Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2014 10:02 - Ново,строго правило за потребителите на блог.бг
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15617 Коментари: 44 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   От днес всеки пребиваващ в блог.бг трябва задължително да публикува своя /актуална/ снимка в профила си. Никакви актьори, сладички актриси, цветенца и тревички!  Освен това - във всеки свой постинг да изтипоса поне две  снимки от ежедневието си - по възможност - да е чорлав, с разкривена мутра и с анцуг.
Ми...това е. И никой да не ми задава въпроси, щото нЕмам време за интелигенция. Па - немам и акъл за отговори на смислени коментари.
Разбрахте ли сега? Или пак се налага да обяснявам....ууу,ма много прости хора имаме у тоа сайт!
    Поздрави на всичките ми трима приятели тук!
   Обичам ви:Ала-бала-портокала-гинска


image



Гласувай:
35



1. tili - Пак не съм в час!
30.01.2014 10:22
Тъпа гъска :( И к'во ся? Да си махна синята пиперутка???
цитирай
2. joysii - Ала-бала-гинска продължава да ми ...
30.01.2014 10:26
Ала-бала-гинска продължава да ми трие коментарите.
Ще си падна от кеф!
Причините могат да са само две:
1. Не е в състояние да ми опонира.
2. Бъркам й в......и тя се нерви.
И двете са в моя полза.Ха-ха!
цитирай
3. joysii - Тъпа гъска :( И к'во ся? Да си махна ...
30.01.2014 10:33
tili написа:
Тъпа гъска :( И к'во ся? Да си махна синята пиперутка???

.............
Ще махаш!
Никакви ПИПИРУТКИ!
Само твои снимки. Лични!
Като ги свършиш може да се претнеш да ровиш в интернет за снимки на хора от сайта.И като ги намериш -веднага да ги публикуваш тук!Щото то си е свята мисия това - да се плющят снимки в блогбегето!
Разбра ли, или пак ще се налага да обяснявам?
.............
Сериозно - поздрави.:):):):):)

цитирай
4. joysii - не знаеш за какво става дума! трай. ...
30.01.2014 11:02
rumyn написа:
не знаеш за какво става дума! трай.
joysii се шегува.
усмихнат ден ви желая.

...............
Румси вече ме познава добре,т.е. - познава поведението ми в блг.бг -шегички и забавление.И война с простотията :):):):):)
Поздрави,Рум.
цитирай
5. tili - Уф! Успокоихсе!
30.01.2014 11:02
Значи вече не се гледа душата, а г..ата? Аз като не пиша тук от половин година съм изпуснала каймака на помията. Ама май си е все същия на вкус :) А, има малко подобрение. Сега идвам от marknatan, та се изкефих максимално.

Не подозирах, че joysii се шегува, rumyn. Моментално превключих на тъпогъсния аватар. ;) Ама като си рекла - ще си трая. Слушам шефе!
____________________________________

Още по-сериозно, Джойс - по-по- здрави! :) )))))))
цитирай
6. joysii - не знаеш за какво става дума! трай. ...
30.01.2014 11:04
rumyn написа:
не знаеш за какво става дума! трай.
joysii се шегува.
усмихнат ден ви желая.

.............
Напротив - да не трае.
Да ми пише каквото й е на душа и сърце.
Пак поздрави!:):):):):)
цитирай
7. joysii - 6. tili - Уф! Успокоихсе!
30.01.2014 11:11
Ааа, и аз ще намина при Марк.
.............
Мерси за пожеланието "по-по":):):):)
цитирай
8. joysii - Ала-бала-гинска /axlaxl/ прод...
30.01.2014 11:14
Ала-бала-гинска /axlaxl/ продължава да ми трие коментарите,без дори и дума да каже защо го прави.
Еййй, голЕма бъзла,бре. Най-голЕмата у блогбегето.
Да е жива и здрави и все така да се излага.
цитирай
9. milady - на кое дължаа твоето посещение...
30.01.2014 11:27
ЧЕ даже и +
не ме кефиш, Гъскоо!!
10 пъти ти го казах !!
цитирай
10. joysii - ЧЕ даже и + не ме кефиш, Гъскоо!! ...
30.01.2014 11:44
milady написа:
ЧЕ даже и +
не ме кефиш, Гъскоо!!
10 пъти ти го казах !!

...................
ОК няма да ти слагам плюсове, щом не искаш. Споко. Но ще те чета.Изобщо, Милейди, ще правя каквото си искам.
цитирай
11. f873 - И по без анцуг съм красив. :)))
30.01.2014 12:54
И по без анцуг съм красив.
:)))
цитирай
12. joysii - И по без анцуг съм красив. :))) ...
30.01.2014 13:18
f873 написа:
И по без анцуг съм красив.
:)))

=======
ВЕрвам ти. Наивно и всеотдайно.
Щом на акъл го докарваш, няма начин и на фаца да не си готин.
Спокойно можеш да навириш нос и да изпозалъжеш всичките депресирани дами у блогбегето.:):):)
цитирай
13. apostapostoloff - Жените непременно да публикуват
30.01.2014 16:28
своя снимка в рунтав гол разкрач! А мъжете с натопорчени дедовци, та жените да знаят струва ли си да се захващат с тях.
цитирай
14. joysii - своя снимка в рунтав гол разкрач! А ...
30.01.2014 16:50
apostapostoloff написа:
своя снимка в рунтав гол разкрач! А мъжете с натопорчени дедовци, та жените да знаят струва ли си да се захващат с тях.

..................
Абсолютно!
Ама напоследък повечето дами ,точно там за обезкосмени ,бе Толи. :):):):)
цитирай
15. joysii - пълна скръб си, както винаги. . . . . . ...
30.01.2014 16:50
анонимен написа:
пълна скръб си, както винаги

...............
Пълна скръб е Гина -алабалата.
Не аз.
цитирай
16. joysii - Гината съвсем се оля - имала общи ...
30.01.2014 16:53
Гината съвсем се оля - имала общи познати с мен, извън сайта.
Лъже та се цепи.
Аз не познавам на живо никого от този сайт.
Още по-малко пък, точно познати на тая пача.Нейният кръг от приближени изобщо не ме вълнува, камо ли да взема да ги опознавам.
цитирай
17. valsodar - Малко са зрелищата надминаващи ...
30.01.2014 17:11
Малко са зрелищата надминаващи женски бой в кал!
цитирай
18. joysii - Малко са зрелищата надминаващи ...
30.01.2014 17:28
valsodar написа:
Малко са зрелищата надминаващи женски бой в кал!


===============
Валсо, какво ми намекваш, амигоооо? :):):):)
цитирай
19. hristo27 - Като админ ли се вживяваш? Не всеки е ...
30.01.2014 17:31
Като админ ли се вживяваш? Не всеки е фотогеничен като блондинка.
цитирай
20. joysii - Като админ ли се вживяваш? Не всеки е ...
30.01.2014 17:55
hristo27 написа:
Като админ ли се вживяваш? Не всеки е фотогеничен като блондинка.

=============
Ооо, не. Не се вживявам нито админ,нито като дедектив. Забавлявам се.
На теб какъв ти е проблемът с мен?
Коя е фотогеничната блондинка?

цитирай
21. hristo27 - Като админ ли се вживяваш? Не всеки е ...
30.01.2014 19:05
joysii написа:
hristo27 написа:
Като админ ли се вживяваш? Не всеки е фотогеничен като блондинка.

=============
Ооо, не. Не се вживявам нито админ,нито като дедектив. Забавлявам се.
На теб какъв ти е проблемът с мен?
Коя е фотогеничната блондинка?


......................

Няма проблем. Ти питаш, ние отговаряме. А колкото до въпроса за блондинката - това твоя снимка ли е?
цитирай
22. joysii - Като админ ли се вживяваш? Не всеки е ...
30.01.2014 19:27
hristo27 написа:
joysii написа:
hristo27 написа:
Като админ ли се вживяваш? Не всеки е фотогеничен като блондинка.

=============
Ооо, не. Не се вживявам нито админ,нито като дедектив. Забавлявам се.
На теб какъв ти е проблемът с мен?
Коя е фотогеничната блондинка?


......................

Няма проблем. Ти питаш, ние отговаряме. А колкото до въпроса за блондинката - това твоя снимка ли е?

.................
Какво те питам,бе Христо! Ти ме питаш дали се изживявам....
Кои сте това ВИЕ /"...ние отговаряме"/ ? В множествено число ли говориш за себе си?
Блондинката на снимката в тукашния ми профил не съм аз,естествено.
цитирай
23. ponicka - Леле, много простотия броди из б...
30.01.2014 21:57
Леле,много простотия броди из блога.Да им четеш коментарите и да им завидиш на акъла.
И какво и е толкова на Радост Димитрова,че не проумявам?!И защо учениците й трябвало да се срамуват от нея?
Да си учител е достойно.
цитирай
24. joysii - бързо слагай снимката си, Джойсо да ...
30.01.2014 22:16
анонимен написа:
бързо слагай снимката си,Джойсо да те видим ха ха ха

========
Гино, не ми пиши анонимно,бе.
цитирай
25. joysii - Леле, много простотия броди из б...
30.01.2014 22:19
ponicka написа:
Леле,много простотия броди из блога.Да им четеш коментарите и да им завидиш на акъла.
И какво и е толкова на Радост Димитрова,че не проумявам?!И защо учениците й трябвало да се срамуват от нея?
Да си учител е достойно.

............
Пони, това не съм аз.
Не разбирам защо тази Гина злоупотребява с името и авторитета на госпожа Радост Димитрова.Не разбирам.
Това е проява на наглост и безочие,простотия до безкрай.
цитирай
26. joysii - бързо слагай снимката си, Джойсо да ...
30.01.2014 22:31
анонимен написа:
бързо слагай снимката си,Джойсо да те видим ха ха ха

............
Ох ще ти сложа аз на тебе...да не кажа какво...
цитирай
27. ganilbanil - Джосо, нали съм ти казвал и друг път, ...
30.01.2014 22:48
Джосо,нали съм ти казвал и друг път,че си дърта кукумявка? Същата като Гина Брадавицата.
цитирай
28. ponicka - Леле, много простотия броди из б...
30.01.2014 22:57
joysii написа:
ponicka написа:
Леле,много простотия броди из блога.Да им четеш коментарите и да им завидиш на акъла.
И какво и е толкова на Радост Димитрова,че не проумявам?!И защо учениците й трябвало да се срамуват от нея?
Да си учител е достойно.



............
Пони, това не съм аз.
Не разбирам защо тази Гина злоупотребява с името и авторитета на госпожа Радост Димитрова.Не разбирам.
Това е проява на наглост и безочие,простотия до безкрай.

За мен е без значение.Жената си е съвсем добре.Какво не й харесва Гина?
Сега и четох постингът с маратонките с аларма.Не,не може да има такова невежество:)
цитирай
29. demograph - Браво ДЖОЙС
30.01.2014 23:15
Харесвам и двете ти снимки. И на двете си сладурана. Коя ща махнеш? Поздрав.
цитирай
30. dinkov - Динков
31.01.2014 01:32
joysii - направих опит да се снимам. Ама 'щото съм лис, абе малко ми е окапала косата, иначе съм много красив (май само аз си го вярвам :))))) ) и от светлината стана "контражур" и не стана кадрото. Тю да му се невиди :))))
Поздрав.
Ицко
цитирай
31. apostapostoloff - Тези обезкосмени п....и приличат
31.01.2014 04:46
на пърлени и оскубани бройлери. Противни са и боцкат. Това е една отвратителна мода!
цитирай
32. hristo27 - Като админ ли се вживяваш? Не всеки е ...
31.01.2014 09:41
joysii написа:
hristo27 написа:
joysii написа:
hristo27 написа:
Като админ ли се вживяваш? Не всеки е фотогеничен като блондинка.

=============
Ооо, не. Не се вживявам нито админ,нито като дедектив. Забавлявам се.
На теб какъв ти е проблемът с мен?
Коя е фотогеничната блондинка?


......................

Няма проблем. Ти питаш, ние отговаряме. А колкото до въпроса за блондинката - това твоя снимка ли е?

.................
Какво те питам,бе Христо! Ти ме питаш дали се изживявам....
Кои сте това ВИЕ /"...ние отговаряме"/ ? В множествено число ли говориш за себе си?
Блондинката на снимката в тукашния ми профил не съм аз,естествено.

...........................

" Разбрахте ли сега? Или пак се налага да обяснявам.... "
Ти попита дали сме разбрали, нали? Слагай твоя снимка тогава, дай пример към твоето послание.
Ех, Джойси, Джойси, от ЕГН-то е. Трудно разбираш какво ти се говори. Не се притеснявай, възрастта не е порок.
цитирай
33. joysii - 36. hristo27 -
31.01.2014 09:57
"Ти попита дали сме разбрали, нали? Слагай твоя снимка тогава, дай пример към твоето послание.
Ех, Джойси, Джойси, от ЕГН-то е. Трудно разбираш какво ти се говори. Не се притеснявай, възрастта не е порок."
..............
Христо ле, моето е от ЕГН-то, ама ти си си тъп по рождение.Това е трагедия.
цитирай
34. joysii - на пърлени и оскубани бройлери. ...
31.01.2014 10:00
apostapostoloff написа:
на пърлени и оскубани бройлери. Противни са и боцкат. Това е една отвратителна мода!

..................
Ех, Толи ,обичам да си говоря с теб!
Така е.Трябва да са обезкосмени или без бръснене или съвсем непосредствено преди гушкането.Че да не избоде на господина онова му хубаво нещо.
Позрави,скъпи!:):):):):)
цитирай
35. apostapostoloff - Жените трябва да поместват техни
31.01.2014 10:02
голи снимки, та да видим стават ли за ...
цитирай
36. joysii - joysii - направих опит да се снимам. ...
31.01.2014 10:03
dinkov написа:
joysii - направих опит да се снимам. Ама 'щото съм лис, абе малко ми е окапала косата, иначе съм много красив (май само аз си го вярвам :))))) ) и от светлината стана "контражур" и не стана кадрото. Тю да му се невиди :))))
Поздрав.
Ицко

..............
Ицко, като се снимаш, прати на Гина снимка. Да те одобри, според критериите си за човешка красота.После - първо тя трябва да ти развее снимката по цял интернет,може да й сложи и чужда име/само да те предупредя/, после ще види дали си предан на простотиите на Спароток /ако не си -със снимката ти е свършено/ и чак накрая ще ти каже ТЯ кога и къде да я публикуваш.
Поздрави,Ице!:):)
цитирай
37. joysii - голи снимки, та да видим стават ли ...
31.01.2014 10:04
apostapostoloff написа:
голи снимки, та да видим стават ли за ...

...........
Кажи го Гина,бе,тя си е оригинал ексхибиционистка.
Веднага ще ти се върже.
Много симпатично е податлива на провокации.:):):):):):)
цитирай
38. joysii - Харесвам и двете ти снимки. И на д...
31.01.2014 10:06
demograph написа:
Харесвам и двете ти снимки. И на двете си сладурана. Коя ща махнеш? Поздрав.

...............
Демо, не може да ме харесваш, без да си ме виждал.
Вероятно харесваш Гина и маниера й на общуване с мен, но това няма нищо общо с моята визия.
Поздрави.:)
цитирай
39. joysii - Джосо, нали съм ти казвал и друг път, ...
31.01.2014 10:07
ganilbanil написа:
Джосо,нали съм ти казвал и друг път,че си дърта кукумявка? Същата като Гина Брадавицата.

..................
Дърта кукумявка съм. И вещица.
Но като оная кокошка - не съм.
Ти кой си,бе ГаНиле?
цитирай
40. apostapostoloff - Да, ама Спароток е станал
31.01.2014 11:01
старши научен сътрудник в Института по балканистика на БАН!
цитирай
41. joysii - 44. apostapostoloff - Да, ама Спароток е станал
31.01.2014 11:27
Станал друг път. Тази титла съответства на доцент.Без нужното образование и необходимото количество проучвания и публикации,не става.
.......
Шегуваш се....:):):):):):):):)
цитирай
42. apostapostoloff - Професор е, професор!
03.02.2014 14:44
Бил много гъст с Александър Фол и се е уредил по втория начин. Видях го освен това, че кара сребрист "Мерцедес"!
цитирай
43. joysii - Бил много гъст с Александър Фол и се е ...
03.02.2014 15:18
apostapostoloff написа:
Бил много гъст с Александър Фол и се е уредил по втория начин. Видях го освен това, че кара сребрист "Мерцедес"!

..............
Ми то с тия томове фентъзи явно се е прочул , че и издигнал. До сребрист Мерц се е възвишил чак! :):):):)


цитирай
44. apostapostoloff - Фентъзи, ама от прост даскал е
03.02.2014 17:34
станал научен работник и доста се е замогнал. Взимай пример от него. Бъди по- мазна, недей да се сървиш толкова!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406615
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031