Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2011 15:31 - Сафрид в ресторант на плажа.
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4156 Коментари: 22 Гласове:
11

Последна промяна: 23.03.2014 10:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

    Варна, разбира се.
   Есенна. Златна. Неделна. Меланхолична.
   Слънцето не е така жарко. Вятърът развява косите и си играе с белите салфетки на масата.Носи мирис на море –влажен и солен. Гларусите пищят и кръжат наоколо. Плажът е пуст, но много красив. Има малки вълни, които разпръскват искри и капки по пясъка.Хладно е. С жилетка съм –светлосиня. И светлобежов ленен панталон.             
     Толкова е нежничко, спокойно.
     Проблемите са изхвърчали нанякъде, вятърът ги отнесе.
     Гларусовият писък изгони тъгата от сърцето ми. Блясъкът на синьото море и белотата на пясъка ме накараха да се усмихна, да присвия очи и да зарея поглед в облаците.
     Такива мигове трябва да бъдат споделени.
 
     Есенен варненски плаж. Порция пресен сафрид в любимото ресторантче на плажа.

   image

 







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aristotelis - Браво, браво и браво, 5 реда с смисъл ...
28.09.2011 17:00
Браво, браво и браво, 5 реда с смисъл и густо!
цитирай
2. joysii - Браво, браво и браво, 5 реда с смисъл ...
28.09.2011 17:41
aristotelis написа:
Браво, браво и браво, 5 реда с смисъл и густо!

.......
Мммммм, Аристотелис, готино е.......
цитирай
3. vbu - А мен не ме ли видя
28.09.2011 22:53
А мен не ме ли видя на плажа?
цитирай
4. анонимен - Джоске ,
29.09.2011 00:33
Пак ли тъгуваш за Спаро дето не ти обръща внимание
цитирай
5. анонимен - Разкефила си се нещо, Джойси. Явно ...
29.09.2011 00:38
Разкефила си се нещо , Джойси.
Явно скоро си правила секс.

А дано мирясаш поне известно време,
че то като си на сухо, ставаш страшна .
цитирай
6. анонимен - " По-добре прелъстена и ...
29.09.2011 00:44

" По-добре прелъстена и изоставена,
отколкото започната и недовършена "

- лозунг на клуба " Nymphomaniac for ever "
цитирай
7. joysii - А мен не ме ли видя на плажа?[/quote. ...
29.09.2011 07:08
[quote=vbu]А мен не ме ли видя на плажа?[/quote
.....................
А трябваше ли? :):):):)
Всъщност ...нямаше да е лошо..
цитирай
8. joysii - Разкефила си се нещо, Джойси. Явно ...
29.09.2011 07:10
анонимен написа:
Разкефила си се нещо , Джойси.
Явно скоро си правила секс.

А дано мирясаш поне известно време,
че то като си на сухо, ставаш страшна .

...............................
Разкефила съм се,вярно.
И ти да си го начукаш, че да ти дойде кеф.
цитирай
9. joysii - Пак ли тъгуваш за Спаро дето не ти ...
29.09.2011 07:12
анонимен написа:
Пак ли тъгуваш за Спаро дето не ти обръща внимание

.............................
Не е по Спаро.
цитирай
10. ufff - Умна постъпка, Джойс! ) Ранната ...
29.09.2011 09:13
Умна постъпка, Джойс! ) Ранната есен е най-хубавото време за крайбрежно присъствие. Красота си е. И слънцето не жули.
цитирай
11. findly - За миг се пренесох там!
29.09.2011 10:15
Сега е невероятно край морето, слънчево,
спокойно, няма голямата навалица и ....... сафрид!
Страхотно! Усмихнат ден!
цитирай
12. анонимен - Красиво си те представям , Джойси
29.09.2011 13:04
Типично облекло като при древните траки : светлосиня зейра над светлобежавия ленен хитон .
Горда тракийка във Варна - града на най-старата европейска цивилизация.
цитирай
13. анонимен - Сафрид в сгорещен тиган
29.09.2011 14:23
Варна, разбира се.
Есенна. Златна. Неделна. Меланхолична.
Като добре поддържана застаряваща жена.
Слънцето не е така жарко. Вятърът развява косите и отвява топлите ми климактериални вълни далеч към искрящото море..
Въздухът, влажен и солен е пропит със спомени от изминали лета.. Плажът е пуст, но много красив.
Как се преплитаха младите ни някога тела , а пясъкът закачливо боцкаше дупетата…
Има малки вълни, които разпръскват искри и капки . Гларусите кръжат любопитно наоколо, но в миг изпищяват и отлитат сякаш разочаровани от бръчките , които са зърнали по покритата ми със старчески петна кожа.
Застаряващото ми тяло потръпва от хлад. С жилетка съм –светлосиня. И светлобежов ленен панталон.
Толкова е нежничко, спокойно...
Иска ми се времето да спре.
Проблемите са изхвърчали нанякъде, вятърът ги отнесе.

Гларусовият писък изпълни с тъга сърцето ми, но блясъкът на синьото море и белотата на пясъка ме накараха да се усмихна, да присвия очи и да зарея поглед в облаците.
Такива мигове трябва да бъдат споделени.
Не съм сама,но ми липсваш точно ТИ.
Есенен варненски плаж. Любимото ресторантче на плажа.
Порция пресен сафрид ,сбръчкан в сгорещения тиган, но вкусен, много-много вкусен.
И аз съм като него, но все по-трудно ми е да убедя някого като теб, че съм все още толкова апетитна.
цитирай
14. joysii - 13. анонимен
29.09.2011 14:37
Слаба работа.
Не можеш да ме конкурираш.
цитирай
15. анонимен - gargieta
29.09.2011 14:38
анонимен написа:
Варна, разбира се.
Есенна. Златна. Неделна. Меланхолична.
Като добре поддържана застаряваща жена.
Слънцето не е така жарко. Вятърът развява косите и отвява топлите ми климактериални вълни далеч към искрящото море..
Въздухът, влажен и солен е пропит със спомени от изминали лета.. Плажът е пуст, но много красив.
Как се преплитаха младите ни някога тела , а пясъкът закачливо боцкаше дупетата…
Има малки вълни, които разпръскват искри и капки . Гларусите кръжат любопитно наоколо, но в миг изпищяват и отлитат сякаш разочаровани от бръчките , които са зърнали по покритата ми със старчески петна кожа.
Застаряващото ми тяло потръпва от хлад. С жилетка съм –светлосиня. И светлобежов ленен панталон.
Толкова е нежничко, спокойно...
Иска ми се времето да спре.
Проблемите са изхвърчали нанякъде, вятърът ги отнесе.

Гларусовият писък изпълни с тъга сърцето ми, но блясъкът на синьото море и белотата на пясъка ме накараха да се усмихна, да присвия очи и да зарея поглед в облаците.
Такива мигове трябва да бъдат споделени.
Не съм сама,но ми липсваш точно ТИ.
Есенен варненски плаж. Любимото ресторантче на плажа.
Порция пресен сафрид ,сбръчкан в сгорещения тиган, но вкусен, много-много вкусен.
И аз съм като него, но все по-трудно ми е да убедя някого като теб, че съм все още толкова апетитна.


v strupei da e,mladite pUeti4ni kurvi ima da j gyltat praxa po krasota i um

цитирай
16. joysii - 12. анонимен
29.09.2011 14:38
Вероятно има нещо тракийско в мен,не зная, но и хич не ме интересува.
цитирай
17. joysii - 11. findly
29.09.2011 14:40
Много е красиво.
Леко самотно,без тълпата развеселени летуващи, но пък изключително приятно.
цитирай
18. joysii - 10. ufff
29.09.2011 14:42
Разходка край плажа в есенна Варна е по-скоро настроение, отколкото преживяване.
Поздрави.
цитирай
19. vbu - 7. joysii
30.09.2011 01:29
Бях там...
... много преди да дойдеш.
Чаках...
... неизброими дни и нощи.
Галех...
... хиляди стъпки по пясъка.
И ги изтривах...
... защото не бяха твоите.
Смехът ми...
... капки слънце по косите ти
когато те обгръщах.
Сълзите ми...
... съзвездия от сол по тялото ти
когато си тръгваше.
Бях там...
Винаги съм бил...
Винаги ще бъда...
И затова ти се завръщаш...
Винаги...
цитирай
20. joysii - 19. vbu
30.09.2011 06:43
Вероятно затова винаги се завръщам.
В този град.
До този бряг.
При това ухание на море.
цитирай
21. анонимен - Варненския гларус-жиголо-то
06.10.2011 17:21
Не тъжи сладка мушмулке!
Нали си спомняш? Най хубавия бульон става със стара кокошка и млад морков!
До скоро!
цитирай
22. joysii - 21. анонимен
08.10.2011 21:43
:):):):):):):)
Кой си ти ,бе морковче?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411403
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930