Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2011 18:57 - Риболов? Никога повече.
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13157 Коментари: 51 Гласове:
13

Последна промяна: 11.11.2011 21:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Имаме едни приятели, дето умират да ходят по язовирчета за риба. Все разправят колко било вълнуващо, впечатляващо, емоционално. Как не усещаш кога се изнизвали часове наред. Как си отпочиваш, релаксираш ...Как се зареждаш с положителна енергия и търпение...такива разни.
   С една дума ...убедиха ни да отидем с тях. Моето мило не е запален рибар, аз...изобщо не си падам по тревички, язовири и подобни , но...навихме се.
   В една събота, която можеше да е прекрасна, ме натириха да ставам в 7 часа. Спеше ми се идиотски затова изпих едно силно,силно кафе, от което направо ми  затрепериха ръцете. С триста зора намерих какво да облека, като за пущиняк, утринен студ, който после преминава в жега.
   Как да е - затътрихме се на язовира.Тримцата /без мен/ бяха изпаднали в някаква неописуема еуфория. Всичко им се струваше прекрасно - мъглата, земния път, дето троши коли, влажния тревясал бряг, мръсната вода на язовира. За 15 мин инсталираха всичките гъдели около риболовството - въдици, столчета, кутии с разни боклучета, червеи, чадъри...какво ли не.
   И...толкова...повече нямаше какво да се прави.
   Сега като разказвам това, дори нямам спомен за какво сме си говорили и...какво изобщо вършехме.
    Помня ,че аз издивявах и напрягах всичката си изобретателност за да измисля как да запълня проклетите часове, които се движеха едва ,едва. Четох книга, изреших няколко кръстословици, разходих се наоколо, хлъзнах се по стръмния бряг и пльоснах във водата /ама не се намокрих много/,галих 5-6 котки, хвърлях пръчици по една поляна и карах местните кученца да ми ги носят. По едно време мина стадо с крави и изпаднах в луд възторг, защото ме разнообразиха - огледах ги до една и поразсъждавах по повод на отглеждането на добитък. Редих си пасианси на карти. Дълго време умувах за смисъла на живота, докато лежах на една пейка вперила поглед в пътуващите нанякъде облаци.
    През това време - ония тримата - мълчаха повече от рибата и седяха като циментирани на столчетата до брега.
    Към обяд стана много топло - направих малко плаж. Обядвахме.
    Трябва да споделя, че риба изобщо не се мярна наоколо.
    Когато в 5 след обяд натоварихме всичките такъми в колите и тръгнахме да си ходим , аз бях най-щастливия човек на света. Защото бях взела едно напълно осъществимо решение - никога повече краченцето ми да не стъпи на риболов.


     image
  
   



Гласувай:
17



1. анонимен - Джойси,
11.11.2011 19:10
тук съм абсолютно съгласен. Риболовът е едно от най-тъпите неща на света.
цитирай
2. joysii - 1. poligor
11.11.2011 19:17
Мани,мани!
Това на снимката е язовирчето - частно, с известни удобства - нещо като навеси с покрив, маси,столове,пейки, барбекю, тоалетна.
Оставяш колата си на паркинг и със специален превоз те закарват до избраното от теб място.
цитирай
3. rizar - Джойси , сега си намрезена
11.11.2011 19:59
не само от тракедонистите, но и рибарите. Аз също не обичам да кибича с въдица. Предпочитам морски риболов с лодка и мрежи или на ръце.
цитирай
4. karambol5 - ;)))))))))))))))))))))) Хареса ...
11.11.2011 20:01
;)))))))))))))))))))))) Хареса ми ...:))))))))))))))))
цитирай
5. joysii - 3. rizar
11.11.2011 20:17
Хахаха! Дали сега наистина ме намразиха половината мъже по белия свят?:):):)
На морски риболов навътре в морето не съм ходила. Като малка се мъкнах няколко пъти с брат ми на вълнолома във Варна.Той ходеше да кисне там за риба. Аз му правех компания, ама тогава не ми беше така скучно.
Радвам се,че се отби.Поздрави.
цитирай
6. joysii - ;)))))))))))))))))))))) Хареса ...
11.11.2011 20:17
[quote=karambol5];)))))))))))))))))))))) Хареса ми ...:))))))))))))))))[/quote
.............
Карамба ,ти как си с рибите - само ги ядеш или и ги ловиш?
цитирай
7. pcelata - Това мила,не е най-лошото!
11.11.2011 20:28
Чакай да те закарат, на голям язовир и да ти спретнат една палатка.Да ти ръби
под дупето;да няма баня....Да ти разказвам ли още? Точно на 3час,си палнах
колата и айде у градо.
цитирай
8. valsodar - От всеки зяпач рибар не става :) ...
11.11.2011 20:30
От всеки зяпач рибар не става :)
Отишла си за да скучаеш - скучала си :)))
цитирай
9. karambol5 - :))))))))))))))))) Аз основно ям. ...
11.11.2011 20:33
:))))))))))))))))) Аз основно ям ....., а те сами си скачат в тиганчето ...таковата..... :))))))))))))))))))))))))
цитирай
10. joysii - 7. pcelata
11.11.2011 20:38
Ааа, Пчелица, на палатка съм била само веднъж. По-голяма гадост от това няма,наистина.
На къмпинг на брега на морето, в каравана с всички удобства,също е супер гадно.
цитирай
11. joysii - От всеки зяпач рибар не става :) ...
11.11.2011 20:41
valsodar написа:
От всеки зяпач рибар не става :)
Отишла си за да скучаеш - скучала си :)))

..................
Ама аз опитах да ловя,бе.
То няма нищо за правене.Курдисваш една въдица и кибичиш.
цитирай
12. joysii - :))))))))))))))))) Аз основно ям. ...
11.11.2011 20:41
karambol5 написа:
:))))))))))))))))) Аз основно ям ....., а те сами си скачат в тиганчето ...таковата..... :))))))))))))))))))))))))

...............
От магазина - в тигана.
Или направо сервитьорът ги носи.Тогава е най кеф.
цитирай
13. анонимен - И къде е тоя язовир?
11.11.2011 20:45
Много е красив. Съвсем същият има до карловското село Климент.
цитирай
14. karambol5 - :))))))))))))))))) Аз основно ям. ...
11.11.2011 20:51
joysii написа:
karambol5 написа:
:))))))))))))))))) Аз основно ям ....., а те сами си скачат в тиганчето ...таковата..... :))))))))))))))))))))))))

...............
От магазина - в тигана.
Или направо сервитьорът ги носи.Тогава е най кеф.

Абе и някоя засукана мадама да ми ги протвя пак няма да откажа ;))))))))))))))
цитирай
15. joysii - Яз. Буйново. До Търговище някъде ...
11.11.2011 21:02
Яз.Буйново.До Търговище някъде беше.
Красиво е. Равнинна местност, не особено забележителна, но със свой чар.
цитирай
16. joysii - 14. karambol5
11.11.2011 21:05
Облечена само с домашна престилка и на високи токчета....Ех, копелце,Карамбаааа!
Що не й приготвяш ти рибка на засуканата мадама?Знаеш ли какъв секс ще му врътне след такъв жест.
цитирай
17. karambol5 - Виж как знаеш. . . . . . . . а аз. . . . . . . ...
11.11.2011 21:07
Виж как знаеш ........а аз....... таковата .........как да съм облечен ...само по хавлиена кърпа през кръста ли ?:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
18. joysii - Виж как знаеш. . . . . . . . а аз. . . . . . . ...
11.11.2011 21:13
karambol5 написа:
Виж как знаеш ........а аз....... таковата .........как да съм облечен ...само по хавлиена кърпа през кръста ли ?:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

.................
Бала.
Хавлията да е бяла.
И още една подробност има , ама тя не е за пред хора.
цитирай
19. idealist - joysii
11.11.2011 21:23
Ако не си рибар наистина е скучно. Пък и ако няма риба в язовира - съвсем :) Ако ти се наложи все пак да отидеш отново - гледай поне да има някой под ръка за флиртуване. Тогава времето лети бързо :)
цитирай
20. joysii - Ако не си рибар наистина е скучно. ...
11.11.2011 21:33
idealist написа:
Ако не си рибар наистина е скучно. Пък и ако няма риба в язовира - съвсем :) Ако ти се наложи все пак да отидеш отново - гледай поне да има някой под ръка за флиртуване. Тогава времето лети бързо :)

..........
Ако трябва да съм откровена докрай, когато бях на онзи язовир и пукясвах от скука, това беше първото,което ми мина през ума. Разходих се наоколо с тайната надежда някой да ме забележи и да ме посваля, ама....немА. Мъжете ,до един, бяха вложили цялото си сърце във водата на язовира и в онова дето плува там.
цитирай
21. idealist - joysii
11.11.2011 21:56
Те рибарите са два вида :) Едните истински - и на язовира не им е до жени. Вторите - фалшиви. Но те са при любовниците си, а рибата им ги чака в магазина :)))
цитирай
22. анонимен - ела ми на гости и ти гарантирам да мечтеш да дойдеш пак:))))
11.11.2011 22:05
http://prikachi.com/images/934/4028934T.jpg
http://prikachi.com/images/941/4028941j.jpg
http://prikachi.com/images/951/4028951G.jpg

има баня, има риба, има бира и всичко останало...както и разходка с лодка:))
като те водят на неправилно място така е:))
цитирай
23. joysii - Те рибарите са два вида :) Едните ...
11.11.2011 22:15
idealist написа:
Те рибарите са два вида :) Едните истински - и на язовира не им е до жени. Вторите - фалшиви. Но те са при любовниците си, а рибата им ги чака в магазина :)))

..................
Хахахаха...така си е!
цитирай
24. joysii - 22. alllyallly
11.11.2011 22:18
Благодаря за поканата.
Може би...някога.
Прекрасно място.
цитирай
25. анонимен - ееееее щом ти си избираш любимите по ...
11.11.2011 22:51
ееееее щом ти си избираш любимите по циците не се сърди че теб те избират по големината на чурката ти
защо имаш модерация
от какво се страхуваш
цитирай
26. mirachopi - Аз на това му викам рибарски туризъм е елементи на селски.
11.11.2011 22:51
Има ли мухи,буболечки,трева и мъже с въдици...бягай бързо.
цитирай
27. анонимен - Кажи на бай Рустам с малката пишка, ...
11.11.2011 22:55
Кажи на бай Рустам с малката пишка, че ми е гнусно да се празни на циците ми.
цитирай
28. joysii - ееееее щом ти си избираш любимите по ...
11.11.2011 23:09
анонимен написа:
ееееее щом ти си избираш любимите по циците не се сърди че теб те избират по големината на чурката ти
защо имаш модерация
от какво се страхуваш

...................
Какви са тия простотии,бе!?
Каква модерация, какви страхове, какви цици и чурки?
цитирай
29. joysii - Кажи на бай Рустам с малката пишка, ...
11.11.2011 23:11
анонимен написа:
Кажи на бай Рустам с малката пишка, че ми е гнусно да се празни на циците ми.

....................
Добре ще му кажа.
Ама ти защо я докарваш чак до празнене по теб, а после мрънкаш,че не ти харесвало.
Я пак помисли.
цитирай
30. joysii - Има ли мухи, буболечки, трева и мъже ...
11.11.2011 23:13
mirachopi написа:
Има ли мухи,буболечки,трева и мъже с въдици...бягай бързо.

................
Така е.
Вече зная, ама с опит го разбрах. Проба - грешка..
цитирай
31. анонимен - май като не ти обръщам внимание съм ...
11.11.2011 23:34
май като не ти обръщам внимание съм по-добре
цитирай
32. joysii - май като не ти обръщам внимание съм ...
11.11.2011 23:57
анонимен написа:
май като не ти обръщам внимание съм по-добре

................
Ма обръщай ми ,бе!
Кой си ти?
цитирай
33. анонимен - Джойси, и за теб важи в още по-голяма степен стихът ми
12.11.2011 01:05
" Моят блог е база на идиоти:)))
Как ги събираш толкова много бе?
цитирай
34. iwan07 - ...Ха..ха...весела нощ........
12.11.2011 02:47
......Биг..блогъри....развеселих се....от Вашите писания. Много кудошлий мигове , а и езикът ВИ - очаровятелно изразителен....като новела от Бокачо ....Та , за риболова...лова...и жените - За еден ден на риба - господ , два дава .На лов -чет нямат , а за хубавите жени - по рибар и ловец се полага !!! Айде..Джой-стикс...НА СЛУКА...
цитирай
35. sande - Аз пък си отивам сам на язовира на риболов, не водя никого само да ми плаши рибата и да ми мрънка ...
12.11.2011 09:06
А пък то, язовирът фрашкан с рибоци, кат вода, кат риба, кат вода, кат риба ... Абе, викам си, пази се Санде, да не се подхлъзнеш случайно и да паднеш у водата,за секунди ще те оглозкат като същински пирани.
Хвърлям - вадя риба , хвърлям - вадя, хвърлям - вадя, хвърлям - вадя. По едно време гледам - само си вадя...
Обадих се на жената от Ханчето, викам "Жена, скоро се прибирам, да знайш един месец месо нема да купуваш!" А тя: "Толкова ли много риба хвана?" Не, викам, изпихме с приятелите целата заплата тук у кръчмето, у Ханчето.
Такива ми ти работи. Рибарски.
цитирай
36. joysii - 34. iwan07
12.11.2011 11:41
Хората,които ходят за риба, изпитват удоволствие.
Просто това не е за мен.:):):):)
Радвам се,че сте се посмели.
Хубав уикенд.
цитирай
37. joysii - 35. sande
12.11.2011 11:42
Хахахаха, пустите му рибари!
цитирай
38. joysii - " Моят блог е база на идиоти...
12.11.2011 11:44
poligor написа:
" Моят блог е база на идиоти:)))
Как ги събираш толкова много бе?

......................
Ма на кой му пука за тъпаците, бе Пол!:):):):):)
Те идват и си отиват ,без да направят никакво впечатление.
Поздрави за теб.
цитирай
39. vbu - Обожавам риболова!!!
12.11.2011 18:57
Навремето ги ловях едни такива златокоски, чернокоски, зеленооки, синеоки - всякакъв "хайван". Сега вече ловя риба на портомне от халите!
цитирай
40. joysii - 39. vbu
12.11.2011 19:51
Виби, с портмоне се ловят най-сладките рибки - златокоси,червенокоси...според съдържанието на портмонето ти.
цитирай
41. vbu - A Joysfish с какво се лови?
12.11.2011 20:37
joysii написа:
Виби, с портмоне се ловят най-сладките рибки - златокоси,червенокоси...според съдържанието на портмонето ти.

цитирай
42. joysii - 41. vbu - A Joysfish с какво се лови?
12.11.2011 20:45
С постоянство, интелект, чувство за хумор, красиви рамене,стегнато дупе,стройни крака, бели зъбки...:):).
Портмонето,разбира се, е част от романтиката.
А най-важното е.....сети се сам...:):):):)
цитирай
43. vbu - 42. joysii - 41. vbu - A Joysfish с какво се лови?
12.11.2011 21:08
joysii написа:
С постоянство, интелект, чувство за хумор, красиви рамене,стегнато дупе,стройни крака, бели зъбки...:):).
Портмонето,разбира се, е част от романтиката.
А най-важното е.....сети се сам...:):):):)


Отговарям на всички условия, плюс джентълмен. Но най-важното ми убягва, кое е?
цитирай
44. joysii - 43. vbu
12.11.2011 21:14
Вииибиии, всичко,което изредих, без чувствен секс, не струва и пукната пара.:):):):)
Дали остана нещо, което да не съм изклюкарила тук?
цитирай
45. vbu - Вииибиии, всичко, което изредих, ...
12.11.2011 21:42
joysii написа:
Вииибиии, всичко,което изредих, без чувствен секс, не струва и пукната пара.:):):):)
Дали остана нещо, което да не съм изклюкарила тук?


Това ли било? Аз пък не го споменах защото чувственият секс е началото и края и по средата са останалите изброени. А и да липсва някое от тях не е катастрофално. Но без първото е тъпо, и няма да позвъниш на следващия ден. Чувствен секс е секс поради чувства или чувства поради секс? Как мислиш?
цитирай
46. joysii - 45. vbu
12.11.2011 22:46
Не ме провокирай.
В този постинг се говори за риболов.:):):):)
А чувственият секс...е преживяване,което дълго време остава следи по тялото и в сърцето.
цитирай
47. solinvictus - истинските въдичари не ходят с жени ...
13.11.2011 21:20
истинските въдичари не ходят с жени на язовирри хахахаха трябва да си търпелив за да клъвне и после е важно воденето и ...докато поеме въздух тогава тя е твоя за винаги!
цитирай
48. joysii - 47. solinvictus -
15.11.2011 19:49
Солен, когато не говориш за история, си истински сладур!
цитирай
49. iwan07 - ...Егати...па мого ебари..нема де да ферлиш !!!!!.
18.11.2011 14:33
.....Джо..Си...пак...ловиш..де риба...де ..кермиш...и Муди Айлан...ке се скефи...а на руски му казват....Елдаки....
цитирай
50. joysii - 49. iwan07 -
19.11.2011 11:51
Ко,ко речи!?
Т.е. - не разбрах нищо от коментара Ви.
Бихте ли обяснили какво искате да ми кажете,моля?
цитирай
51. анонимен - Нагледно
21.11.2011 11:10
как "цивилизацията" превръща жената във феминиска, миска,и изкривчва представите зомбирайки по-простичките.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2409238
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930