Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2014 22:54 - В 9 часа вечерта
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5752 Коментари: 21 Гласове:
25

Последна промяна: 13.03.2014 22:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

      Ако някой се вгледа в лицето ми, вероятно ще разбере, защото сигурно ми личи. Това, че до преди час ръцете ми милваха раменете ти, сигурно ми личи. Това, че устните ти се разхождаха по тялото ми, сигурно ми личи. Това, че косите ми са разбъркани от твоите пръсти, сигурно ми личи. Това, че блясъкът в очите ми е загадка, сигурно ми личи. Това, че за усмивката ми има причина, сигурно ми личи. Това, че те има наоколо, сигурно ми личи. Радвам те. Зная. Влюбен си. И ти личи.



image






Гласувай:
27



1. tit - :)
13.03.2014 23:53
лека нощ, Джоис!:)
цитирай
2. apostapostoloff - Тези устни са
14.03.2014 04:11
ми познати. Това не са ли устните на варненската даскалица Радост?... Ще излезе май права стрина Гана. Пардон, стрина Гина.

Ама ти пак започна- секс, целувки, френска целувка, френска любов. Само за това мислиш! Къде се намираш ти?!

Сега разбирам защо се криеш под този ник и под чужда снимка... Защото си нимфоманка!
цитирай
3. aip55 - ми познати. Това не са ли устните на ...
14.03.2014 06:32
apostapostoloff написа:
ми познати. Това не са ли устните на варненската даскалица Радост?... Ще излезе май права стрина Гана. Пардон, стрина Гина.

Ама ти пак започна- секс, целувки, френска целувка, френска любов. Само за това мислиш! Къде се намираш ти?!

Сега разбирам защо се криеш под този ник и под чужда снимка... Защото си нимфоманка!

И какво му е лошото на нимфоманките? Да са живи и здрави, да ни радват, а не да злобеем!
цитирай
4. joysii - лека нощ, Джоис!:) =========...
14.03.2014 06:34
tit написа:
лека нощ, Джоис!:)

=========
Добро утро, Тити!:):)Хубав ден!
Оооох, спи ми сеееее!
цитирай
5. joysii - ми познати. Това не са ли устните на ...
14.03.2014 06:41
apostapostoloff написа:
ми познати. Това не са ли устните на варненската даскалица Радост?... Ще излезе май права стрина Гана. Пардон, стрина Гина.
Ама ти пак започна- секс, целувки, френска целувка, френска любов. Само за това мислиш! Къде се намираш ти?!
Сега разбирам защо се криеш под този ник и под чужда снимка... Защото си нимфоманка!

............
Хахахаха...какво съм започнала пак? Та аз не съм спирала.
Гина? Какво общо има тя с моите постинги в сайта?
А устните, може да са като на онази дама, не зная какви са нейните.
Тези, приличат на моите, а мъжките устни са съвсем като на........
Що рипаш така като пиша за милувки и целувки, бе Толи?
Хубав ден, и не мисли за нимфоманки.:):):):):):) Нито за Гина...
цитирай
6. makont - Добро утро, Джойс!
14.03.2014 07:09
Да винаги личи! Щастието изписано на лицето, замечтаният поглед и жизненост в движенията. Все така бъди! Усмивки!
цитирай
7. f873 - Ама че и черен, и това му личи. /на ...
14.03.2014 08:35
Ама че и черен, и това му личи. /на снимката/
;))))
цитирай
8. zlatkostanoev - Да, личи си!
14.03.2014 11:21
Готиния човек дори и под чужда снимка си личи. Поздрави, слънчев ден ти желая, Джойска! :)))
цитирай
9. joysii - ми познати. Това не са ли устните на ...
14.03.2014 15:59
aip55 написа:
apostapostoloff написа:
ми познати. Това не са ли устните на варненската даскалица Радост?... Ще излезе май права стрина Гана. Пардон, стрина Гина.

Ама ти пак започна- секс, целувки, френска целувка, френска любов. Само за това мислиш! Къде се намираш ти?!

Сега разбирам защо се криеш под този ник и под чужда снимка... Защото си нимфоманка!

И какво му е лошото на нимфоманките? Да са живи и здрави, да ни радват, а не да злобеем!

===========
А така.
Нимфоманка не съм.
Ако бях, щях да си кажа.
Че какво толкова им има на нимфоманките - непрекъснато им се иска секс. Колкото повече, толкова повече. Мечето вярно си го е казало. Апетитът идва с яденето...и още ...от сорта.
Нимфоманките не са проблем за околните, по-скоро проблемът си е лично техен и трудно разрешим...предполагам.
цитирай
10. joysii - Да винаги личи! Щастието изписано ...
14.03.2014 16:04
makont написа:
Да винаги личи! Щастието изписано на лицето, замечтаният поглед и жизненост в движенията. Все така бъди! Усмивки!

.............
Като се замисля само, колко малко е нужно за да се почувствам щастлива.....хубав секс, липса на парични проблеми, здраве. Само три неща.
Поздрави, Маки слънчице!
цитирай
11. joysii - Ама че и черен, и това му личи. /на ...
14.03.2014 16:06
f873 написа:
Ама че и черен, и това му личи. /на снимката/
;))))

..............
Не е черен,бре!:):):):):):):):)
Па и да беше....нали се сещаш, размерът няма значение, когато е голям, за цвят пък изобщо не ми пука, когато .....е голям.
Ефииии, привет!:):):):):):)
цитирай
12. joysii - Готиния човек дори и под чужда сн...
14.03.2014 16:08
zlatkostanoev написа:
Готиния човек дори и под чужда снимка си личи. Поздрави, слънчев ден ти желая, Джойска! :)))

...........
Златце, радваш ме с две думи само!
Слънчево, пролетно и веселяшко да ти е днес.:):):):):):):)
цитирай
13. onlyfun - Джойси, кво се бавиш?
14.03.2014 17:14
Побързай да поканиш чичо Толи, докато не е размислил. И без това непрекъснато ти натяква, къф е пич. Чакам да му развенчаеш ореола, който сам си поставя навсякъде из блога.))
цитирай
14. joysii - Побързай да поканиш чичо Толи, д...
14.03.2014 17:55
onlyfun написа:
Побързай да поканиш чичо Толи, докато не е размислил. И без това непрекъснато ти натяква, къф е пич. Чакам да му развенчаеш ореола, който сам си поставя навсякъде из блога.))

=========
А не възнамерявам да развенчавам ничий ореол.
Толи не е като Спароток, който лъже наивните хорица, нито като Гина, която злоупотребява с лични данни в интернет, шантажира и заплашва хора,които не я намират за прелестна.
Толи е прям и свободомислещ човек. А аз оценявам това. Не е тъп.Последното е много важно.
Поздрави за Вас! :):):):):)
цитирай
15. apostapostoloff - И аз съм като теб-
14.03.2014 17:59
когато през миналото лято разглеждах кулата в Пиза, един джурналист взе да разпитва туристите какво мислят, когато гледат кулата. Един рече, че му харесва, друг рече, че му прилошава, а като попита мен какво мисля, му казах, че мисля за ебане. Той се ошашави, ама аз го успокоих с думите:
- Аз винаги само за това си мисля.
цитирай
16. joysii - когато през миналото лято разгл...
14.03.2014 18:04
apostapostoloff написа:
когато през миналото лято разглеждах кулата в Пиза, един джурналист взе да разпитва туристите какво мислят, когато гледат кулата. Един рече, че му харесва, друг рече, че му прилошава, а като попита мен какво мисля, му казах, че мисля за ебане. Той се ошашави, ама аз го успокоих с думите:
- Аз винаги само за това си мисля.

...............
Хахахаха..., Толи!
Всички мислят за това, но не си признават.:):):):):):)
цитирай
17. injir - Той бил влюбен. . . Ама какви са тия ...
14.03.2014 22:06
Той бил влюбен... Ама какви са тия глупости... :)
цитирай
18. apostapostoloff - И аз съм влюбен. В
15.03.2014 04:55
Джойси, ама тя се опъва, а това е голям грях, който си взима на душата!
цитирай
19. joysii - Той бил влюбен. . . Ама какви са тия ...
15.03.2014 08:50
injir написа:
Той бил влюбен... Ама какви са тия глупости... :)

=========
Инджи, когато мъж е влюбен много, ама много, му личи. Както много му личи, и когато престане да е влюбен.:):):):)
Поздрави.
цитирай
20. injir - Е, и аз за същото говоря.:)
15.03.2014 11:44
Е, и аз за същото говоря.:)
цитирай
21. анонимен - ейй..голем си ..филмаджия !!...
31.08.2014 14:26
самотен неудачник ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406382
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031