Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2013 21:25 - Кук - кук- кумяяяяууууу...и косите ти настръхват от ужас!
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16931 Коментари: 25 Гласове:
13

Последна промяна: 04.01.2013 23:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
              Близо до жилището ми има няколко големи дървета. В тях се е заселило семейство славейчета. Когато вечер отворя прозореца на спалнята, стаята се изпълва с прохладна свежест и нежна славеева песен. Истинска приказка.
              Снощи обаче,  славейчето изведнъж беше заглушено от едно зловещо пропищяване - кук-кук-куккумяяяяууу! Страхотия! Направо замръзваш от ужас. Особено пък през нощта, остави , ами и когато в ума ти проблясва онова поверие, че ако на  комина кацне кукумавка, в къщата ще има смърник. И не млъква, да й се невиди!                      
             Прелита от дърво на дърво и пищи, та се къса.
             Сетих се,че баба ми  разправяше, как веднъж  през  нощта в стаята й влязла кукумявка. През лятото, прозорецът бил широко отворен. Тя така се вцепила от страх, горката, че не могла  да извика. Помислих, казва, че тоя път няма измъкване - самата смърт е дошла да ме прибере. Като се поокопитила малко, размахала една дреха и птичето си излетяло. Баба ми все казваше по този повод, че сякаш почувствала ледената целувка на оная с косата, дето този път била взела образа на пустата  кукумявка. След този случай изобщо не й пукаше, повече не се страхуваше от смъртта.То, казваше, аз тогава почти умрях, не беше страшно.
                Веднъж, посред бял ден, докато си блаженствам пред компютъра, изведнъж - пак прозвуча този страховит крясък  ...почти в хола ми. Кук-кук-куккумяяяуууу! И през деня е зловещ. Скочих от стола и излязох на терасата, мърморейки...то ясно какво.
                И - ето я - кацнала проклетията на съседния покрив - мъничка, сивичка, опулена една такава, върти паникьосано главица почти на 360 градуса и току пропищи. Потрепва с крилца, навежда се нещо да клъвне, но е уплашена, личи си.
                 Бооожеее, мисля си, че то такова сладичко птичето, пък така го мразят хората...Дожаля ми. Изтичах в кухнята за филийка хляб, хвърлих й няколко трошички. Изкълва  ги бързо - бързо и отлетя.
                 Някъде в далечината отшумяваше писъкът й кук - кук- куккумяяууу.
                 Проследих я с поглед, засмях се и се курдисах пред компютъра да разглеждам снимки на кукумявки в интернет.


image

image




Гласувай:
16



1. saportok - Много са красиви совичките и под...
04.01.2013 21:35
Много са красиви совичките и подобните им птичета.Много обичам да ги гледам в зоото.Имаш чувството,че главата им е прикачена от конструктор,а очите-от кехлибарена броеница!
Хората се боят от шумове в нощта.
цитирай
2. joysii - Запи, да, сладички са. Поздрави. . . ...
04.01.2013 23:45
Запи,да,сладички са.
Поздрави.
...................
Разни случки от живота като че ли ме вълнуват повече от тукашните мухльовци.
Аз...съм човек с променлив характер.Бързо се отегчавам.Опитвам се да обясня известната апатия,която ме е обзела.В сайта ми е скучно.Едно и също се повтаря до припадък.Преди няколко месеца бях в твоята позиция-иронизирах онова куку. В началото е забавно. Ти все още си в този момент-когато си в центъра на прожекторите и още не си зациклила сред тъпашките коментари на глупаци. Бъди умна и интересна,че скоро ще ти писне,ще видиш.
Пиша всичко това за да оправдая неприсъствието си в баналната разправия с тъпанарите-блогбегейските "историци".
Нали ще ме разбереш,мила?
цитирай
3. joysii - Кой кретен ми слага минуси на кук...
04.01.2013 23:48
Кой кретен ми слага минуси на кукумявчето, бе да му го .........!
Брей, у тоя сайт - много малоумни!
цитирай
4. saportok - Запи, да, сладички са. Поздрави. . . ...
05.01.2013 14:25
joysii написа:
Запи,да,сладички са.
Поздрави.
...................
Разни случки от живота като че ли ме вълнуват повече от тукашните мухльовци.
Аз...съм човек с променлив характер.Бързо се отегчавам.Опитвам се да обясня известната апатия,която ме е обзела.В сайта ми е скучно.Едно и също се повтаря до припадък.Преди няколко месеца бях в твоята позиция-иронизирах онова куку. В началото е забавно. Ти все още си в този момент-когато си в центъра на прожекторите и още не си зациклила сред тъпашките коментари на глупаци. Бъди умна и интересна,че скоро ще ти писне,ще видиш.
Пиша всичко това за да оправдая неприсъствието си в баналната разправия с тъпанарите-блогбегейските "историци".
Нали ще ме разбереш,мила?

Разбира се!Разбирам Ви напълно.
Случки от моя живот са нежелателни за публикуване тук.
Нещо повече,още в началото като си бъбрехме,Ви казах:ще се радвам да сте покрай мен,защото сам човек е заникъде.Но не Ви препоръчвам крайности и изстъпления.Най-малкото на мен мястото ми не е тук и в един момент ще престана.Оставате Вие с проблемите.Дори и сега вече трудно издържам.Забавно е определено.А и грозотията е по-голяма,отколкото изглеждаше.Дойдох тук с намерението да публикувам 5 неща,сега са 10 и продължават да растат.Но при всички положения,например някъде около 251-вия пост на господин saparotok и на мен ще ми омръзне да си губя времето.
Иска ми се просто да Ви остане алтернативния път.Да видят хората,че има и други светлини,а не пълен мрак,и един фенер,който води мишките към прибоя.
Благодаря,че ме подкрепяте,ще се радвам ако го правите и през останалото време,но колкото не искате или не можете-не ми е работа да Ви се сърдя :)
Бъдете здрава!
цитирай
5. saportok - В този сайт не се гласува за матер...
05.01.2013 14:26
В този сайт не се гласува за материалите,а за каузата :)
цитирай
6. joysii - 4. saportok
05.01.2013 14:53
С теб съм, Запи/нали вече може на "ти"/.
Винаги някъде наоколо.:):):):)
Подкрепям те.
цитирай
7. joysii - В този сайт не се гласува за матер...
05.01.2013 14:56
saportok написа:
В този сайт не се гласува за материалите,а за каузата :)

.............
В твоя случай -и за каузата, и за твоите постинги -ДА.
Но за всичко останало - аз обикновено гласувам за конкретния постинг.И то винаги "за", ако ми харесва. Минуси не слагам,просто се въздържам от гласуване. Обичам и да коментирам.
цитирай
8. makont - Кукличка, Джойс,
05.01.2013 18:04
хубаво си го нахранила. Усмивки!
цитирай
9. lidislidis - Тази кукумявка е позната с простотията на цял блог...
05.01.2013 20:07
В моя блог прикличат денонощно с един уличен пес помияр самонарекъл се злокуче.
Аз не ги храня, като теб...ами им посвещавам стихове. Ето един искрен мой стих посветен им вчера на връх рождения ми ден. Имат заслуги за стиха ми....
Нямаш ли си свои блог
та по другите прикличаш?
И на злобата си роб
простотия все изричаш?
Да ти пожелая свой гроб
да си имаш таз година
не един, а много и без срок
гробовете да са ти дузина...
Там да си клечиш отрок
с никове на пес и гина...

Това е най-сърдечен мой стих към кукумявката и компанията й в блога...
цитирай
10. lidislidis - Нека не настръхват косите на читателите на блога от ужас!
05.01.2013 20:53
Тези на които е посветен стихът ми си го заслужават! Поемам греха за клетвите към тях, които са си изпросили с действията в блога, ако се къпи4нат през Новата Година те, или техни близки...Кълна ги денонощно,всеки миг...и тях и близките им... тъй като денонощно бълват в нета помия по мен от злоба... Зная, че клетвите ми , които са от наранено сърце ЩЕ ГИ НАСТИГНАТ...Това е делото на злобните им коментари и постинги срещу мен...Заслужили са си го, благодерание на кукумявката и компания в блога, която с интриги и злоба висят в блога ми и оплюват мен и живота ми с лъжите и шизофренията им...
цитирай
11. tit - Джойс!!!:)))
05.01.2013 22:03
Много добро!!!;):))
Поздрави!
цитирай
12. ponicka - Спомних си, че в древността кита...
05.01.2013 22:04
Спомних си,че в древността китайците са гадаели за предстоящите събития и по полета на ято от птици, по животински вътрешности.Виждали са поличби във всичко в заобикалящият ни свят.Суеверието е само част от всичко това без да отчита останалите времево-пространствени взаимовръзки възникващи в момента:)
Доста засукано се получи.Исках да кажа-само асоциации.
цитирай
13. анонимен - Пилетата и кукумявките, като теб се броят наесен, ако оцелеят...
05.01.2013 22:11
numb написа:
Кукумявките не кълват трошички - просто с този клюн, пригоден за разкъсване на плячка / гризачи /, няма как да стане!
Просто - наивна фантазия, за да блеснеш с доброта някаква.


Тъй, като се хранят с мизерни лайна...а не дори с трошици!:))
цитирай
14. joysii - 8. makont - Кукличка, Джойс,
05.01.2013 22:54
makont написа:
хубаво си го нахранила. Усмивки!

==========
Много сладка животинка.
Ама що така зловещо пищи,горкото...
цитирай
15. joysii - 9. lidislidis
05.01.2013 22:56
Лид, недей чак така.
Той Господ ще ги накаже.Не кълни.
цитирай
16. joysii - 10. lidislidis
05.01.2013 23:02
Лиди,чуй ме сега.Тези дето ръсят простотии по твой адрес,нека си го правят.Така всички виждаме колко им е акълът.Дават ни възможност да преценим що за хора са.
На теб пука ли ти,че тъпанари те мразят? На мен дори би ми било приятно.Защото е важно НЕ да те харесват простаците, а да си симпатична на интелигентни и стойностни хора.
С една дума - да не ти пука за човешката простотия.Нали тя не витае в твоето близко обкръжение.Мярка се по сайтовете на интернет.Някъде в пространството.
Поздрави,миличка!
цитирай
17. joysii - 11. numb - Слаба си по биология!
05.01.2013 23:06
numb написа:
Кукумявките не кълват трошички - просто с този клюн, пригоден за разкъсване на плячка / гризачи /, няма как да стане!
Просто - наивна фантазия, за да блеснеш с доброта някаква.

..............
Слаб ти е акълът на тебе.
На мен баща ми е биолог.Когато бях малка донесе вкъщи едно премръзнало птиче кукумявче.Хранихме го три дни,С ХЛЯБ,после се оправи и го пуснахме навън.
Пача,аз блестя и без да искам, така от самосебеси,щото съм готина и не пиша каламбури,които да наричам поезия...нали се сещаш...
цитирай
18. joysii - Много добро!!!;):)) Поздрав...
05.01.2013 23:08
tit написа:
Много добро!!!;):))
Поздрави!

Тити,тенкс!...):):)
цитирай
19. joysii - Спомних си, че в древността кита...
05.01.2013 23:13
ponicka написа:
Спомних си,че в древността китайците са гадаели за предстоящите събития и по полета на ято от птици, по животински вътрешности.Виждали са поличби във всичко в заобикалящият ни свят.Суеверието е само част от всичко това без да отчита останалите времево-пространствени взаимовръзки възникващи в момента:)
Доста засукано се получи.Исках да кажа-само асоциации.

..................
Да,Пони,и аз съм чела за нещо такова.Природата ни говори,но ние не винаги разбираме нейните знаци.
Как си,Поничке? Пухкава и свежа,надявам се.:):)
цитирай
20. ponicka - Хм,
05.01.2013 23:30
като изключим пълнежа,по-скоро свежа:))
цитирай
21. joysii - като изключим пълнежа, по-скоро ...
05.01.2013 23:50
ponicka написа:
като изключим пълнежа,по-скоро свежа:))

.................
А така!
Защо изключваш пълнежа?
цитирай
22. lidislidis - Достатъчно съм видяла лошо с цел от тях...да се плюе по името ми умишлено от простаци.
06.01.2013 00:14
Заслужават си напълно не само клетвите ми и псувните от близките ми хора по техен адрес...ами заслужават и повече...сами се навират между шамарите и си просят клетвите чрез личните им обиди към мен дълъг период. Няма да се разминат само с клетвите, колкото и силни да са клетвите ми за тях и семействата им.
цитирай
23. joysii - 24. numb - Ау, много си проста!!!
06.01.2013 20:18
"Не ми се вярва да дружиш с професори. Истински умен мъж не би те изтърпял и минута в компанията си."
.................
Аууу, ти си по-проста!
Не й се вярвало....Че на кой му пука в какво вярваш ти,бе пача?
цитирай
24. pvdaskalov - Джойси, привет!
14.01.2013 15:16
Рискувам като се нареждам и аз сред коментаторите, но не ми се иска свещената птица на мъдрата Атина да бъде оплювана. Пищяла била... Ако тя, горката, можеше да разбере нечленоразделните крясъци на някои "колеги" в Блог.бг, би напуснала не градовете и селата наши, но и самата планета. Защо пищи бухалът? Импровизирам с отговора... Защото неговата хризоелефантинна стопанка е благосклонна (по митологически съображения) и към змиите, а доколкото ми е известно, те не прощават и на пернатите. Та от страх, може би... Засега бъдете жива и здрава и до нови срещи в ефира или... на някой праисторически обект. П. В.
цитирай
25. joysii - 24. pvdaskalov
14.01.2013 22:05
Кукумявчето до нас е сладичко.Гласчето му често прозвучава нощем, но аз вече отдавна не се страхувам и не го възприемам като зла поличба.
Поздрави ,господине.:):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2412024
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930