Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2013 23:16 - Таксиии!
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8439 Коментари: 24 Гласове:
5

Последна промяна: 04.06.2013 23:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      1. Бързам, но все пак избирам, сред подредените няколко жлътнати коли. Вали. Шмугвам се в тази дето ми се струва по-чиста и шофьорът е с по-малко сплъстена мазна коса. А и гледам да не пуши,че мразим дим в косите. Всичко ОК до мига, в който господинът решава,че трябва да прояви любезност под формата на непрестанно бърборене за политика, време и...всичко каквото му хрумне. За петнадесет минути главата ми е надута и съм убийствено отегчена.
      2. Нервен е нещо. Псува по светофарите и всички пешеходци са му криви. Решавам да платя с един лев на жълти стотинки и един железен. Ужас! Човечето побесня, разврещя се,че съм му давала боклуците си и ми ги хвърли почти в лицето. Пръснаха се моите стотинчици навсякъде. Обаче копелето не знаеше каква вещица се крие под привидно хрисимата ми физиономия. Такъв симпатичен скандал стана,че....оня накрая каза - отивай си и не ми плащай нищо.
       3. Ама наистина бързам. Ще имам гости за вечеря. Таксито се изхлузва до нас и подавам припряно 20 лева. Аууу, ама нямам да Ви върна - хленчи шофьорът. Ми нямам по-дребни - чуруликам аз. Тука...има магазинче...да ги развалите - има глупостта да ме посъветва господинчото. Каквооо! - изблявам на свой ред аз - АЗ да ги разваля и да се върна да Ви платя!? Ако щете ги вземайте.Слизам без да платя.Отиде ми настроението като за гости.
      4. Душ, готини дрешки, парфюм...закъснявам леко...обаждам се за такси. Скок подскок, весела и щастлива - бум в колата. Вътре - мръсно, прашно, вонящо на цигари и маратонки, а като за капак - и на ония ароматизатори-елхи. Седалките - с някаква уникално мърлява дамаска, дето на едно място дори е разпрана. Бе човек - не се стърпявам - каква е тая кочина тука? Е...все нямам време да почистя малко - вяло ми отвръща  мързелът на волана. Слязох, че щях да повърна.
    
  5. Ще пътувам. Вземам такси и помолвам да побърза,че ще изпусна ЕТАПчето. Сякаш му казах карай меко, леко и баааавничко, на мравката път сторвай и всички баби изчакай да се извлачат по улицата, па тогава  се приплъзни с 20 км в час покрай тях, на светофарите дремиии  докато всички отзад ти засвирят да се събудиш и да тръгнеш....Едва не ми изгоря билета за автобус.


Такива разни...с таксиджиите...



Гласувай:
10



1. анонимен - Смешно. :)))
05.06.2013 06:59
Смешно. :)))
цитирай
2. joysii - Смешно. :))) ======== Ахаа, ...
05.06.2013 07:57
kushel написа:
Смешно. :)))

========
Ахаа, ама да не ти идва до главата.:):):):)
Толкова рядко ми се случва да пътувам по нормалния начин - в чиста и проветрена уютна колица, с любезен и що-годе културен шофьор.
цитирай
3. анонимен - Интересно, но при нас такситата са ...
05.06.2013 11:59
Интересно, но при нас такситата са перфектни. Самите шофьори се състезава за по-добри условия. Освен това са и абсурдно евтини. Конкуренцияна е огромна и ги кара да се стараят много.

Но има нещо друго. Къде са коменнарите ти? При толкова прочити?!
цитирай
4. joysii - 3. kushel
05.06.2013 15:17
Коментари няма.
Явно никой нищо не иска да ми каже.Или просто - на никой не му се говори за друго освен за тъпа политика.
Виж първа-Уондито- с поредната боза и всичко останало е дрън-дрън-акъли как да се управлява страната ни,при това-от куцо и сакато,демек-кой най не разбира-най-много бъбри.Лаф да става.Махленка клюкарница.
Поздрави,Куш.Радвам ти се.
цитирай
5. анонимен - Ох, разсмя ме. :))) Страшно си ...
05.06.2013 17:23
Ох, разсмя ме.:)))
Страшно си права. Какво да кажа. :)))
цитирай
6. nikita6864 - .
05.06.2013 19:30
joysii написа:
Коментари няма.
Явно никой нищо не иска да ми каже.


Явно никой не иска да коментира клошарските ти истории.
цитирай
7. анонимен - Хаха. Посещенията се увеличават. ...
05.06.2013 20:01
Хаха. Посещенията се увеличават. Абе друго си е да кацнеш на стенвестника.
цитирай
8. kliomba - Миризлив кичел и простачка-ква...
05.06.2013 20:32
Миризлив кичел и простачка-квачка, но затова пък завистливи и грозни.
цитирай
9. joysii - Умряла мида!. . . . . . . . . . . . . . . Кой е ...
05.06.2013 21:26
peteffsladura написа:
Умряла мида!

...............
Кой е умряла мида,бе?
цитирай
10. joysii - Коментари няма. Явно никой нищо не ...
05.06.2013 21:29
nikita6864 написа:
joysii написа:
Коментари няма.
Явно никой нищо не иска да ми каже.


Явно никой не иска да коментира клошарските ти истории.

............
Що пък точно клошарски?
Действителност.
При това, моите истории са сто пъти по-свестни от каламбурските тъпотии на Уонди или напъните на Пиш да се прави на журналистка.
цитирай
11. joysii - Хаха. Посещенията се увеличават. ...
05.06.2013 21:31
kushel написа:
Хаха. Посещенията се увеличават. Абе друго си е да кацнеш на стенвестника.

.................
Даааа. Най ме кефят тукашните джофри, които се опитват да ме обиждат.
цитирай
12. joysii - Миризлив кичел и простачка-ква...
05.06.2013 21:36
kliomba написа:
Миризлив кичел и простачка-квачка, но затова пък завистливи и грозни.

............
Ти пък коя пача кльомбава си?
цитирай
13. apostapostoloff - Проф. Вучков се изказа много
05.06.2013 21:46
ласкаво за този постинг.
цитирай
14. joysii - Глупачките ми нашляпаха минусите. ...
05.06.2013 21:56
Глупачките ми нашляпаха минусите. Как само си ги зная кои са, ако ще и по десет нови профила да си направят тук, стилът и простотията им не могат да се променят.
цитирай
15. joysii - 14. apostapostoloff -
05.06.2013 22:06
Я пак, Толи, че нещо не те разбрах.
Здрасти.Поздрави.
Доста време ме нямаше в сайта,затова сега се радвам на всяко приятелче,което ме навести.
цитирай
16. xxxx - И кво рИечи. . . начи думата дума о...
05.06.2013 22:41
И кво рИечи... начи думата дума отваря, та
с две руски аверчета съм, ще ги водя на леко плажче, кво му е и БАМ таксито, а на вънка бясна жега ти казвам, сещай се... (за протокола, случката е от преди две лета) Като за начало, скоростта прилична, обаче взех, че по едно време не издържах, не за скороста, а за жегата вътре в таксито: "Аве, тая машина, климатиче това онова?!"
Пусна пича климатика и скоростта падна, ама бясно падане, обратнопропорционално на жегата вън. Движехме се с петнайсет-двайсет, не по вече - километра разбира се...
"Аве, нещо май спряхме.", обаждам се меко аз, а руснаците гледат изцъклено и не могат да повярват на гледката - от всякъде хвърчат машини, камиони, дори велосипедисти ни изпреварваха.
"Еее, искате да ви е хладно, това е, като включа климатика и...", таксиметровия започва да обяснява как климатизацията затормозява всичко останало и мощността на колата рязко спада, но той е свикнал и така. Избухвам в истеричен смях. Думите се превръщат в кът от момента, остава само ВЕЧЕН СПОМЕН от преживяното. Днес твоето Таксиии! събужда скъпи усмивки :)
цитирай
17. dinkov - Динков
05.06.2013 22:46
Е joysii, все пак не се връзвай за несъществени неща. В крайна сметка живеем в нашата мила родна страна. Можем да сме малко калпави, ами сме най-готини. В интерес на истината обслужването в такситата има все пак прогрес към по-добро.
Поздрав.
Ицко
цитирай
18. joysii - 17. xxxx
06.06.2013 07:56
Еее,Хиксе, ми като искаш бързо, трЕбва да си опържен!
Има и друг номер - така засилват климатика,че докато слезеш ще хванеш пневмония.:):)
Не мисля да си затварям устата аз, когато услугата не е на нужното ниво,ще плащам по-малко. Хич не ми дреме.
Слънчице,как си ти?
цитирай
19. joysii - Е joysii, все пак не се връзвай за ...
06.06.2013 07:59
dinkov написа:
Е joysii, все пак не се връзвай за несъществени неща. В крайна сметка живеем в нашата мила родна страна. Можем да сме малко калпави, ами сме най-готини. В интерес на истината обслужването в такситата има все пак прогрес към по-добро.
Поздрав.
Ицко

...............
Ицко, така си казвам и аз - да не се връзвам, ама понякога толкова ми накипява ,че не само се връзвам, ами направо се омотавам в разправията.
Поздрави и да ти върви на свестни таксита! :):)
цитирай
20. nikita6864 - .
07.06.2013 19:22
joysii написа:
nikita6864 написа:
joysii написа:
Коментари няма.
Явно никой нищо не иска да ми каже.

Явно никой не иска да коментира клошарските ти истории.

моите истории са сто пъти по-свестни от каламбурските тъпотии на Уонди


Светотатство е да се сравняваш с Уондър, плебейке.
цитирай
21. joysii - 20. nikita6864 - .
08.06.2013 11:01
"Светотатство е да се сравняваш с Уондър, плебейке."
.........................................
Божееее - детската градина - фенките на Уонди.
По-кротко с гръмките фрази /светотатство и плебейки,разни/,че ставате смешни.
цитирай
22. melin - Привет
09.06.2013 10:43
Ехха страхотна историка, като реална
цитирай
23. joysii - Ехха страхотна историка, като р...
09.06.2013 14:25
melin написа:
Ехха страхотна историка, като реална

................
Ама тя си Е реална. Всичките тия щуротии са ми се случили. Че даже и още толкова.
Поздрави.
цитирай
24. makont - Джойс,
10.06.2013 15:26
и аз много често ползвам тази услуга. И съм стигнала до извода, че всички таксиметрови шофьори в София са "кореняк Софиянци" и "изобщо не слушат чалга". За това си имам две три персонални таксита, с които винаги превръщам пътуването по обектите в приятно занимание. Усмивки!
цитирай
25. joysii - и аз много често ползвам тази усл...
10.06.2013 21:07
makont написа:
и аз много често ползвам тази услуга. И съм стигнала до извода, че всички таксиметрови шофьори в София са "кореняк Софиянци" и "изобщо не слушат чалга". За това си имам две три персонални таксита, с които винаги превръщам пътуването по обектите в приятно занимание. Усмивки!

................
Хахаха!
Май ще трябва да си харесам двама трима и да си ги ползвам....за всичко :):):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2408715
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930