Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2017 23:09 - Обичай света
Автор: didige Категория: Хоби   
Прочетен: 7132 Коментари: 17 Гласове:
12

Последна промяна: 16.09.2017 02:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Обичай света и всяка жива душа, всичко що диша и дори ухае.
Всичко дарено нам и ние също, всяка живинка както ти, така и тя е.
Когато грешка те повали или пък критика срещам,
аз търся и започвам с примера си и точно тъй само към мен стъпката срещам.
Не прави това, което не искаш да ти сторят,
не си позволявай дори да пращаш някому твоята злоба.
Щом обичаш човеци трябва да благодариш,
защото също като тях от такова чудо сътворен си.
Влез в живота им с благи ръце и смирен ти да бъдеш,
защото и те в живот от тъгата пребъдват.
Много не говори, а в делата се вглеждай,
тихо се приближи и в болката на всеки поглеждай.
Стъпките за теб са едни, а за други различни
и няма нищо по-важно от това, че не сме
и не бива да сме еднообразни,
а прекрасно пъстрооки и лични.
Моли за всяка душа и прощавай.
Благодарно празнувай в творенията и мъдрувай в съмненията си.
В миналото не се завръщай,
махни с ръка и живей за мига и доброто връщай.
Всеки труден момент е твойта стъпка нагоре.
Твоята смела ръка ще пребъде с Любов, когато прозреш,
че целта на нашия път е даруването и пример само ние.
Така и такъв какъвто е на твореца.
Ти си в благото на даруващия и знай,
че всяка душа се замисля от какво и за какво чудо си струва.
В тялото сме на една вечна заблуда и прах от прахта на ръката Всевишната,
която на този свят иска да обича и само, то, 
по своя път да се развива и ум дарува.
Никой няма тук съвършен само мъгла в интереси,
в образ, закачки за черни дни, с кървави ризи,
вместо сърца в белината да мислят къде са.
Всички сме добри само, че скъпо си струваме
и чакаме от зори вместо дъга злоба рисуваме.
Сега тежки дни ни очакват предсказани и дива ярост гори за тела безлични и жални.
Тихо си прости и помоли се искрено. 
Щедро благодари, защото Пътят и Истина е.
Не очаквай беди, само Любов, той е и ще бъде,
а човешкия храм е път към дома му. 



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikovpisane - Страхотно, учителко по мъдрост! Де ...
15.09.2017 23:28
Страхотно, учителко по мъдрост! Де да бяхме толкова добри всички...трудно е.
цитирай
2. didige - Страхотно, учителко по мъдрост! Де ...
16.09.2017 00:25
tikovpisane написа:
Страхотно, учителко по мъдрост! Де да бяхме толкова добри всички...трудно е.

Ужасно трудно за всички е приятелче! Важното е да имаме поне старанието за това, пак е нещо.Бих се радвала ако успея и достигна това ниво и опит да поучавам, но засега правя това тъй както умея или си мисля,че умея и ако е в помощ или поне усмивка съм предизвикала отново бих казала, че е добре.
Благодаря ти!
цитирай
3. kvg55 - А светът дали ни обича?
16.09.2017 10:34
А светът дали ни обича?
цитирай
4. vesever - Привет, Диди! Напоследък и на мен ...
16.09.2017 11:15
Привет, Диди!
Напоследък и на мен ми се заражда желание да пиша и да споделя това, до което съм достигнала.
Припокрива се с твоята позиция.
Навсякъде търся доброто. Понякога ми е трудно да повярвам, че има хора, които са се отдали на злобата, която съсипва собствените им души.
Искам целият свят да е любов и доброта и всички хора да бъдат жизнерадостни, добри и щастливи.
За съжаление земята е устроена по друг начин и не всичко е добро.
Но пък имаме избора да изграждаме себе си в положителна посока и да се обграждаме със себеподобни, за да създадем своя "мини Рай"...
Прегръдка от мен!

цитирай
5. didige - Защо да не ни обича? Веднага отго...
16.09.2017 12:47
Защо да не ни обича? Веднага отговарям.
Ние живеем в този свят и от нас зависи
в тази градина една кое цвете ще гледа нагоре или е решило да виси.
Когато ви се усмихне палаво дете
във вас не грейва ли сълзица?
Когато ви погали слънчев лъч
не трепва ли искрица?

Когато ви пожелаят:"Добър ден!"
така не сгрява ли сърцето
и вие, ей така по навик изведнъж
отвръщате с благост на лицето?

Когато ви погали искрена жена
в душата пламъчето трепка.
И вие в мигом, на часа
поднасяте и себе си в шепа.

Когато ви погледне котенце само
и ви помоли за трошица нежност.
Тогава не събужда ли във вас добро
веднага тичате да му помогнете?

Когато с благост старческа ръка
ви приканва в зов за помощ.
И вие несъзнателно като стрела
оказвате се с нея в "Бърза помощ".

Това също е Любов.Към ближния, природата, нежни половинки.Думите- нежност, мила, обич, красота са думите на Любовта.
Всички сме тревожни и ни боли, заети в ежедневието.Но ако го правим по често, това поне е възможно. И часовете на усмихнати лица няма ли да се увеличат и дните ни да бъдат по ведри и щастливи? От нас зависи въпреки всичко! Усмихнат ден желая на всички!!!:))))))))
цитирай
6. katara - то май яко те боли празната глава, Ди Ди Би Би/ноо,кака ти не я боли, само я мързи..
16.09.2017 13:02

Всички сме тревожни и ни боли, заети в ежедневието.Но ако го правим по често, това е постижимо и часовете на усмихнати лица няма ли да се увеличат и дните ни да бъдат по ведри и щастливи.От нас зависи въпреки всичко! Усмихнат ден желая на всички!!!:)))))))

що ме триеш,нали има плуразлизъм,или..само фригиден пУтетизъм
до скоро, пак тук..
цитирай
7. didige - Всички сме тревожни и ни боли, ...
16.09.2017 13:15
katara написа:

Всички сме тревожни и ни боли, заети в ежедневието.Но ако го правим по често, това е постижимо и часовете на усмихнати лица няма ли да се увеличат и дните ни да бъдат по ведри и щастливи.От нас зависи въпреки всичко! Усмихнат ден желая на всички!!!:)))))))

що ме триеш,нали има плуразлизъм,или..само фригиден пУтетизъм
до скоро, пак тук..

Да може би не го написах правилно и навярно не се изразявам добре в бързината, но няма да го поправя.Благодаря за забележката много и се надявам и читателите да ме извинят за проявеното невнимание.Но повече се надявам да бъде правилно разбрано.
Благодаря за вниманието госпожо! Весел и усмихнат ден.Човек винаги може да намери време и повод да се усмихне.Поне това.


/коментарите са свободни/
цитирай
8. didige - Привет, Диди! Напоследък и на мен ...
16.09.2017 19:44
vesever написа:
Привет, Диди!
Напоследък и на мен ми се заражда желание да пиша и да споделя това, до което съм достигнала.
Припокрива се с твоята позиция.
Навсякъде търся доброто. Понякога ми е трудно да повярвам, че има хора, които са се отдали на злобата, която съсипва собствените им души.
Искам целият свят да е любов и доброта и всички хора да бъдат жизнерадостни, добри и щастливи.
За съжаление земята е устроена по друг начин и не всичко е добро.
Но пък имаме избора да изграждаме себе си в положителна посока и да се обграждаме със себеподобни, за да създадем своя "мини Рай"...
Прегръдка от мен!


Да Веси света не е такъв и всеки трябва да има своето местенце истинско и искрено без значение къде, как и дори при кого.Но ти си пиши какво ти пречи? Хубава и спокойна вечер!:)))
цитирай
9. vesever - Точно така мисля и аз, Диди, всеки ...
16.09.2017 19:53
Точно така мисля и аз, Диди, всеки има своето място под слънцето.
И нека повече бъдат добрите Души, като теб :)
<3

цитирай
10. vesever - П. П. Според мен, не позволявай на ...
16.09.2017 20:13
П. П. Според мен, не позволявай на грубияните да си изливат обидите и помията и да ти цапат блога.
Аз трия коментари на въпросната "потребителка", без дори да ги чета. Човек, който е озлобен към всички и който плюе навред по всички, е сериозно болен и в мен буди само съжаление.
Но пък не трябва да сме толерантни към злобните хора и да им търпим гнусотиите. Никой няма право да ти се натрапва с обиди на собствената ти територия.
Така мисля аз.
цитирай
11. katara - От розовите шпагати и пируети сме.. преситени
16.09.2017 21:07
10. vesever - П. П. Според мен, не позволявай на ...
20:13
П. П. Според мен, не позволявай на грубияните да си изливат обидите и помията и да ти цапат блога.
Аз трия коментари на въпросната "потребителка", без дори да ги чета.


Колеги смятам че Платформата.е социална и отворена
и всички имаме равни права тук
Благодаря за достойното поведение. авторке
цитирай
12. katara - извинявам се за небрежния вид..
16.09.2017 21:31
Весела аз не коментирам при теб и знам защо
не продължавай с лицемерието си
цитирай
13. ladylady - Didige,ето такива достойни хора обичам:) Thank you..
17.09.2017 11:41
весела,когато има Истина, всичко др.отпада..
и любовта, и секса и..Вятъра,който духа..розовите
ти гащи, пред онемялата уважаема публика...
/ ако ти имаше някаква почтеност, защо не каза досега..
кой ти слага..минусите...ами,този който те помпи..
и най тъпите го разбраха..но ти НЕ искаш
да приемеш Истината..
защо ?
да го кажа за 33 път..
ти си самотна,комплексирана,жена, която е избрала
Интернет за своя Съдба..
няма по-тъжно от това..
все пак си млада още, и имаш непълнолетни деца,
които представляваш по най-срамен начин тук..
ти НЕ си дете, ти се бориш като ранена лъвица..
поне за..малко илюзорно признание..
и отново изтърва „пълното за празното“..
както го каза твоят „друг“закс..
жалко, многоо жалко..и все по жалко става...
Благодаря ти, Диди за Трибуната!
Юлия
цитирай
14. milady - Диди,аз имам разл мнение, а не конфликт с теб,
19.09.2017 14:58
Благодаря за любезния отговор на лс.

Съжалявам Но Веселина се намесва доминантно в темата ,и нейното мнение за т.н мини рай, ме
провокира ,да кажа нещо разумно и..шеговито..
какво лошо ви се провидя..
визирайки мен,тя изостри дискусията..
хубав ден от мен..

цитирай
15. didige - Единствената причина да си закл...
20.09.2017 06:10
Единствената причина да си заключвам коментарите е тяхното проследяване.
Всеки има право на мнение и глас и единствената ми молба е да са свързани с доброто възпитание както казах и на ЛС.
Не виждам причина да допускам в случая това изборно според определени характеристики или впечатления, които са свързани единствено с разликата на тези характеристики и различно мнение.
Ако тази молба не бъда отчетена, аз отново ще затворя коментарите.
Моите уважения към всички с пожелания за благоразумие и разбира се повече усмивки!
цитирай
16. vedra79sineva - Полезни съвети. Поздравления за ...
23.09.2017 09:51
Полезни съвети. Поздравления за тази впечатляваща творба!
цитирай
17. didige - Полезни съвети. Поздравления за ...
08.10.2017 18:29
vedra79sineva написа:
Полезни съвети. Поздравления за тази впечатляваща творба!

Много благодаря!С притеснение публикувам такива неща, но се радвам много ,че има хора които разбират!Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: didige
Категория: Хоби
Прочетен: 559956
Постинги: 246
Коментари: 915
Гласове: 2374
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031