Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2012 10:39 - Диагноза за депресия
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5831 Коментари: 24 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image





Гласувай:
16



1. tit - Ха!:)
15.12.2012 11:24
Но за да се постави диагноза "идиот" се иска доста учене, Джойс!:))
Немска му работа!!!
т.е. - австрийска...ли беше!:(
цитирай
2. germantiger - ...
15.12.2012 13:51
1. tit - Ха!:)
11:24
Но за да се постави диагноза "идиот" се иска доста учене, Джойс!:))
Немска му работа!!!
т.е. - австрийска...ли беше!:(

...

Т.е. австро-еврейска ;)
цитирай
3. saportok - По принцип кръглите идиоти за това ...
15.12.2012 13:58
По принцип кръглите идиоти за това са кръгли,за да можеш да ги заобиколиш.
цитирай
4. joysii - Но за да се постави диагноза &quo...
15.12.2012 16:38
tit написа:
Но за да се постави диагноза "идиот" се иска доста учене, Джойс!:))
Немска му работа!!!
т.е. - австрийска...ли беше!:(

===========
Блог.-бг е мястото,където човек може да придобие практически опит и да развие усет за бърза и точна диагностика.
цитирай
5. joysii - 2. germantiger - ...
15.12.2012 16:39
Велик е.
И...малко шантав. :):):):):)
цитирай
6. joysii - По принцип кръглите идиоти за това ...
15.12.2012 16:40
saportok написа:
По принцип кръглите идиоти за това са кръгли,за да можеш да ги заобиколиш.

...............
Ама се търкалят наоколо.:)
цитирай
7. анонимен - Заобградени ли сме от тях или само се ...
15.12.2012 16:53
Заобградени ли сме от тях или само се фрустрирам:)?
цитирай
8. tit - ти си с БАН?!:(
15.12.2012 18:47
идиотът е естествено роден безумец, Джойс!:)
Впрочем, не съм съвсем сигурна, щото и Мунчо е бил идиот...ако се вярва на Вазов.
Но на творците не бива да се вярва много за тези неща - според мен е хиперболизирал!:)
Поради степента на деградация на човешкото в себе си един идиот не би трябвало да може да различава доброто от злото, в тоя смисъл Мунчо не е идиот!:))
Мамкаму - май си права!
Блогът възпитава - със сигурност не съм депресирана!:))
Дано не съм идиот!:Р
цитирай
9. joysii - 8. tit - ти си с БАН?!:(
15.12.2012 20:11
С бан, без бан - все ебан.
"със сигурност не съм депресирана!:))
Дано не съм идиот!:Р"
..............
Ма то лошо няма да си идиот. Да му мислят околните.
Виж, при депресията нещата стоят по друг начин. Депресираният да му мисли.
.............
Тити, и Достоевски има един "Идиот", който струва милиони.Но това е друга тема.
Фройд, на снимката е много готин. Кумецът ми е лекар-психиатър в Германия. По маниер и поза много прилича на д-р Зигмунд. :):)
Поздрави,скъпа.
цитирай
10. ponicka - Хич, да не ти пука за бана. Комент...
15.12.2012 22:31
Хич, да не ти пука за бана.Коментирай където си добре дошла и гледай какви предновогодишни глупости ще ни затрупат.Просто глупостта шества необезпокоявана откак свят светува.
цитирай
11. joysii - Хич, да не ти пука за бана. Комент...
15.12.2012 22:55
ponicka написа:
Хич, да не ти пука за бана.Коментирай където си добре дошла и гледай какви предновогодишни глупости ще ни затрупат.Просто глупостта шества необезпокоявана откак свят светува.

...............
Здрасти,Поничка.
Не ми е запукало особено.
Има нещо дето ме радва тия дни. Блог.бг. ми е през онази работа.:):):):
Как си,скъпа?
цитирай
12. анонимен - Ок, съм!:) Дребните радости к...
16.12.2012 00:31
Ок,съм!:)
Дребните радости крепят живота.
Имаше една мисъл ,,Когато всички мислят еднакво,никой не мисли достатъчно".
Избери, от кои да си:)
цитирай
13. joysii - Ок, съм!:) Дребните радости к...
16.12.2012 11:03
анонимен написа:
Ок,съм!:)
Дребните радости крепят живота.
Имаше една мисъл ,,Когато всички мислят еднакво,никой не мисли достатъчно".
Избери, от кои да си:)

=============
Хахаха...мразим стадото и колективите!
Отдавна съм избрала риска да бъда АЗ-уникална и неповторима - каквото и да ми струва това.
Поздрави,Поничка,сладичка.
цитирай
14. oara - Джойси, ти си рекордьор по банове! ...
16.12.2012 11:40
Джойси, ти си рекордьор по банове! Никой не може да те заастигне. На всеки 2 месеца и те баносват, супер си.
Само че аз мисля, че Фройд много се идеализира. Не е чак такъв гений.
цитирай
15. joysii - Джойси, ти си рекордьор по банове! ...
16.12.2012 11:56
oara написа:
Джойси, ти си рекордьор по банове! Никой не може да те заастигне. На всеки 2 месеца и те баносват, супер си.
Само че аз мисля, че Фройд много се идеализира. Не е чак такъв гений.

...............
Идеализира се от хора,които не са го чели.
Тълпата като чуе Фройд и веднага си мисли за секс.
И аз не съм го изчела от кора до кора, но понеже брат ми е лекар-психиатър горе-долу съм наясно с теорията,практиката вижданията на д-р Фройд.
................
Бановете - те са нещо нормално в този сайт - ако не си покорна жаба - си с бан, това е ясно.
цитирай
16. saportok - По принцип кръглите идиоти за това ...
16.12.2012 18:26
joysii написа:
saportok написа:
По принцип кръглите идиоти за това са кръгли,за да можеш да ги заобиколиш.

...............
Ама се търкалят наоколо.:)

Е да,ама по нанадолнището...
цитирай
17. murmashka - Ех Джойси, ама защо каквото и да н...
17.12.2012 02:40
Ех Джойси,ама защо каквото и да напишеш,винаги се намират кокошки да те клъвнат?
цитирай
18. joysii - Ех Джойси, ама защо каквото и да н...
17.12.2012 10:31
murmashka написа:
Ех Джойси,ама защо каквото и да напишеш,винаги се намират кокошки да те клъвнат?

===========
Така е ,Маши, защото мразя глупостта,кича и бездарието.И не пропускам да ги посоча,за да не се заблуждават наивниците.
Поздрави,Маш!
цитирай
19. joysii - 16. saportok -
17.12.2012 10:34
Всъщност аз уважавам различномислещите.
Но не и лаизма.
Той не е творческа проява на талант.
цитирай
20. saportok - Всъщност аз уважават различном...
17.12.2012 21:46
joysii написа:
Всъщност аз уважават различномислещите.
Но не и лаизма.
Той не е творческа проява на талант.

Лаизмът не е наказуем.Наказуема е гордостта.Всеки учен някога е бил лаик.
Но какво мислите за този лаизъм,който всъщност ясно съзнава недостатъците си и знае накъде е тръгнал.Въпреки това се старае всякак да се превърне на лавина и да увлече още хора.По склона.
Аз мисля,че това не е лаизъм.Има разлика между самозаблуждение и разпространяване на заблуждение.
цитирай
21. joysii - Всъщност аз уважават различном...
17.12.2012 23:52
saportok написа:
joysii написа:
Всъщност аз уважават различномислещите.
Но не и лаизма.
Той не е творческа проява на талант.

Лаизмът не е наказуем.Наказуема е гордостта.Всеки учен някога е бил лаик.
Но какво мислите за този лаизъм,който всъщност ясно съзнава недостатъците си и знае накъде е тръгнал.Въпреки това се старае всякак да се превърне на лавина и да увлече още хора.По склона.
Аз мисля,че това не е лаизъм.Има разлика между самозаблуждение и разпространяване на заблуждение.

................
Може да е просто глупост и тъпотия.
Което е по-кофти от мисионерство.:):):):)
Лошото е,че няма кой и как да светне невежите и простовати хорица и те се поддават на емоционални есета, приемат ги за стопроцентова истина.
Това е гадното -този дето се има за носител на светлината, всъщност, се подиграва с наивността на хората.
цитирай
22. saportok - Не, не мисля че е глупост и тъпотия, ...
18.12.2012 09:51
Не,не мисля че е глупост и тъпотия,очевидно е предварителна цел и план.
Бъдете здрава!
цитирай
23. milamam - :)
18.12.2012 10:42
:)
цитирай
24. joysii - :). . . . . . . . . . . . . Оооо, здрасти, ...
18.12.2012 11:06
milamam написа:
:)

.............
Оооо, здрасти, как си ти,бе?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406533
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031