Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2012 23:17 - Закус....оф!...разходки,бе!
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1309 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 20.11.2017 18:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Петък. Изнизвам се от леглото и се повличам към банята.
       Душ, кафето, дрешките, лек грим и тичай навън, че вечно си закъсняла с излизането.  
       Предстои ми половин час преход до работата. Нарочно ходя вече пеш. Първите десет минути ги извървявам почти в несвяст, щото още съм сънена, после наистина живвам и се освежавам.
      Днес се мъкна както винаги. Срещам една позната. Хич и не чувам какво ми мърмори, само решавам да издрънкам, че сутришната разходка е нещо много полезно, но кой знае защо изтърсвам -сутришната ЗАКУСКА...Аа..такова..исках да кажа...и.т.н.обяснения някакави.
      Подминавам. После ме настига съседчето. Ооо, вървите пеша? Да, понеже сутришната....пак казвам ЗАКУСКА вместо разходка,бе!
      Звънва ми телефонът.  Едвам го изравям от чантата. Някой ме пита къде съм и аз обяснявам, че правя обичайната си сутришна ЗАКУСКА на път за работа.
      Еее,мамка му, купих си едно кафе от автомат, че белким се съвзема и тая пуста закуска ми излезе от ума.
      Хайдеее,весел уикенд! И никакви ранни сутришни закус..оф!..разходки!
      Закуски...може.:):)


image




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - С две думи, тотална каша,
12.12.2012 11:01
като ти се спи. За това по-спокойно, закуси и тогаз разходка, хем да слегне храната, хем за разсънване. Аз лично като разходя двата мопса към 7 до 7.30 часа и няма да ти казвам какъв кукуряк съм след това целия ден. После кафето и закуската. Работата не е заек да избяга, но при този режим съм като малко багерче. Хубав ден Джойс, усмихнат и с настроение.
цитирай
2. joysii - 1. makont
12.12.2012 11:11
Мерси,Маки.
Всъщност този постинг е стар.
Лепнала съм го отново за да проверя дали излизам в "Последни".
Оказа се,че са ми наложени доста наказания.
Нямам ме в последните, и всеки постинг,който съдържа лично мнение, позиция, разсъждение, виждане ми се изтрива.
Еее, какво да се прави. Ще се наложи да проявя търпение и разбиране-т.е. - когато наричат мен и приятелите ми патици, трябва да се усмихвам и да се съглася.
А съм казала нещо в наша защита - а са ме наказали.
цитирай
3. saportok - Отрано започвате уикенда, но весел ...
13.12.2012 17:43
Отрано започвате уикенда,но весел и на Вас!
цитирай
4. joysii - Отрано започвате уикенда, но весел ...
13.12.2012 20:37
saportok написа:
Отрано започвате уикенда,но весел и на Вас!

..................
Масовите изтривания на постинги от ръководството на сайта доста ме разочароваха,но...това няма да се отрази на уикенда ми.
Хубави почивни дни и на Вас.
Текстчето е старо.Пуснах го сега отново,защото ми звучи веселяшко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411453
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930