Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2011 17:00 - Мангалите по цял свят са еднакво гнусни
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2938 Коментари: 69 Гласове:
10

Последна промяна: 11.12.2011 13:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Опитвам се, ама наистина полагам огромни усилия да бъда толерантна и обичлива към всички. Но циганите не го заслужават.
     Дъщеря ми преди месец замина да работи в "Инфосис" в Бърно. Още първата вечер, в едно ресторантче й задигнаха дамската чанта с документи, фотоапарат, мобилен телефон....всичките пари, малко скъпа козметика.
     Е, как да не му отрежеш ръчичките на такъв ,ако го пипнеш, а?
     Когато в полицията преглеждали видеозаписите  от камерите в заведението, ясно се виждало как цигането грабва чантата.
     Този стрес, който прежива дъщеря ми, не го пожелавам на никого.
     От сърце благодаря, обаче, на ръководството и служителите на "Инфосис", които помогнаха на детето ми да преодолее шока и да се справи със ситуацията.
      Мисля си....по едно време....един човек се беше заел да разчиства мангалите....май е бил прав.
  




Гласувай:
22
12



1. анонимен - Ми и крадецът и дъщеря ти
10.12.2011 17:10
са най-обикновени балкански мангали.
цитирай
2. tus2alas - уви...
10.12.2011 17:14
Не беше ли се заел с евреите? Наистина жалко, че не поразчисти циганите...И аз се опитвам да съм добронамерена, но няма начин с тях. Струва ми се, че съществуват, за да предизвикват общоприетия ред (криминално и скандално), а и нас самите (погнуса и дискриминация). И няма да има промяна, защото те от векове са си такива и навсякъде по света са еднакви, сплотени и закоравели. Единственото, което ми хрумва, е нашето отношение да се промени. Биха могли управляващите, а и обикновените граждани, да спрат да се боят от тях. Ако и ние бяхме толкова сплотени, колкото са те, нямаше да са такава голяма заплаха. Нямаше да ползват толкова незаслужени привилегии и специално отношение.
цитирай
3. cobracapelo - Правилно. Но не са го оценили:(
10.12.2011 17:27
цитирай
4. joysii - 1. mongkok
10.12.2011 17:28
Може и така да се погледне на нещата, но дъщеря ми е от това новото амбициозно и предприемчиво поколение, което не се спира пред нищо в постигане на намеренията и мечтите си.Тя се справи и с това.Не намрази никого, защото вече е европеец по манталитет.
Но аз, аз не съм такава. И честно казано, на такъв, ако го пипна му счупвам ръчичките.Дано да е дете,че да ми е по-лесно.
цитирай
5. atil - Мангал и Манго са думи от български ...
10.12.2011 17:34
Мангал и Манго са думи от български произход също като турчин и тюрк. Балкан също е българска дума и буквално означава - свещенно място, място за общуване с духовете и Бога. Мангал и Манго идва от Маг и Магол, което е синоним на Буре,Булг, Хон,Хин или Синди - обозначаващи алп Вълк - покровителя на древните българи. Индия носи българско име а столицата и Дели или Делхи е кръстена на рода Дуло.
Тюрк са наричали Самар - духа на плодородието и изобилието ,който се явявал в образа на Бик и е почитан в целия Близък изток ,включително от траките. А турчин - това вече е наше изобретение и е смес между бик-тур и вълк - чин.
Затова ,когато изрода боцман,когато ме нарича - мингянин - аз го приемам спокойно ,защото то пак визира - българин. А това ,че въпросния изрод нито знае ,нито разбира какво приказва и какво пише,това е друг проблем и той не е мой проблем.
Тук този коментиращ явно е от същата категория.
Циганите обаче са друга история,те дори не са индийци и пакистанци а произхождат от племената - чандала, които дори древния законодател Ману не е включил в никоя каста ,заради тяхната непригодност. Специално циганите са най-цивилизованото племе сред тях и по тази причина днес са потиснати и унижени и не им се признава дори правото на собствен етноним а ги наричат - роми.
Лично аз причислявам като братя по дух към тях - комунистите,демократите и простаците в България. В резултат на високата смъртност и емиграция сред българите, хората с цигански дух и манталитет днес съставят основната част на българския елит и администрация. Но все пак те не са роми...
Лично аз приемам да ме наричат балкански мангал, което означава духовно извисен българин!
Но не приемам да стана европейски циганин(или индоевропеец), от сорта на боцманите и евродепутатите например...
Не съм привърженик на оня човек,щото е той е фалшива история..,както всеки партиец и председател на партия!
цитирай
6. joysii - 5. atil
10.12.2011 18:02
Хич не ме интересува откъде произхожда названието, откъде идват и накъде отиват гадните циганя.Вълнува ме единствено това пътищата ни никога да не се пресичат.
Спомням си преди години ,в трамвая, как една циганка плъзна ръка по бедрото ми за да я вмъкне в чантата ми. Усетих я и такъв скандал стана.Контрольорът я свали от автобуса на първата спирка. И добре,че го направи,иначе щях да я оскубя.Още съжалявам, че не слязох с нея та да си го намери.Ама бързах.
цитирай
7. joysii - 2. tus2alas
10.12.2011 18:03
Така е.
Позволихме на гадовете да ни се качат на главите.
цитирай
8. atil - То си е направо астрологическо п...
10.12.2011 19:02
То си е направо астрологическо положението! Каквото е горе - това е долу!
Циганска държава отгоре - циганска държава отдолу! Темата става все по-актуална и в последния си музикален постинг за година ще сложа и нещо циганско.
И аз съм имал премеждия , в спортното училище редовно се биехме с циганите за надмощие в града и тогава ние владеехме положението...Това се естественни неща , лошото е че сега няма нищо естественно и адекватно в живота тук!
цитирай
9. joysii - 8. atil
10.12.2011 19:18
Е, те на моята в Чехия й грабнаха чантата.
Тя казва,че като изключим циганията, в Чехия нещата са по-добре от тук. Бърно не е чак толкова забележителен град, но прави впечатление,че е чистичко и подредено.Освен това, в него има много млади хора,чужденци, от цяла Европа.Заплатите,които получават им позволяват да живеят нормално и без лишения.
цитирай
10. анонимен - Кво ще кажеш за твоя френд дето ми ...
10.12.2011 19:50
Кво ще кажеш за твоя френд дето ми папа печалбите и Явор Колев бди над него като орел?
цитирай
11. анонимен - Мутрите цигани ли са ма Джоске?
10.12.2011 19:52
Мутрите цигани ли са ма Джоске?
цитирай
12. joysii - Кво ще кажеш за твоя френд дето ми ...
10.12.2011 19:56
анонимен написа:
Кво ще кажеш за твоя френд дето ми папа печалбите и Явор Колев бди над него като орел?

.........................
Не ми пишете малоумия, ако обичате.

цитирай
13. joysii - Мутрите цигани ли са ма Джоске?. . . . ...
10.12.2011 20:00
анонимен написа:
Мутрите цигани ли са ма Джоске?

...................
Какви мутри,бе?
цитирай
14. barona40 - циганите са си цигани, където и да е.
10.12.2011 20:22
Права си, харесах постинга.
цитирай
15. joysii - 14. barona40
10.12.2011 20:49
Да не би да Ви се е случвало нещо подобно в чужбина?
цитирай
16. анонимен - Добре, че
10.12.2011 21:09
не я е наебал в кенефчето на ресторантчето! :-D
цитирай
17. joysii - 16. galinbalin
10.12.2011 21:22
То това е по -малката беля.
Шегувам се.
Макар че аз снощи разбрах за случката и още съм стресирана.
цитирай
18. pantaleev - УВОЛНИХ ШЕРИФА ДОНЕВ!!!
10.12.2011 22:01
http://pantaleev.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/12/10/uvolnih-sherifa-donev.864806
цитирай
19. анонимен - Докладвах те на Явор Колев.
10.12.2011 22:09
Докладвах те на Явор Колев.
цитирай
20. анонимен - Срам я да признае на майка си как м...
10.12.2011 22:27
Срам я да признае на майка си как мангалът я е порил.
цитирай
21. анонимен - Вапросссс??????????
10.12.2011 22:40
Дъщеря ти знае ли, че майка й е хурва?
цитирай
22. анонимен - Всички джойсита по света са еднакво ...
10.12.2011 22:42
Всички джойсита по света са еднакво гадни.
цитирай
23. vahisht - Изтрих....
11.12.2011 01:48
"коментара" си поради обема му.....
Може би ще напиша отделна тема като отговор...е ако разбира се ако имам време....
Не знам дали ще ме разберете правилно след като го прочетете...но е една доста поучителна и реална случка от живота...
Поздрави!
цитирай
24. apostapostoloff - В Чехия и Словакия никак не е добре!
11.12.2011 07:36
РЕАЛНИТЕ заплати не са високи, обаче данъците и цените са много високи! Пихме 2 кафета с два фреша в Братислава и платихме 27 евро. Много хубаво, нали?

А пък какви наеми плащат! Те, за разлика от нас, нямат жилища и плащат наеми. Затова РЕАЛНИТЕ ЗАПЛАТИ са много ниски, но това дъщеря ти няма как да го знае... Защото е само един страничен наблюдател, а е и българка. А българинът си има желязно правило: хуабво е там, където мен ме няма.
цитирай
25. boristodorov56 - Много примитивно, но този израз е връхтъ на ЕнтЕлектъ:
11.12.2011 08:11
"Лично аз причислявам като братя по дух към тях - комунистите,демократите и простаците в България."

Това е мисълта на един съвършен циганин!!!
цитирай
26. joysii - 16. galinbalin
11.12.2011 09:52
Когато ходим по кенефчета на ресторантчета в чужбина, всички сме нащрек и се пазим.Освен това преди да те на....може и в очите да му бръкнеш и да го одереш и да го сриташ тук-там, така че да му се охладят страстите, Галине.
Ама чантата...циганята винаги му намират начина да ти я отмъкнат.
цитирай
27. planinitenabulgaria - За постинга:
11.12.2011 09:53
Поздравления! Развъдникът на циганите са България и Румъния. В България циганите печелят от децата си, за които получават много повече пари отколкото българите и поради това популаците им нарастват експлозивно. Поминъкът им е престъпност. Но пък са много полезни за феодалите, които искат местната власт. Плаща се на ромлидера, регистрират по местоживеене циганите и феодалът взема властта. После плаща на циганите помощи, ток, вода и др. Последният случай е в Гиздова махала в Дупница, но там не спечели родкрепяният от мангалите и нещата със задълженията им за тока не се уредиха. Дълговете им по двадесетина хиляди лв. на семайство ве ги изчистиха. Те са оръдията на тези, които искат България да я няма. Враговете на България се борят за техни права, интегриране и др. След инцидента в Катуница Турция се застъпи за правата на циганите, а в Турция циганин и най-омразното нещо. И Джордж Сорос много обича циганите. Има страни обаче, които са са справили с циганите. В Сърбия няма цигански проблем! Браво но тях. Дори не ги погребват в техните гробища, а имат цигански такива. В моя постинг имам доста такива статии. Още веднаж - поздравления,
Коста
цитирай
28. joysii - Докладвах те на Явор Колев. . . . . . . . ...
11.12.2011 09:53
анонимен написа:
Докладвах те на Явор Колев.

.................
Кой е пък тоя?
цитирай
29. joysii - Срам я да признае на майка си как м...
11.12.2011 09:53
анонимен написа:
Срам я да признае на майка си как мангалът я е порил.

...............................
Да ти разпорят устата на тебе.
цитирай
30. joysii - Дъщеря ти знае ли, че майка й е хур...
11.12.2011 09:54
анонимен написа:
Дъщеря ти знае ли, че майка й е хурва?

.........................
Не. Защото майка й не е такава.
цитирай
31. joysii - Всички джойсита по света са еднакво ...
11.12.2011 09:56
анонимен написа:
Всички джойсита по света са еднакво гадни.

..............................
Има и единици свестни цигани.
Но ти ако си от крадливите, бъди сигурен,че и Джойситата по света са еднакво гадни - всяка ще си умре от кеф да ти потроши ръчичките.
цитирай
32. joysii - "коментара" си поради ...
11.12.2011 09:58
vahisht написа:
"коментара" си поради обема му.....
Може би ще напиша отделна тема като отговор...е ако разбира се ако имам време....
Не знам дали ще ме разберете правилно след като го прочетете...но е една доста поучителна и реална случка от живота...
Поздрави!

............................
Любопитна съм и нетърпелива.
Поздрави.
цитирай
33. joysii - 24. apostapostoloff
11.12.2011 10:06
Толи,фрешовете навсякъде са скъпи,приятелче.
Дъщеря ми получава чисто 16000 крони.Данъците наистина са доста високи.Живее под наем,с приятелка ,в двустаен апартамент - истинско бонбонче в центъра на Бърно.Наемът има е по 6000 крони на всяка,като там влиза всичко/ток,вода,парно,измиващи и почистващи препарати,дори+тоал. хартия/. Елена си плаща сама само интернета.Фирмата, в която работи, осигурява обяд за служителите си.Засега е доволна.Работата й ангажира цялото време, и да иска не може много да харчи.Освен през почивните дни - за екскурзийки наоколо -Виена,Прага и.т.н.
Трябва да те уверя,че в Бг беше по-зле.
цитирай
34. joysii - 25. boristodorov56
11.12.2011 10:09
Малко се е поувлякъл. Може би - само простаците.
цитирай
35. joysii - 27. planinitenabulgaria
11.12.2011 10:13
Проблемът с циганите ще се разреши, когато се научат да работят.
Засега знаят само да лежат по гръб цял ден, да ядат семки и да пушат цигари.Работата ми е такава,че предполага контакти с цигани.
До преди 3 години често ми се налагаше да посещавам циганската махала. Това виждах - мизерия, но и мързел.
цитирай
36. planinitenabulgaria - Грешите!
11.12.2011 11:02
Циганите никога няма да се научат да работят! Поради това те не искат и да се интегрират. А за мизерия - има и такова нещо. Но има и легализирана циганска престъпност. Дворците на Цар Киро са от джебчийките по Евпора. Възможно е и дъщеря Ви да е тяхна жертва. А от къде са дворците в гр. Левски? Твърди се, от телефонни измами. Някой да е извършил проверка във връзка с тях? От къде са дворците в Костинброд? Твърди се, само Азис можел да покаже документи за доходи. Това са цигански лидери, които си плащат на властта, за да не ги закачат. А доходите им са от престъпност, от ограбване на държавата и хората. Защо от НАП, от МВР или другаде не отидат и да проверат с какви скредства един безработен циганин си е направил ромбарок за милиони или пък девет такива като цар Киро? Защото са мотивирани. Тази година бях девет пъти в Сърбия на туризъм. И там вече се изявяват наши цигани с престъпност, от границата пък крадат животни на сърбите. Питат ме, нямате ли полиция, а аз мълча, за да не издам тези връзки, които описах по-горе. И ме е срам, че от страната ми тръгва престъпност.
Непрекъсното се подмятат разни пениси като интеграция, да започнат да работят ромите, интеграция, образование и др. с надежда да се ловнат хората на някои от тях. Но за озаптяването им да не крадат никой не говори. Това е, защото те имат права и за тези права бдят всички врагове на България. Циганите - на тях разчитат сега враговете ни да унищожат страната ни както измисленият някога от Карл Маркс фалшив обществен строй за внедряване в Русия.
Не се подвеждайте,
Коста
цитирай
37. joysii - 36. planinitenabulgaria
11.12.2011 11:09
С една дума - само бой ги оправя.
Тук не греша.Сигурна съм.:):):)
цитирай
38. joysii - Кой ми гласува с минус, бе? И тук ли ...
11.12.2011 11:17
Кой ми гласува с минус,бе?
И тук ли има крадливи мангали!?
Или някой се обявява в тяхна защита!?
цитирай
39. анонимен - Няма смисъл да бъдете добронаме...
11.12.2011 11:18
Няма смисъл да бъдете добронамерени, най-добре си пазете нещата. Циганите са животни , които разбират само от здрава ръка , не можеш да ги интегрираш , възпиташ и т.н. с добро. Ще си загубиш времето. Същите са в Румъния , в Гърция , както виждаме и в Чехия долно племе.
цитирай
40. joysii - 36. planinitenabulgaria
11.12.2011 11:22
В идеята за интеграция има резон, но проблемът е,че самите цигани не желаят да се интегрират.Аз съм работила точно в тази посока.Трудностите се появяват в момента когато се налага да обясниш на един ром защо той трябва да се промени и да заприлича на нормален гражданин,който не краде, не лъже и. т. н.
Случвало ми се е да обяснявам, обяснявам и в един момент едно дете да ме попита: "Госпожо, ти вземаш ли си дърва от гората за да се топлиш през зимата?".
А сега, де!
Как да си вземам дърва-обяснявам аз- дървата не се вземат просто така от гората, те се купуват.
Как да го интегрираш такова!
цитирай
41. joysii - Няма смисъл да бъдете добронаме...
11.12.2011 11:25
анонимен написа:
Няма смисъл да бъдете добронамерени, най-добре си пазете нещата. Циганите са животни , които разбират само от здрава ръка , не можеш да ги интегрираш , възпиташ и т.н. с добро. Ще си загубиш времето. Същите са в Румъния , в Гърция , както виждаме и в Чехия долно племе.

.................................
Абсолютно.
Но нали в човешкото сърце е стаена също и доброта, състрадание,желание да помогнеш,да се пребориш със злото....
Започнах да се убеждавам,обаче, че по отношение на циганите това не може да се приложи.
цитирай
42. анонимен - Докладвах те на Явор Колев. . . . . . . . ...
11.12.2011 11:51
joysii написа:
анонимен написа:
Докладвах те на Явор Колев.

.................
Кой е пък тоя?


Един чичко, който пази ромите от етническа нетолерантност в Интернет.
цитирай
43. joysii - 42. анонимен
11.12.2011 11:55
Хич не ме е...
Да дойде да ми ги попази малко тук.
цитирай
44. анонимен - получава чисто 1600 крони - Наемът е по 6000 крони на всяка???
11.12.2011 12:25
joysii написа:
Толи,фрешовете навсякъде са скъпи,приятелче.
Дъщеря ми получава чисто 1600 крони.Данъците наистина са доста високи.Живее под наем,с приятелка ,в двустаен апартамент - истинско бонбонче в центъра на Бърно.Наемът има е по 6000 крони на всяка,като там влиза всичко/ток,вода,парно,измиващи и почистващи препарати,дори+тоал. хартия/. Елена си плаща сама само интернета.Фирмата, в която работи, осигурява обяд за служителите си.Засега е доволна.Работата й ангажира цялото време, и да иска не може много да харчи.Освен през почивните дни - за екскурзийки наоколо -Виена,Прага и.т.н.
Трябва да те уверя,че в Бг беше по-зле.


Разликата в кенефчето на ресторантчетата ли си я докарват? Какво ядат? Меки арабски пишки ли?
цитирай
45. joysii - 44. анонимен
11.12.2011 12:44
Упс, пропуснала съм едната нула - не 1600 крони , а 16 000.
.......................
Не им се налага да прибягват до арабските пишки.
И още една забележка...те не са меки.
Меки са българските.
цитирай
46. анонимен - 16 000 крони
11.12.2011 13:02
600 евро - пълна мизерия
цитирай
47. анонимен - НЕ СИ МИ НИКАКЪВ ПРИЯТЕЛ И НИКОГА НЕ СИ БИЛ
11.12.2011 13:06
ИНТЕРЕСУВАТ МЕ САМО ПАРИ И ОЦЕЛЯВАНЕ ПЪК ТИ СИ МИСЛИ КАКВОТО ИСКАШ
АЙДЕ ЧАО ОЩЕ ЛИ СИ ТУК?
цитирай
48. анонимен - мНгалите...
11.12.2011 13:07
Разбираемо е, че не харесваш циганите - то кой ли ги харесва - ама вземи и си оправи заглавието на постинга: вмъкни едно "а" между "М" и "н" !
цитирай
49. joysii - Разбираемо е, че не харесваш циг...
11.12.2011 13:12
анонимен написа:
Разбираемо е, че не харесваш циганите - то кой ли ги харесва - ама вземи и си оправи заглавието на постинга: вмъкни едно "а" между "М" и "н" !

......................
Малеееее! Много благодаря,сега ще го поправя.Ми то от толкова емоции....сбъркала съм.
цитирай
50. joysii - 600 евро - пълна мизерия. . . . . . . . . . ...
11.12.2011 13:13
анонимен написа:
600 евро - пълна мизерия

...........................
Ми тук работеше за 300 лв, и мизерията е по-голяма.
цитирай
51. joysii - ИНТЕРЕСУВАТ МЕ САМО ПАРИ И ОЦЕЛЯ...
11.12.2011 13:14
анонимен написа:
ИНТЕРЕСУВАТ МЕ САМО ПАРИ И ОЦЕЛЯВАНЕ ПЪК ТИ СИ МИСЛИ КАКВОТО ИСКАШ
АЙДЕ ЧАО ОЩЕ ЛИ СИ ТУК?

...................
?????
Това от кого ,за кого е написано..не разбрах....
цитирай
52. анонимен - balgarkite obi4at ciganski kurove
11.12.2011 13:36
balgarkite obi4at ciganski kurove
цитирай
53. joysii - balgarkite obi4at ciganski kur...
11.12.2011 13:51
анонимен написа:
balgarkite obi4at ciganski kurove

.............................
Обичат ги...сервирани със сос,добре препечени на скара...за вечеря.
цитирай
54. froid - Кой работи в България за 300 лв?
11.12.2011 15:23
joysii написа:
анонимен написа:
600 евро - пълна мизерия

...........................
Ми тук работеше за 300 лв, и мизерията е по-голяма.


Какво е работила? Нашата чистачка взимаше 300 лв. И къде е расла дъщеря ти, в Бъкингамския дворец ли? Не се ли е научила да си пази чантата?

П.П. Очаквай някоя циганка да се разхожда по Европа с личната карта на дъщеря ти!
цитирай
55. анонимен - на първа си с тъпо съченение доволна ...
11.12.2011 15:26
на първа си с тъпо съченение доволна ли си
цитирай
56. abramelin - atil - повече за мангал
11.12.2011 15:28
atil, съжалявам, че ще ти разваля красивото и авторитетно описание за етимологията на думата мангал, но то съвсем не идва от там. Мангал е приспособление, което се е слагало навремето в камините или иззиданите в стените печки, наречени "Джамал". То е служело, като поставка за съдове, за да могат да се греят от огъня. В някои случаи мангал се нарича още това, в което се слагат и разгарят самите въглища. И тъй като това е най-опушеното и най-черно нещо, което можеш да видиш, нашите предци са сравнявали циганите с него. Впоследствие е станало за циганин.
А също така не е и само българска дума, има я и в руски със същото значение. ;)
http://bg.wiktionary.org/wiki/%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D0%BB

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D0%BB

http://www.mangalkazan.ru/

С уважение. :)
цитирай
57. joysii - 54. froid
11.12.2011 15:30
В България за 300 лв.РАБОТИ /а не казва малко са и да си лежи вкъщи/ преводач, който владее английски,немски и френски, в бюро за превод и легализация на документи.
Дъщеря ми е пътувала доста в чужбина.Досега не беше се случвало да я ограбят цигани,може би защото не се е движила по такива места, където бродят циганя.
Ама в Бърно е като тук - има ги в центъра на града.
цитирай
58. joysii - на първа си с тъпо съченение доволна ...
11.12.2011 15:32
анонимен написа:
на първа си с тъпо съченение доволна ли си

.....................
Доволна съм.Друго да питаш?
Съчинението ми не е тъпо.
Тъпи са драсканиците на историци, поетки и писатели от блог.бг.Тъпи са и постингите с копи пейст или пък с домашни снимки.
цитирай
59. joysii - 56. abramelin
11.12.2011 15:35
Аз също зная,че наричат циганите мангали, защото са черни като съоръжението , в което се е слагала жарава и се е използвало за отопление на стаи.
цитирай
60. анонимен - на първа си с тъпо съченение доволна ...
11.12.2011 15:35
joysii написа:
анонимен написа:
на първа си с тъпо съченение доволна ли си

.....................
Доволна съм.Друго да питаш?
Съчинението ми не е тъпо.
Тъпи са драсканиците на историци, поетки и писатели от блог.бг.Тъпи са и постингите с копи пейст или пък с домашни снимки.


ако си руса като аватара дето си лепнала много си зле наистина
цитирай
61. joysii - 60. анонимен
11.12.2011 15:38
Дамата от аватара ми е прекрасна.Много по-хубава е от мен.Но и аз съм сладурче.
Какво общо има цвета на косата с акъла?Просто харесвам Велатон 12/0.
Това не ми изпива мозъка,нали?
цитирай
62. froid - Звучи ми несериозно, с 300 лв.
11.12.2011 15:42
joysii написа:
В България за 300 лв.РАБОТИ /а не казва малко са и да си лежи вкъщи/ преводач, който владее английски,немски и френски, в бюро за превод и легализация на документи.
Дъщеря ми е пътувала доста в чужбина.Досега не беше се случвало да я ограбят цигани,може би защото не се е движила по такива места, където бродят циганя.
Ама в Бърно е като тук - има ги в центъра на града.


Аз също съм се занимавал с преводи. Работил съм допълнително вкъщи, точно за такива фирми и по-малко от 10 лв. на страница, не съм получавал. Имам и приятели в тези среди. Никой не работи за 300 лв, освен ако не е само куриер, който се занимава единствено с легализацията.
цитирай
63. анонимен - 62. froid
11.12.2011 16:18
Ти-може,ама дъщеря ми е току-що завършило хлапе.Тепърва ще започва да трупа стаж и опит.
Не беше куриер, напротив, скъсваше се от превеждане.
цитирай
64. анонимен - Искам да те утеша - по същия начин гледат на българите в Европа.
12.12.2011 00:10
Като на гадни, гнусни мангали, чиято държава прилича на цигански катун.А там, където в една фирма работи повече от един българин, гледат по възможност да ги разделят. Защото събрани на едно място, са нещо като бомба със закъснител.
цитирай
65. alexs - . . . . . . Изнесоха данни, че от бюд...
12.12.2011 09:04
......Изнесоха данни, че от бюджета се отпускали по 700 млн. лв. годишно за помощи на циганите, които са безработни и социално слаби. Толкоз стрували на държавата годишно
Тогава не се чудете защо няма да има пенсии...
цитирай
66. joysii - 65. alexs
12.12.2011 17:33
Ами ето-да ги хрантутим гадовете, пък те да ни крадат!
Безобразие!
цитирай
67. joysii - 64. анонимен
12.12.2011 17:35
Е, зависи от българина и от фирмата.Но като цяло е така - в Европа ни мислят за мургаво крадливо племе.
цитирай
68. atil - Отговор във връзка с коментара на ...
13.12.2011 00:22

Отговор във връзка с коментара на -56. abramelin

Случайно погледнах тук, много коментари, проблем има и май не е по-малък от шистовия газ. За мангала няма да споря ,то е още един прякор наред с другите,но се отнася за същите цигани. Де да знам дали и българската дума не е от същия корен. То алп Вълк ги научил да топят железо и да пекат глина,предците, затова му викали и Ай Бури и Тимер. Имал огнен поглед и можел да изпепели с него прелюбодейците. Някой ден ако почнат да учат древнобългарска митология в училищата , мисля че ще им е по интересно от история на религиите да речем.Това дето го обяснявах по-горе се отнася за индийците, племената чандала(циганите и ромите) са им родственни, но друга култура и друга история. Тук дълго време трябва да действа метода на принуждението и чак след това да почне да се мисли и говори за други неща.
А Джамала или Джамаила не е свързан с циганите а с народните обичаи свързани с кукерите.Това е от тенгрианството ,маскирали са се да не ги познаят злите духове и после да им отмъщават ада ги помислят за небожители(кукери) и да бягат.
Но думите съвпадат щото се отнасят за огъня, светлината, чийто символ бил Мардукан-Мар
, който го чествали точно по времето на коледните празници. Чувал съм за такива печки от миналото. Тези неща са много по-интересни от циганите обаче.
цитирай
69. shtaparov - Европа отново в заблуда
14.12.2011 23:51
Подкрепям справедливото ти негодувание и се надявам дъщеря ти да преживее бързо претърпяния стрес и никога повече да няма неприятности! Това е моето общочовешко отношение към всички съблогъри и моята солидарност към всички наши! А Европа както винаги е в огромна заблуда спрямо нас,визирайки коментара под № 67.
цитирай
Вашето мнение
Моля, въведете правилния отговор на въпроса, за да изпратите Вашия коментар!

Коя година е създадена българската държава?


Заглавие:

Коментар:
оставащи символа
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 369006
Постинги: 399
Коментари: 13456
Гласове: 9220
Архив
Календар
«  Май, 2012  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031