Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2013 22:41 - Страхът вътре в нас
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6601 Коментари: 15 Гласове:
12

Последна промяна: 03.01.2013 22:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Предполагам ,че на всеки му се е случвало да се плаши до смърт. Никога няма да забравя една лятна почивка на Златни пясъци. Бяхме компания приятели и наехме три луксозни бунгала. Чудно си изкарвахме, докато една вечер късно през нощта не чухме отчетливи тропащи крачки покрай бунгалата. Като, че ли някой ходеше обут в обувки с тънки високи токчета.
     Трак-трак трак. Излизаш бесен навън и - няма никой. Така първата вечер. Втората - това нещо пак пристигна и, остави , ами намери някакви найлонови торбички от боклук и си игра с тях . Полуизтръпнали от страх мъжете надничаха навън и - няма никой. Прибраха се  и пак - онова тръгна да марширува по плочките. Страшното стана основна тема на разговор. Непрекъснато се чудехме какво е и вечер си лягахме със свити сърца и разтревожени.
     Набедихме едно куцо куче, дори взехме да му казваме зомби  и да го прогонваме, но то имаше лапички, абсурд да тропа нощем така.
     На третата вечер се бяхме събрали навън - хапка, пийка. По едно време онова чудо пак взе да се приближава -троп-троп, ясно и отчетливо, някъде откъм тъмнината зад бунгалото. Надничахме там да видим кой е и - нищо. Приближава, приближава ...започнахме да се споглеждаме уплашено. Нещото навлезе в градинка с цветя. Взирахме се натам и само виждахме как цветята се поклащат по посока на нас и нещото се приближава все повече и повече-трак-трак.
      Ние, дамите, грабнахме децата и се втурнахме в бунгалото. Мъжете скочиха решително, приближиха едната кола и светнаха с фаровете. Онова пак идва. Страх нестрах разровиха цветята и....какво мислите...таралеж!
     Миличък и симпатичен с опулени очички.
    А такъв страх преживяхме заради него.







Гласувай:
13



1. анонимен - Скълцахте ли таралежа с лопатата?
03.01.2013 22:48
ПП Много ви куражлии мъжете.
цитирай
2. casadi - Изживявала съм същото :)) тарал...
03.01.2013 23:39
Изживявала съм същото :)) таралежите имат способността да се движат като човек, издават същите звуци. Голям страх брахме и ние :)) Но са сладки и добрички, много обичат салам, ако им дадеш :))
цитирай
3. joysii - 1. balevindia - Скълцахте ли таралежа с лопатата?
03.01.2013 23:41
balevindia написа:
ПП Много ви куражлии мъжете.

=============
Стига,бе!
Що да го кълцаме!Животинчето беше сладур.
Направо...живо да го одереш...:):)
Такъв страх брахме....мАни.
цитирай
4. joysii - Изживявала съм същото :)) тарал...
03.01.2013 23:44
casadi написа:
Изживявала съм същото :)) таралежите имат способността да се движат като човек, издават същите звуци. Голям страх брахме и ние :)) Но са сладки и добрички, много обичат салам, ако им дадеш :))

.................
А, този таралеж после бая салам изяде. Нали се беше научил да ни навестява.Давахме му храна и потропваше с копитца всяка вечер.
..............
Голяма страхотия е нали? Когато нямаш никаква идея кой ходи невидим и тропа така наоколо.
цитирай
5. sapartok - Ох,бабитите ...
03.01.2013 23:55
Аджамии сте, брей!Пък аз като бях малечка, така един ме излъга!Вика ми дай само главичката да я вкарам ... и после ... та така.А баба ми вика:ех, аджамийче си ми,кур рамене нема, бе баби!
цитирай
6. saportok - Тракийски ежко-бешко се е появил. ...
04.01.2013 10:22
Тракийски ежко-бешко се е появил.
Добре,че не е мишка.Таралежите са мили животинки.
цитирай
7. joysii - Аджамии сте, брей!Пък аз като бях ...
04.01.2013 11:11
анонимен написа:
Аджамии сте, брей!Пък аз като бях малечка, така един ме излъга!Вика ми дай само главичката да я вкарам ... и после ... та така.А баба ми вика:ех, аджамийче си ми,кур рамене нема, бе баби!

...................
Нерде курови рамене, нерде таралеж...
Сори за диалекта,ама такъв е изразът в оригинал.
Вероятно намекваш,Индийски секс,че животът учи.
Така е. Вече никога няма да ми пука от тропот на таралеж, ако ще всяка нощ да ми марширува под прозореца.
цитирай
8. joysii - Тракийски ежко-бешко се е появил. ...
04.01.2013 11:13
[quote=saportok]Тракийски ежко-бешко се е появил.
Добре,че не е мишка.Таралежите са мили животинки.[/quote
........................
Запи,мишле да беше,щях да го гушна и да спинкам с него. Харесвам животинки с пухкави кожухчета и очички като мъниста.
Мразя,обаче гадини с повече от 4 крака.
Здрасти.
цитирай
9. sriv - Тоя глупак защо се е дезактивила...
04.01.2013 12:24
Тоя глупак защо се е дезактивилал?
за сапатрока говоря?
цитирай
10. joysii - Тоя глупак защо се е дезактивила...
04.01.2013 15:06
sriv написа:
Тоя глупак защо се е дезактивилал?
за сапатрока говоря?

....................
Защото всички знаехме кой е. И маскировката стана излишна.
цитирай
11. makont - Ама че страх,
04.01.2013 16:14
от нищото. Разсмя ме. Чувала съм как тупка таралеж и ако не знаеш какво е и е тъмно, наистина може да те уплаши, а страхът от неизвестното е най-голям. Поздрави, Джойс!
цитирай
12. joysii - от нищото. Разсмя ме. Чувала съм как ...
04.01.2013 17:04
makont написа:
от нищото. Разсмя ме. Чувала съм как тупка таралеж и ако не знаеш какво е и е тъмно, наистина може да те уплаши, а страхът от неизвестното е най-голям. Поздрави, Джойс!

=================
Като се сетя за тогава....толкова бяхме млади и шантави.Но и са ни липсвали мъдростта и търпението,които се придобиват с възрастта.
Честно казано, сега надали нещо би ме изненадало и уплашило чак така.:):):)
Поздрави,Маки.
цитирай
13. saportok - Тракийски ежко-бешко се е появил. ...
04.01.2013 21:39
joysii написа:
[quote=saportok]Тракийски ежко-бешко се е появил.
Добре,че не е мишка.Таралежите са мили животинки.[/quote
........................
Запи,мишле да беше,щях да го гушна и да спинкам с него. Харесвам животинки с пухкави кожухчета и очички като мъниста.
Мразя,обаче гадини с повече от 4 крака.
Здрасти.

Мишки избягвам.Не са страшни,но не са ми приятни...
Паяци също не обичам.
цитирай
14. анонимен - Помислих, че е кълвач. :)
04.01.2013 21:53
Помислих, че е кълвач. :)
цитирай
15. joysii - Помислих, че е кълвач. :) ====...
04.01.2013 23:28
kushel написа:
Помислих, че е кълвач. :)

=============
Хахаха,Куш, кълвачът е на дървото, бе скъпи, а това тропаше по плочките, на земята.
Поздрави.:):) Как сме?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406499
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031