна тук - преди време когато открих блог.бг? Ама толкова лесно, че чак ми доскуча. И още ми е скучно.
Но, ей така, понеже съм си баш егоист, отвреме навреме ме обзема желание да се пробвам откъм чар и хоп....получава се. Пак го мога. Още си го мога.
Пък някои местни пачи си мислят,че ме докосват с някакви си там плиткоумни класификации и тъповати мнения.
Боже, поне да бяха противници като хората, а то - само ПРОТИВНИ.
цитирай
7. joysii - Стоянски написал готин смел пос...
25.10.2014 23:42
Стоянски stoyanski написал готин смел постинг, но нещо не допуска коментари. Що така,амиго???
Ще си постна коментара към постинга му с оплювки по българските дами тук.
.......................................
"Твърде откровен постинг. Поздравления.
Бих споделила,че никоя жена, която държи на себе си, не се сваля с българи. С българин може да се пробва или само секс, или само приятелство, или само привързаност, или само удобство..такива разни. Никога - всичко това на куп. После... в 90% от случаите дамите съжаляват за проявената слабост.
Българите са кофти любовници и изобщо не могат свалят готини мацки.Затова ходят с простакеси и си мислят,че всички жени са такива.
Поздрави:):):):):)
Може пак да си поговорим. Струва ми се,че ще бъде забавно."
цитирай
8. lidislidis - Да, дежурната пуетеса Тумба Лумба Шикалка с надписаните си прочита е от тях...
25.10.2014 23:46
joysii написа:
Някои са не само егоисти,но и лицемери. Правят се на наивни, обичливи и добродетелни.

Не може да си толерантен, интелигентен и да лъжеш блогърите с крадени прочита и гласове и елементарните кичовски материали всеки ден. Простотия и диагноза е...
цитирай
9. bogdan33 - Има и свестни хора. Не губете над...
26.10.2014 00:09
Има и свестни хора.Не губете надежда.Навсякъде има много зло но пък и добро.Тъй като техниката напредна и интернет стана достъпен за всякакви тъпаци или просто идиоти се създава илюзия че видите ли всички са лоши.Преди по интелигентните ползваха блогове от домашните си компютри или интернет клубовете.Сега всеки тъп чалгар или селска кифла имат минимум по 1 смартфон,лаптоп или таблет от който просто показват простотията си.Вместо да страдате от цялата лавина вербална бълвоч може би е добра идея да прецените къде има смисъл от контакт,приятелство или добри отношения.Иначе ситуацията е подобна на вицът за оня дето искал да се самоубива и дядо коледа...Няма да го разказвам гадняв е но поне свършва с хепи енд.Дядо Коледа е щастлив и оня вече не иска да се самоубива ;)
цитирай
10. joysii - 8. lidislidis
26.10.2014 00:40
Лиди, простакът егоист е смешен и жалък. Всички знаем как се постига голям брой прочити - всъщност - БЕЗ ПРОЧИТИ, а с евтини блогбегейски номера. Жалка история.
Кои дремят все на първа? Предимно - скучните.
Затова сайтът изтъпява нон стоп.
Поздрави. Как си?
цитирай
11. joysii - 9. bogdan33
26.10.2014 00:47
Ма няма нищо по-сладурско от готините егоисти. Жалко,че не се срещат често тук.
Визирам онези прями и откровени хора, които са директни и неподправени, не си създават главоболие с лицемерие и излишни пози, които се грижат за собствения душевен и емоционален комфорт....такива разни.
Поздрави и благодаря,че се отбихте.
цитирай
12. joysii - 9. bogdan33
26.10.2014 00:50
Този мой постинг е откровение, констатация, не е изгубена надежда.
Аз се грижа да съхранявам своите надежди, да постигам целите и намеренията си.
Някои наричат това егоизъм...вероятно...:):):)
цитирай
13. aip55 - Поздравление за откровението ти!
26.10.2014 06:20
joysii написа:
Този мой постинг е откровение, констатация, не е изгубена надежда.
Аз се грижа да съхранявам своите надежди, да постигам целите и намеренията си.
Някои наричат това егоизъм...вероятно...:):):)


Всички имаме известна доза егоизъм. Но, като попаднеш в капана егоистичен, имаш много високо мнение за себе си, в убеждението си, че,, това, което казвам, така трябва да бъде! Това, което аз помислих, то е правилното! Край! Така трябва да стане! Държа на мнението си и не приемам никой да го оспорва! Не приемам да го обсъждам. Искам само да го наложа – това е моето мнение!”.
Поздрав за не изгубената ти надежда. Скоро бях писал на подобна тема (Блогова рапсодия).
Хубава неделя...
цитирай
14. анонимен - Егоизъм е гадна дума и като звучене и ...
26.10.2014 06:28
Егоизъм е гадна дума и като звучене и като съдържание. За мен е огромна обида да ме нарекат егоист. Аз съм просто естествен, откровен и НЕконформист.
цитирай
15. apostapostoloff - Откакто Гина спря да пише,
26.10.2014 06:52
ние осиротяхме. Затъпяхме, душите ни загрубяха.

Ама тя ще се върне, защото на запад пари няма. Там няма нищо. Над милион българи тихомълком се прибраха и си траят, защото те всичките се провалиха и никой не успя да забогатее.

Какво остава за разни закъсняли дропли с пилешки мозък и килийно образование?...
цитирай
16. joysii - Егоизъм е гадна дума и като звучене и ...
26.10.2014 09:07
kushel написа:
Егоизъм е гадна дума и като звучене и като съдържание. За мен е огромна обида да ме нарекат егоист. Аз съм просто естествен, откровен и НЕконформист.

=============
Обичай себе си, Куш, няма нищо лошо в това. По-гадно е да мразиш другите, ей така - от български инатлък. По-гадно е да си лицемерен, или прост, или мушица с примряла душица...
цитирай
17. joysii - Този мой постинг е откровение, к...
26.10.2014 09:12
aip55 написа:
joysii написа:
Този мой постинг е откровение, констатация, не е изгубена надежда.
Аз се грижа да съхранявам своите надежди, да постигам целите и намеренията си.
Някои наричат това егоизъм...вероятно...:):):)


Всички имаме известна доза егоизъм. Но, като попаднеш в капана егоистичен, имаш много високо мнение за себе си, в убеждението си, че,, това, което казвам, така трябва да бъде! Това, което аз помислих, то е правилното! Край! Така трябва да стане! Държа на мнението си и не приемам никой да го оспорва! Не приемам да го обсъждам. Искам само да го наложа – това е моето мнение!”.
Поздрав за не изгубената ти надежда. Скоро бях писал на подобна тема (Блогова рапсодия).
Хубава неделя...

........................
Егоист, неегоист, когато човек е достатъчно интелигентен ,разумен, информиран, няма да допусне да изглежда като глупак с навирен без основание нос. Толкова много хора в този сайт имат неоснователно самочувствие. Всъщност, те не се грижат за себе си, напротив - сами се излагат и злепоставят.
Поздрави. Мерси за мнението.
цитирай
18. joysii - ние осиротяхме. Затъпяхме, душите ...
26.10.2014 09:16
apostapostoloff написа:
ние осиротяхме. Затъпяхме, душите ни загрубяха.

Ама тя ще се върне, защото на запад пари няма. Там няма нищо. Над милион българи тихомълком се прибраха и си траят, защото те всичките се провалиха и никой не успя да забогатее.

Какво остава за разни закъсняли дропли с пилешки мозък и килийно образование?...

.................
Толи,здрасти.
Гина пише постинги само за мен. Тогава е вървежна. И лъже,че съм я затрупвала с цинични коментари. Гъска.Къде са тези мои хиляди коментари?
Ти как си, Толи? Уикендът е хладен. В такива дни най-добре е човек да прекара няколко часа в МОЛчето.:):):):):)Толкова харесвам крем брюле с боровинки, в "Мармалад",в Грандмол...а познай къде...:):):)
цитирай
19. nekonventsialen1 - Това си е вариант на ресоциализация ,
26.10.2014 10:40
ресоциализация към която субектът сам се стреми и която се преплита с адаптацията. Нещо като преместването в друга страна. Блог_bg няма начин да е обиталище на някакви различни лица от лицата от реалната среда , независимо какви роли се стреми да ни разкаже всеки тук.
цитирай
20. joysii - 19. nekonventsialen1 - Това си е вариант на ресоциализация ,
26.10.2014 12:24
nekonventsialen1 написа:
ресоциализация към която субектът сам се стреми и която се преплита с адаптацията. Нещо като преместването в друга страна. Блог_bg няма начин да е обиталище на някакви различни лица от лицата от реалната среда , независимо какви роли се стреми да ни разкаже всеки тук.

==============
Абсолютно. Изключително точна, компетентна,кратка характеристика на сайта.
Това с ролите е момент на известен стремеж към забавление.Но то няма как да НЕ разкрива черти от характера на личността.
Така че, няма кого да лъжем, освен наивните глупаци, които тук присъстват в изобилие и се перчат като пуяци/пуйки/
цитирай
21. makont - В повечето случаи да, да речем водещ е егоизъм и самовлюбеност
26.10.2014 18:57
Джойс, всъщност усмихнах се на "отчаяните егоисти", та това си е направо диагноза. И още нещо ми направи впечатление, когато някой друг в блога пише такъв постинг, го пише назидателно, давайки да се разбере, колко лоши всъщност са другите, но нееее, той/тя/ не е от тях. Докато ти си самокритична и най-важното, написаното от теб не кара другите да се чувстват виновни, че не са толкова съвършени като автора. Ами да, егоисти сме, всеки по своему и честно, това си ми харесва. Усмивки!
цитирай
22. joysii - Джойс, всъщност усмихнах се на &...
26.10.2014 19:14
makont написа:
Джойс, всъщност усмихнах се на "отчаяните егоисти", та това си е направо диагноза. И още нещо ми направи впечатление, когато някой друг в блога пише такъв постинг, го пише назидателно, давайки да се разбере, колко лоши всъщност са другите, но нееее, той/тя/ не е от тях. Докато ти си самокритична и най-важното, написаното от теб не кара другите да се чувстват виновни, че не са толкова съвършени като автора. Ами да, егоисти сме, всеки по своему и честно, това си ми харесва. Усмивки!

===========
Здрасти, Маки.
Знаеш ли ,мисля си за причините поради които всички сме се изтипосали в този сайт. Вероятно става въпрос за някакво самодоказване осъществено по лековат и забавен начин, за опознаване на собствените възможности за реализация, адаптация и устойчивост на воля и дух...такива разни..все неща свързани със скъпото ни АЗ
Някои кози си мислят,че сме тук за да сваляме гаджета.
Е, може, но то не е водещото, освен това - готините мадами не свалят никого, само намекват,че нямат нищо против мъжкото внимание, или позавъртат малко опашки.:):):):):)
Поздрави,слънце.Харесвам умните ти коментари. Винаги.
цитирай
23. furiika - Джойс, привет от една егоистка :)))
27.10.2014 13:28
:)))
цитирай
24. joysii - 23. furiika - Джойс, привет от една егоистка :)))
27.10.2014 22:22
А така! Привет и за теб. Чак сега малко се поосвободих от служебни ангажименти. Отивам да те чета.:):)
цитирай
25. apostapostoloff - Привет!
28.10.2014 06:25
Аз не ходя по молове, може би защото в близост до жилището ми няма такива. Ама виж хипермаркетите ги обикалям и то редовно. Неотдавна имаше френска седмица в Лидл. Предлагаха и крем Брюле. Купих си. Беше вълшебен. А къде си похапваш ти това кремче не мога да позная...

Ето ти и един чден афоризъм: "Егоизмът е най- искрената форма на алтруизъм."
цитирай
26. joysii - Аз не ходя по молове, може би защото в ...
28.10.2014 10:31
apostapostoloff написа:
Аз не ходя по молове, може би защото в близост до жилището ми няма такива. Ама виж хипермаркетите ги обикалям и то редовно. Неотдавна имаше френска седмица в Лидл. Предлагаха и крем Брюле. Купих си. Беше вълшебен. А къде си похапваш ти това кремче не мога да позная...

Ето ти и един чден афоризъм: "Егоизмът е най- искрената форма на алтруизъм."

===============
Не ми припомняй за френската седмица в Лидл...накупих си няколко бутилки френско бяло сладко вино. Обожавам го.Ама само седмица...що не направят постоянен френски щанд.С всичките му там сиренца и сладки вина....разкош!!
.....
Кремчето е в Грандмол Варна. Приятно място.:):):):)
Поздрави,Толи!
цитирай
27. apostapostoloff - Постоянен щанд? Чудесна идея!
14.11.2014 20:38
Наскоро взех два омара и бутилка "Шабли". Сготвих ги и... Райска работа! Хубаво ще е, ако ги има постоянно. Защото гледам, че "Шабли"-то много бързо се изчерпа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409511
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930