Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2013 16:00 - Превод от хаотичен Уондърски език на български/нежен Джойсински:).
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4906 Коментари: 32 Гласове:
15

Последна промяна: 20.10.2013 16:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Уондърски:
"Белокаменно-тихо вървя из старинните малки градчета
и си мисля, че идва мигът, в който с тебе - прасветли поети,
ще обяздиме този простор от красиви съдби, а морето
ще прошепне в наш изворен взор, най-красивите земни куплети.
Муселин пеперуден струи от ветрило ефирно на облак.
И откриваме, все по-добри, свята цел и завет за потомък.
Колко царствен е заливът мил, всеналял ни в очите безбрежност,
украсил щедро плажа унил и насипал в сърцата ни нежност.
Кораб стар отдалече мълчи, потопен в най-дълбоката ласка.
Как е хубаво вън да вали, аз да плувам в морето опасно!
Залез втренчва циклами-очи в тишината на моето място,
от което в усмивка лети чайка в дните спокойно-прекрасни."
======================

Джойсински:
Тихо вървя в белокаменни малки градчета
и си мисля, че идва мигът,
в който с тебе, мой нежен поете,
ще се реем в простор от красиви съдби,
а морето ще шепне с меланхоличен син взор,
най-красивите земни куплети.
Вятър полюшва мекото бяло на облак.
Ние откриваме, все по-добри,
обич в „преди”
и за „утре”.
Колко царствен е заливът тих,
изпълнил душите с безбрежност,
украсил пак с милувка плажа унил,
и изпълнил сърцата ни с нежност.
Всеки камък става копнеж,
позволява да бъде рачешка морска колибка.
Вятър танцува –  дъждовен, развеселен,
следва волния устрем на рибка.
Кораб стар уморено мълчи,
потопен в спомен – ласка.
Как е хубаво вън да вали,
аз да плувам в морето властно.
Залез обгръща в циклама деня,
тишината в мен леко пристъпва.
Бяла чайка плавно полита с крясък,
в мига ми спокойно прекрасен
.

image





Гласувай:
27



1. lidislidis - Лидински по фински
20.10.2013 16:23
Нежно и леко вървя
в далечни и чужди полета
и чисто живея в света
на истинска обич,
а не на превзета!
И не очаквам поета,
не гоня шизо химери
не съм с фантазиите заета
че съм с него аз слета!
Не мешам море и мъгла!
и не очаквам от фалш чудеса!
И справям се, както умея сама!
Не съм на глупаци и мутри слуга!
Чисто, а не двулично живея в света!
цитирай
2. joysii - Нежно и леко вървя в далечни и ч...
20.10.2013 16:27
lidislidis написа:
Нежно и леко вървя
в далечни и чужди полета
и чисто живея в света
на истинска обич,
а не на превзета!
И не очаквам поета,
не гоня шизо химери
не съм с фантазиите заета
че съм с него аз слета!
Не мешам море и мъгла!
и не очаквам от фалш чудеса!
И справям се, както умея сама!
Не съм на глупаци и мутри слуга!
Чисто, а не двулично живея в света!

.............
Прекрасно, Лид! :):):):):)
Поздрави,миличка!
Как си?
цитирай
3. blackpredator - Превод от нежен Джойсински на груб Предаторски
20.10.2013 17:08
Няма лош стих Джойси. Всички стихове са хубави. Е, има и по-хубави, и още по-хубави.
Само епигоните са грозни. И нежноста им грозна...

В случая Уондър те е изнесла на гръб до върха, а ти си присвояваш панорамата...
цитирай
4. joysii - 3. blackpredator
20.10.2013 17:16
Блеки, радвам се да те видя.
Уонди не пише поезия, мило, само драскоти каламбури от небивалици/ думи-ужас измислени от нея/.
Тя носи на гръб единствено болезненото си самочувствие.И това я прави да изглежда надуто глуповата. Съжалявам. Вероятно е симпатичен човек, но драскулките й са изнервящи.
Поздрави за теб.
цитирай
5. blackpredator - Виж сега,
20.10.2013 17:43
ти би оценила в случая само будоарни каламбури. Там няма "ужас-измислици". Там няма "спунк" и Пипи Дългото чорапче.
Но чорапите са с бримка.
Сори, нехигиенично е. За мисленето.
Не бъркай мускуса с мръсни чорапи...
цитирай
6. lidislidis - Благодаря за поздравите, Джойс!
20.10.2013 17:56
Добре съм, въпреки смешните напъни на някои блогъри от блог бг да оплюват името ми в нета български и по български! <) Рядко влизам в блога, тъй като се натъквам на простотията им ! Колко ли години от еволюцията им е необходимо да станат нормални потребители и човеци !? Погнусена съм от културата и ценностната им система ! За изкуство , поезия при тях не можем да говорим, нямат ги тези данни!
Поздрави и приятна вечер!
цитирай
7. joysii - 5. blackpredator
20.10.2013 17:57
Не, Блеки.
Никакви будоарни каламбури не обожавам.
Но, позволи ми да усещам качествената поезията, да бъда интелигентна и емоционална по отношение на поезията, да бъда информирана, да съм способна, на базата на всичкия си опит и култура, да се радвам на допира с истински талант.Моля те.
Това, което тук ни предлагат с купища Уонди, Цефулят и още няколко местни писачи е хаос от думи, които никой не може да разбере, камо ли да почувства.
цитирай
8. blackpredator - Ама за теб и за много други тука,
20.10.2013 18:21
качествената поезия е като Туранската падина. Равно и тук таме къртичини.
Ако го сравним с рисуването, то само натюрморта е поезия. И Нико Пиросмани и Пикасо просто да го духат. Ма не може тъй бе Джойси. Всеки творец си има свое оцветено Аз.
И ако не ти харесват калейдоскопите на Уондър, то си лекувай далтонизма, не сравнявай само с чернобялото...
Както казах вече, всеки стих е хубав.
Айде неама...
цитирай
9. joysii - Добре съм, въпреки смешните напъни ...
20.10.2013 18:33
lidislidis написа:
Добре съм, въпреки смешните напъни на някои блогъри от блог бг да оплюват името ми в нета български и по български! <) Рядко влизам в блога, тъй като се натъквам на простотията им ! Колко ли години от еволюцията им е необходимо да станат нормални потребители и човеци !? Погнусена съм от културата и ценностната им система ! За изкуство , поезия при тях не можем да говорим, нямат ги тези данни!
Поздрави и приятна вечер!

...........
Благодаря,Лид. Не се връзвай на тукашните тъпанари.Гледай си хубавия живот.Те ти завиждат, затова се опитват да те притеснят.
Хубава вечер и на теб.
цитирай
10. joysii - 8. blackpredator
20.10.2013 18:42
" Всеки творец си има свое оцветено Аз. "
Така е. Но нейното не е оцветено с вкус, а наклепано както й падне.
цитирай
11. joysii - 8. blackpredator -
20.10.2013 18:51
Уонди просто "каламбурства" /да я изпунтирам в словотворчеството/.
Понеже не е достатъчно талантлива. В името на ритъма и римата си измисля думи-небивалици и прави стиха си неразгадаем. Явно недостатъчно познава българския език откъм лексика.
На талантливия поет думите сами му се подреждат в стихове. Той не сяда с молив в уста да се пъне да издокара рими, и като не може - да вземе да си създава нужните думи.
Думите-измислици на Уонди отблъскват и направо плашат със своята абсурдност и недодяланост.
Това нейното всеки го може. Но не всеки има смелостта така да се излага.
цитирай
12. eveal - http://eveal.blog.bg/turizam/2012/12/13/do-wonder.1030925
21.10.2013 00:25
Гледам, че ''поетесата без име и образ( wonder)" се е включила с нов ник "maxavier"!
И мен ме беше полазила с обидни нарицания, каквито пише на всички в блога с десетките си никове! http://eveal.blog.bg/turizam/2012/12/13/do-wonder.1030925
Грубиянка и шарлатанка е, то се вижда от циничните й глупости против хората! Претъпкала е нета с шизофреничното си его ,бълва с безбройните си никове подсъдни обиди публично и си мисли, че е неоткриваема ! Ужас шизофреничен!
цитирай
13. eveal - Групата, а стига сте се излагали с минуси и обиди на потребителите в блога,м!
21.10.2013 00:48
02.10 23:35 - maxavier
12.09 00:53 - svobodnipoeti
16.08 15:46 - bubolina111
07.08 21:45 - angpiskova
03.06 12:41 - ka4ak
11.05 14:53 - stela50
07.05 14:23 - hristo27
22.04 14:41 - jeremy321
16.04 13:07 - mitkaloto
16.04 10:48 - mitkaloto
цитирай
14. apostapostoloff - Ще те обяздя аз теб!...
21.10.2013 03:32
Така ще те обяздя, че цяла седмица ще спиш по корем!
цитирай
15. marknatan - кралица джойска се завръща вели...
21.10.2013 11:09
кралица джойска се завръща величествено в блога !

(за нея аз бях още нов)

стига сте си говорили за наука, покажете къде е стиха тука

П.П. като няма серафимки и тая е гинка
цитирай
16. joysii - Гледам, че ''поетесата без име и ...
21.10.2013 14:39
eveal написа:
Гледам, че ''поетесата без име и образ( wonder)" се е включила с нов ник "maxavier"!
И мен ме беше полазила с обидни нарицания, каквито пише на всички в блога с десетките си никове! http://eveal.blog.bg/turizam/2012/12/13/do-wonder.1030925
Грубиянка и шарлатанка е, то се вижда от циничните й глупости против хората! Претъпкала е нета с шизофреничното си его ,бълва с безбройните си никове подсъдни обиди публично и си мисли, че е неоткриваема ! Ужас шизофреничен!

=============
То няма лошо да е грубиянка, ама поне да е умна грубиянка, та да кефи с лафовете си. А то- детската градина. Нищо интересно дори в грубостта.
цитирай
17. joysii - 02. 10 23:35 - maxavier 12. 09 0...
21.10.2013 14:41
eveal написа:
02.10 23:35 - maxavier
12.09 00:53 - svobodnipoeti
16.08 15:46 - bubolina111
07.08 21:45 - angpiskova
03.06 12:41 - ka4ak
11.05 14:53 - stela50
07.05 14:23 - hristo27
22.04 14:41 - jeremy321
16.04 13:07 - mitkaloto
16.04 10:48 - mitkaloto

..............
Пиш минуси ли бичи наляво и надясно! Хмммм! А при нея -трие наред и оставя само коментари хвалби. Типично поведение на тъповата журналистка работеща в посредствена радиостанция.
цитирай
18. joysii - Така ще те обяздя, че цяла седмица ще ...
21.10.2013 14:43
apostapostoloff написа:
Така ще те обяздя, че цяла седмица ще спиш по корем!

................
Ух, Толи, това на мен ли ще го направиш,бе!:):):):):):):)
Поздрави,дон Жуан!:):)

цитирай
19. joysii - кралица джойска се завръща вели...
21.10.2013 14:44
marknatan написа:
кралица джойска се завръща величествено в блога !

(за нея аз бях още нов)

стига сте си говорили за наука, покажете къде е стиха тука

П.П. като няма серафимки и тая е гинка

................
Завръща се.
За гинки не ми се говори,Марк.
Ти падаш ли си лудо по Уонди - звездата на блогбегето?
цитирай
20. joysii - Малииии, що минуси са ми нашляпали ...
21.10.2013 14:58
Малииии, що минуси са ми нашляпали Уо и КО/Уондър и компания/!
Що,бре хора!
Преводът ми е доста сполучлив!
цитирай
21. planinitenabulgaria - "Автор/к/ите" на безсмислиците в този постинг ми напомниха
21.10.2013 16:03
за една дама, която декламира с голям патос, защото е намерила мястото си в живота и има самочувствие - работи в кухня! - а многониковата дама, която се коментира сама и това не е постигнала. Ето какво декламира на гостите си имащата кухня:

"Поука Вам се дава!
Едно на десет става!
И две пусни да бяга!
Щом станат три, веднага
богат си ти без мяра.
На четири нямай вяра,
а с пет и шест отново
тук седем е готово.
Ще бъдат осем твои.
А девет пак едно е.
На десет дръж юздата.
Узнай мощта
на мъдростта,
от цял свят ний що крием -
не мислим ли,
като че ли
без труд ще я добием."

Завистта е лош спътник в живота. А лошотията - тя пречи на този, който я притежава да мисли и живее като нормален човек. Лошотията е вътре в него и разяжда първо него самият. Мнозина от хората имат имунинетет срещу лошите и са недосегаеми от тях. Лошите пръкват такива уродливи мисли, подобни на образи, отразени от криви огледала. Такъв е постингът и коментариите към него.
Сега ще поместя още нещо, няма да кажа от кого е казано:
"Народ, който не уважава творците си е духовно камикадзе."
Блогът е място, където всеки свободно може да каже нещо, ако има какво. Но не е място за изява на лошите хора. Ако нямат какво да правят тук, нека да го правят някъде другаде.
Това са мотивите ми, поради да турна един минус на постинга.


цитирай
22. joysii - 21. planinitenabulgaria
21.10.2013 17:25
Ама, Планини, недейте така,моля Ви!
Веднага ми лепнахте етикета "лош човек" само защото не харесвам простотиите на местната звезда,така ли?
Да разбирам ли коментара Ви като категорично мнение - а именно - всеки, който не харесва Уо е супер лош?
Не съм лоша. Хич даже.Напротив - симпатяжка съм и имам вкус и усет за талантливото и красивото.
Поздрави! :):):):):)
цитирай
23. apostapostoloff - Минуси ли са нашляпали?...
21.10.2013 21:23
Ти гледай аз да не те нашляпам с розовата палка!
цитирай
24. joysii - 14. furiika - joysii, а ето какво ...
21.10.2013 22:49
анонимен написа:
14. furiika - joysii, а ето какво получих аз
30.09 11:44

Би ли ми обяснила защо ми сложи минус току-що в блога? Аз влизах в твоя и не съм ти слагала минус. Дразнят те хубавите жени или не обичаш музика за бебета?:) Или и двете?:) Или предпочиташ Бах пред Моцарт, може би?:) А може би те е подразнило определението ми за хора като теб? ,,Свине,, - да, това е думата. Тоя минус, дето си позволи да ми го друснеш, мърло македонска, ше ти го вкарам в устата мръсна и ше ти го изкарам през гъзъ. Ше мине - гъзъ ти е широк, тва всички го знаят. ,,Врачка жива да не се оставя,, Това чела ли си го в Библията? Така и ще стане. Но първо малко ше се помъчиш. Мамицата ти ше разплача, курво петричка.
Изпратено: 16.09 20:43 От: silviia
Изтрий | Отговор

Чака те на Лида Лудата съдбата. Аз па да ти предскажа, боклук мръсен лаком.
Изпратено: 16.09 20:44 От: silviia
Изтрий | Отговор
?:)

:)))))

=====================
Какво е това? Уондър го изпратила на Фури ли?Ужас!
цитирай
25. joysii - Ти гледай аз да не те нашляпам с ро...
21.10.2013 22:52
apostapostoloff написа:
Ти гледай аз да не те нашляпам с розовата палка!

.......
Е, то с нея не боли. Готино е.:):):):)
цитирай
26. totkata2 - Не е добре жената, викат, че луднала! Пази, Боже!
22.10.2013 01:12
Нито я знам, нито ме интересува, но и на мен ми е изпратила с ника си silvia цели 5 лични!! Ето едно от тях, да не ти пълня блога с лудите й изяви! Аман от тая !

...
Аз нали казах да не ми припарваш до блога,м? С картинката ли се сравняваш?:) Безсмислено е, нали сама виждаш?:) Може да не съм съвсем аз, но пък от теб в нея няма АБСОЛЮТНО нищо.:)))) Как е кръвната картина?:) И много поздрави на доцент Първанова!:) Тя НАИСТИНА ще ти види сметката. Да пукнеш смръдло, да ти изядем житото и да ти приберем пенсийката!:))))

Изпратено: 13.08 16:36 От: silviia
цитирай
27. caminando - Отвратителен паразитен блог е т...
24.10.2013 13:21
Отвратителен паразитен блог е този.
цитирай
28. joysii - Отвратителен паразитен блог е т...
24.10.2013 15:30
caminando написа:
Отвратителен паразитен блог е този.

..............
Я по - кротко!
За теб е отвратителен, защото ти казва истините направо и без заобикалки.
цитирай
29. joysii - да ви го начукам в човките прости. ...
24.10.2013 15:31
maxavier написа:
да ви го начукам в човките прости.
ник silviia си ти мухло. смешници!!

...........
Уонди, ти ли ги рЕдиш тия,маце!
Браааво! Така те искам!
цитирай
30. joysii - 31. maxavier
25.10.2013 23:47
Мале,Уонди, как не можеш да се отървеш от ненормалния си стил!
Това ти е нещо като емблема, да знаеш!
Всички знаете какво,моля? Да не си ми светила докато правя секс,че си така наясно?
И не ми ползвай лафчетата."ще казваш на майка си" и "всички знаем " са ми запазена марка. С тях се появих тук и винаги си ги ползвам.
Крадла!
Джавкаш ми като настръхнал проскубан пудел тук.
Опитай се да кажеш нещо умно,бе,поне веднъж!
цитирай
31. joysii - Уондър, ха сега таз глупост:. . . . . . ...
25.10.2013 23:49
Уондър, ха сега таз глупост:
...................................
"Естествено, че е отвратителен този блог, като притежателя си. Паразитът под роля тук, само като въшка на челото на некой друг може да долази до читаемост. Розовките му булевардни хисторийки не стигат, затова хистерийките му по други блогъри го докарват до епилептична злобарщина.
Всички дребни мъжлета с женски манталитет така си гризат вътрешностите като тази мърша тук."
.............................

я преведи на нормален български език, че звучиш като прясно побъркана.
цитирай
32. joysii - 30. joysii - 31. maxavier
26.10.2013 13:02
Къде изчезна "31. maxavier "?
Хахахаха, Уондър, защо си изтри нахакания коментар, бе?
Защото те издава стилът ти ли?
Ми аз като ти казвам,че е сбъркан и това личи от самолет, па вЕрвай ми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406433
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031